Uhmm, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
WAT DE FUCK![]()
![]()
ik stop met kijken als het zo moet![]()
De twee mooiste laat ie lopen![]()
Ik schrok en riep hardop HHHHHHHGGGGG GODVER.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Blue_note het volgende:
Riep iemand Eierstokken?[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Blue_note het volgende:
Riep iemand Eierstokken?[ afbeelding ]
want mooie mensen hebben een lelijk innerlijkquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Prima keuzes. Hij gaat duidelijk voor innerlijk
In zijn geval welquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
want mooie mensen hebben een lelijk innerlijk
Hahaquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok en riep hardop HHHHHHHGGGGG GODVER.
Hmmmmm zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sharon dan door de redactie uitgekozen zijn? Als eye-candy?
Als die Sharon niet zo bijdehand was geweest stond ze echt wel bovenaan de lijst, maar ik denk dat ie aardig is afgeknapt op haar gedragquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik had ongelijk dus w.b Henk. Niet voor de knapste gegaan. Wel te prijzen in hem.
Jij mag dat als man wel zeggen jaquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Als die Sharon niet zo bijdehand was geweest stond ze echt wel bovenaan de lijst, maar ik denk dat ie aardig is afgeknapt op haar gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |