quote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef Cardozo het volgende:
Ik denk inderdaad dat Yoni een psychopathische moordenares is. Met die doordringende blik in haar ogen.
Normaal hadden we ook de gekozen mensen in de OP, dit seizoen nog niet...quote:
"Dat is goed nieuws" en dan die blik. Brrrrrr.quote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef Cardozo het volgende:
Ik denk inderdaad dat Yoni een psychopathische moordenares is. Met die doordringende blik in haar ogen.
?quote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag dat als man wel zeggen ja
Sharon laten lopen voor dit mensquote:
+ zij was toevallig de laatste die ze steeds had gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 21:18 schreef Cardozo het volgende:
Yoni's vorige drie vriendjes zijn op mysterieuze wijze verdwenen....
Het klinkt gek, maar ik denk dat boer Henk vond dat ze te zelfstandig was, maar qua uiterlijk begrijp ik je wel.quote:
Bijdehand of niet, Sharon zou ik sowieso laten komen logeren inderdaad.quote:
En de politieagenten die de moord onderzochten lieten de zaak ineens vallen na doodsbedreigingen aan hun familie.quote:Op zondag 16 september 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
+ zij was toevallig de laatste die ze steeds had gezien.
Mijn eerste post in het BZV topic op FOK! Tweede topic van het tweede seizoen. Heb het eerste seizoen wel gezien uiteraard maar niet op FOK! gevolgdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef RedFever007 het volgende:
Vanaf nu volg ik het ook, ken de boeren nog niet echt maar die ene Fries is wel een echte
Beetje de Peter van het vorige seizoen
Die Franse boer, die woont echt super mooi daar. Prachtig uitzicht![]()
Yvon![]()
![]()
Als vrouw ben je jaloers als je dat roeptquote:
Nee, die is afgevallen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakken
Nee. Een tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering, vermoed ik.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Nee. Sjokking.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ah dank!quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Nee. Een tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering, vermoed ik.
Broedkip.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het ook niet verwacht, veel aparte keuzes vanavondquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Broedkip.daarmee bedoel je dat jongere meisje toch?
Denk ik ook, en over dat geld is toch gewoon bullshit. Als zij gewoon werkt verdient ze ook nu echt geen bergen geld en ze zal toch zelf ook wel weten dat boer zijn geen luxe is. Maar ja misschien stond het idee hem tegen dat zij op een bepaald moment kostwinner zou zijn en geen thuiszittende moeder.quote:Op zondag 16 september 2012 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het klinkt gek, maar ik denk dat boer Henk vond dat ze te zelfstandig was, maar qua uiterlijk begrijp ik je wel.
Heerlijk wijf maar in het dagelijks leven zo'n perfectionistische tuttebol denk ik.quote:
Vroeg ik me ook af.. Waarschijnlijk te overstuurquote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
zat charissa er nog wel bij tijdens het keuze moment? Ik zag haar niet en yvon vroeg alleen aan die andere afvalater of ze het erg vond.
Ik hoop op Henk met Fiona en Henrieke met Barrie.quote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat Jeanette en Ina Aad al hebben opgegeven hoor. Aad gaat hier zonder vrouw uitkomen, let maar op. Henk met Lisa, Martin met Swa, Henrieke hopelijk met Bert en Willem met Klaas.
Ik vind haar juist interessant!quote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
En Yoni door, bwehehe. Sexappeal van een hangbuikzwijntje.
"Interessant." Dodelijke typering.quote:
Dat kan wel wezen, maar je moet haar ook een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.quote:
Yoni is niet knap, maar ik vind haar tenminste aantrekkelijker dan Anita uit het vorige seizoen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
Dat kan wel wezen, maar je moet haar ook een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |