Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
Giel klonk meer als een bevallende koe ofzo![]()
nooit gezien eigenlijk.....maar een kalfje met heimwee is een +1!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koe![]()
Of het was een kalf met heimwee, kan ook nog...
D:ream komt er ook zeker in hier, favoriet in de kroeg bij ons destijds.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al 2 nummers ontdekt die ik voorlopig slechts met 1 andere stemmer deel.
Waltari-So Fine!
D:Ream-Things can only get better (vermoedelijk met Cee)
tenzij het kalf al enkele weken oud isquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
Mamamamamamadeness![]()
[..]
nooit gezien eigenlijk.....maar een kalfje met heimwee is een +1!
zo, dat is denk ik alweer 30 jaar geleden dat ik dat gezien heb! ik word oudquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koe![]()
Of het was een kalf met heimwee, kan ook nog...
dat zijn (vermoedelijk) al 3 Fok!kers met D:Reamquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
D:ream komt er ook zeker in hier, favoriet in de kroeg bij ons destijds.
en de band van prof Brian Cox!
[ afbeelding ]
gisteren hadden ze het daar ook over toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Coen en Timur hadden het vanmiddag over Robert Jensen die op op gesprek was geweest bij BNN?? Heeft iemand toevallig gehoord waar dat over ging?
Ik had het nog nooit in het echt gezien, terwijl ik ook al jaren meedraai en al m'n hele leven tussen de boerderijen woonquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dat is denk ik alweer 30 jaar geleden dat ik dat gezien heb! ik word oud
Mooi wark met In de blote kont staat op het moment (of eigenlijk al een aantal jaren) aan de top qua bruiloftskneiters hier in de buurtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Rolling on the river nog zo kneiter op bruiloften en partijen
het loopt wel eens uit bij Bobbiequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
Zouden we niet die plaat van Jelmer krijgen?
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit in het echt gezien, terwijl ik ook al jaren meedraai en al m'n hele leven tussen de boerderijen woon
En dan die kettingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6
ik heb vroeger als klein boertje ooit eens nog eens geholpen bij een geboorte bij een lammetje helemaal blij, Volgende dag was het lammetje dood ik heb toen de hele dag gehuildquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6
wij hadden aan touwen genoeg...quote:
Tof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de geboorte van een kalf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij hadden aan touwen genoeg...
dat zei die boer er altijd wel bij, dat het mis kon gaan. maar dat gebeurde niet, denk dfat ik het ook op een janken had gezet anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb vroeger als klein boertje ooit eens nog eens geholpen bij een geboorte bij een lammetje helemaal blij, Volgende dag was het lammetje dood ik heb toen de hele dag gehuild
Trek je toch gewoon met touw eruit als het vast zit?quote:
dat zeker ja. en qua kijkgenot nog die seizoenen met Niki Plessen. hoewel die niet kan tippen aan Amber Teterissaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan wel de seizoenen met Rick Hoogendoorn!!!
?quote:
zelfs als je helemaal geen kans maaktquote:
denk ik wel ja....quote:
SPOILER: vrijdag de 13 14-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ja, ik zat ook al te denken, maar kan me nog herinneren dat ik die cd voor iemand kopieerde toen mn broertje em net had gekocht en ik had pas een cd-brander in 2000quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, zat op de middelbare school toen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:37 schreef hole1988 het volgende:
Die film Ted is het helemaal geloof ik? Rob was er vanmiddag ook al zo mee bezig.SPOILER: vrijdag de 13 14-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
BAM BAM BAM !quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dit, mensen, is dus wat ik bedoel met 'dansplaat'
ik herken mij daar niet inquote:
het gaat over een blowende Teddybeer en tis van de bedenker van Family Guy.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die film Ted is het helemaal geloof ik? Rob was er vanmiddag ook al zo mee bezig.
Hoe kan dat nou 'het helemaal' zijn? Ik las laatst ook iets over de film, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gaat over een blowende Teddybeer en tis van de bedenker van Family Guy.
ik heb geen idee. ik weet iig dat ik em niet bioscoopwaardig vind en dat ik waarschijnlijk ergens opvis over een maand of watquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou 'het helemaal' zijn? Ik laatst ook iets over de film, verschrikkelijk
hij zei: piemeltje gebruiken!quote:
het is van de maker/bedenker van Family Guy dus je moet er wel van houden, het lijkt mij meer een film om eens te downloaden ipv de biosquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die film Ted is het helemaal geloof ik? Rob was er vanmiddag ook al zo mee bezig.
kennelijk vind Rob het leuk. Geen idee of ik het wat vind, gezien het genre denk ik dat ik na 5 minuten bier ga halen in de kroeg om de hoek, en daar de rest van de avond blijf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou 'het helemaal' zijn? Ik laatst ook iets over de film, verschrikkelijk
Lijkt me een beter planquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennelijk vind Rob het leuk. Geen idee of ik het wat vind, gezien het genre denk ik dat ik na 5 minuten bier ga halen in de kroeg om de hoek, en daar de rest van de avond blijf.
Fan van Family Guy hier, dus de humor van de film zal me wel aanstaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is van de maker/bedenker van Family Guy dus je moet er wel van houden, het lijkt mij meer een film om eens te downloaden ipv de bios
Trustenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
en weltrusten, na twee avonden werken ff wat op tijd naar bed
trustenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
nn schatje!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
Met de 'beat' erbij welquote:
met de beat wel.....in die vogels hoor ik niksquote:
klopt. heb laatst Karaokeparty gespeeld.....en ik heb verdraaid weinig juiste noten gehaald.....conclusie Tonedeaf.quote:
1 van de fijnste items idd. en Flirt je Stijfquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor de popquiz altijd een hoogtepuntje van de radio week
toch wel een weekend van 2 dagen hoop ik?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zo, later vandaag heb ik ook eindelijk weekend
Moet beide dagen werken, ik had vandaag m'n weekendquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
Zo, later vandaag heb ik ook eindelijk weekend
Ehm, nee. Maandag om 5 uur mag ik weer komenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel een weekend van 2 dagen hoop ik?
Ik moet nog 2 nachtdiensten, maandag ochtend begint mijn weekend..quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet beide dagen werken, ik had vandaag m'n weekend
nja, dan heb je dus de hele zondag en een redelijk deel van de maandag. als je t zo bekijkt is het bijna 2 dagen! positief denkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm, nee. Maandag om 5 uur mag ik weer komenEven kijken of ik m'n rooster zo kan aanpassen dat ik volgende week 3 dagen weekend heb.
Ook fijn!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 nachtdiensten, maandag ochtend begint mijn weekend..
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Weer lange dagen voor de boeg
Ik kan inderdaad 2 dagen uitslapenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dan heb je dus de hele zondag en een redelijk deel van de maandag. als je t zo bekijkt is het bijna 2 dagen! positief denken
Trustenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef henkde_j het volgende:
trusten henkiepenkiespermatenkie!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik mis iets? Waarom precies? Ziekte?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
de beaukaal...nee, dat is niet handig meer...
de vrouw van Beau heeft kanker geloof ik. Vandaag bekend geworden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik mis iets? Waarom precies? Ziekte?
om je te kunnen focussen op afstuderen? heel verstandigquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Vanaf januari maar 3 dagen per week werken, ik kan er nu al naar uitkijken
Ah. Nee, dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de vrouw van Beau heeft kanker geloof ik. Vandaag bekend geworden.
Ja, leek me wel verstandig, kreeg de kans om een flink aantal vakantiedagen in te kopen van m'n studiebudgetquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
om je te kunnen focussen op afstuderen? heel verstandig
Ga je in juli 2013 afstuderen?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, leek me wel verstandig, kreeg de kans om een flink aantal vakantiedagen in te kopen van m'n studiebudget
Op 15 mei moet alles afgerond zijn, in juli de diplomering! Lijkt nog verdomd ver weg, maar volgens mij gaat het rapper dan ik nu denkquote:
Dan kunnen we tegen die tijd een feestje bouwen in het topicquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Op 15 mei moet alles afgerond zijn, in juli de diplomering! Lijkt nog verdomd ver weg, maar volgens mij gaat het rapper dan ik nu denk![]()
en dan zelfs nog rapper!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Op 15 mei moet alles afgerond zijn, in juli de diplomering! Lijkt nog verdomd ver weg, maar volgens mij gaat het rapper dan ik nu denk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg makkelijk.I reject reality and substitute my own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de link is: piemel!quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
Ik had het nooit geweten, kende die titel van dat nummer van Train helemaal niet
dat zei ik eerder al. achteraansluiten! you'll get my leftoversquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:23 schreef Evertjan het volgende:
wat een leuk meisje als quizkandidate
eerlijk zullen we alles delenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zei ik eerder al. achteraansluiten! you'll get my leftovers
maar ik veel meer dan jijquote:
hihi, je vindt me een manquote:
except when it's a 3way with 2 other men....quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
it ain't gay if its a three way
de clipversie van deze is ook wel ok..quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:35 schreef Qunix het volgende:
Dit vind ik echt zo een goed nummer
Origineel en deze remix.
Inner Smile in 2001 nog, maar daarna herken ik ook niets meer van de wikiquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:38 schreef Evertjan het volgende:
van Texas hebben we ook niks meer van gehoord over jaren 90 gesproken
ze ziet er ouder uit. maar dat is tegenwoordig niet zo bijzonder meer geloof ik...quote:
Hier in Nederland ook alleen maar door die reclame. Voor die reclame kende ik niemand die 't nummer kendequote:Op zaterdag 15 september 2012 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
haha, Broad Daylight is in Belgie geen hit geweest! http://nl.wikipedia.org/wiki/Gabriel_Ríos
Koreanen denk ik eerder.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef Evertjan het volgende:
ik blijf nog altijd met verbazing naar die live versie kijken op YT met al die leipe Jappen
Eén nummer vind ik geinig, maar nog meer van dit?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef Qunix het volgende:
Grappig dat dit een wereldhit is behalve in bepaalde landen.
Ik ken nog meer K-pop muziek en veel J-pop muziek en vind het jammer dat alleen dit een hit is wereldwijd.
nja, maar dat is dus de verklaring dat die Belg het niet wistquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier in Nederland ook alleen maar door die reclame. Voor die reclame kende ik niemand die 't nummer kende
Dat is het juist niet.... Er is meer, maar niet dit dus. En J-pop vind ik dan net wat beter dan dit. K-pop heeft te veel invloeden van buitenaf.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eén nummer vind ik geinig, maar nog meer van dit?![]()
Ik zou er maar weinig mee kunnen, ook als het anders is dan dit. Ik versta het niet en dan haalt voor mij de helft van de magie van de muziek af. Redelijk tekstueel ingesteld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is het juist niet.... Er is meer, maar niet dit dus. En J-pop vind ik dan net wat beter dan dit. K-pop heeft te veel invloeden van buitenaf.
Late reactiequote:
Oeh lekker!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Vanaf januari maar 3 dagen per week werken, ik kan er nu al naar uitkijken
Moet je persé alles verstaan?quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou er maar weinig mee kunnen, ook als het anders is dan dit. Ik versta het niet en dan haalt voor mij de helft van de magie van de muziek af. Redelijk tekstueel ingesteld.
Ik hecht waarde aan teksten, ja. En ik heb je clip een kans gegeven, maar mij ook een iets te hoog blij-ei-pop-gehalte.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moet je persé alles verstaan?
Ik versta niets van K-pop en een beetje van J-pop, maar vind vrijwel alles behalve de tekst erg leuk klinken wat totaal anders is dan veel troep uit Nederland of de USA.
idem..quote:
Trustequote:
Trustequote:
Wat ik geplaatst had was meer dat er naast Gangnam Style nog meer populaire K-pop bestaat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan teksten, ja. En ik heb je clip een kans gegeven, maar mij ook een iets te hoog blij-ei-pop-gehalte.
Die stond hier net ook uit de draagbare te schallen, terwijl 3fm gisteren nog op stond. Vaagquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:58 schreef Againzender het volgende:
he, ik sta nog op radio2 in de keuken.
alleen als je er ook een bokkepootje bij hebt!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
hallo jongens de thee staat op hoor wie wil er suiker in?
gr gr tante riet en ome har
quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:56 schreef Cee het volgende:
Is het erg als ik de Kindermishandeling-reclame best wel lachwekkend vind?![]()
Het houdt niet ooooppp niet vanzelffffff
Goedemorgen/middag
Mja, men is wss met andere dingen bezig op zaterdagmiddag.quote:
Ik luister ookquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, men is wss met andere dingen bezig op zaterdagmiddag.
En ja, ik zit wél te luisteren naar Bart, omdat 'ie de spiksplinternieuwe Mega Top 50 Quiz gaat (voor-)lanceren... en daar ben ik de afgelopen tijd behoorlijk veel mee bezig geweest.
miko??quote:
oh, je bedoelt Langnese!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ola in Frankrijk.
zou het voor Ola niet veel makkelijker zijn om ieder lang hetzelfde te het heten?quote:
Ja lijkt me wel, geen idee waarom dat niet zo isquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou het voor Ola niet veel makkelijker zijn om ieder lang hetzelfde te het heten?
laten we het aan Timur vragen!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel, geen idee waarom dat niet zo is
Zo rond mijn post om 20.21? Dat was Graffiti6 ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:46 schreef Vlindur het volgende:
Wat draaide hij voor Fun? Dat nummer vond ik geweldig, maar dat was toch niet Graffity6?
Ik zat in de auto en zoek het nu thuis na, maar kan het niet vinden.
Goedenavond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
Hoi![]()
Volgens mij word ik half gehosseld via 4square...![]()
Neeeeh toch? Dat was een nummer met een titel als 1 woord.. Heater oid?quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo rond mijn post om 20.21? Dat was Graffiti6 ja.
Jep: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Ja, al een paar uurtjesquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goedenavond!
Werk er weer opzitten?
Ah oké, tof.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, al een paar uurtjes![]()
M'n ogen hangen wel op half 7, foei...
Daarvan heb ik weer een klein stukje meegepikt vanavond, maar nee... Dat werd em nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oké, tof.
Ik ben ook al aardig moe, maar moet en ga de finale van Sterren Springen afkijken
Jij ook een goddenavond!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Goddenavond mensen/ kut iPod toetsenbord
Ik probeer ondanks m'n zware ochtendhumeur vriendelijk te blijven, ja!!quote:
-Zuiderlingenquote:
En dat zegt iemand die een tijdje in het zuiden heeft gewoondquote:
Het is echt 3x niks nee.quote:Op zondag 16 september 2012 12:39 schreef minthy het volgende:
Nee, een zingende Carice van Houten vind ik jammer
Hahahahaa haquote:Op zondag 16 september 2012 12:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geweldig maar is het geen stick ipv dick?
Ik denk dat ie ook wel afknapte toen zij zei: "Ik moet bijna huilen."quote:Op zondag 16 september 2012 12:50 schreef Chai het volgende:
Wie wil er nou op date met zo'n labiel wijf die bezig is haar gevoel te volgen en gewoon eens lekker gek wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |