Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
Giel klonk meer als een bevallende koe ofzo![]()
nooit gezien eigenlijk.....maar een kalfje met heimwee is een +1!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koe![]()
Of het was een kalf met heimwee, kan ook nog...
D:ream komt er ook zeker in hier, favoriet in de kroeg bij ons destijds.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al 2 nummers ontdekt die ik voorlopig slechts met 1 andere stemmer deel.
Waltari-So Fine!
D:Ream-Things can only get better (vermoedelijk met Cee)
tenzij het kalf al enkele weken oud isquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
Mamamamamamadeness![]()
[..]
nooit gezien eigenlijk.....maar een kalfje met heimwee is een +1!
zo, dat is denk ik alweer 30 jaar geleden dat ik dat gezien heb! ik word oudquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik donderdag in het echt gezien, er staken 2 pootjes achteruit een koe![]()
Of het was een kalf met heimwee, kan ook nog...
dat zijn (vermoedelijk) al 3 Fok!kers met D:Reamquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
D:ream komt er ook zeker in hier, favoriet in de kroeg bij ons destijds.
en de band van prof Brian Cox!
[ afbeelding ]
gisteren hadden ze het daar ook over toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef Evertjan het volgende:
Coen en Timur hadden het vanmiddag over Robert Jensen die op op gesprek was geweest bij BNN?? Heeft iemand toevallig gehoord waar dat over ging?
Ik had het nog nooit in het echt gezien, terwijl ik ook al jaren meedraai en al m'n hele leven tussen de boerderijen woonquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, dat is denk ik alweer 30 jaar geleden dat ik dat gezien heb! ik word oud
Mooi wark met In de blote kont staat op het moment (of eigenlijk al een aantal jaren) aan de top qua bruiloftskneiters hier in de buurtquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Rolling on the river nog zo kneiter op bruiloften en partijen
het loopt wel eens uit bij Bobbiequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
Zouden we niet die plaat van Jelmer krijgen?
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit in het echt gezien, terwijl ik ook al jaren meedraai en al m'n hele leven tussen de boerderijen woon
En dan die kettingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6
ik heb vroeger als klein boertje ooit eens nog eens geholpen bij een geboorte bij een lammetje helemaal blij, Volgende dag was het lammetje dood ik heb toen de hele dag gehuildquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik woon niet meer tussen de boerderijen, maar toen ik klein was paar keer de vader van een schoolvriendje 'geholpen'bij het kalveren. Machtig interessant als jochie van 6
wij hadden aan touwen genoeg...quote:
Tof!quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de geboorte van een kalf.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij hadden aan touwen genoeg...
dat zei die boer er altijd wel bij, dat het mis kon gaan. maar dat gebeurde niet, denk dfat ik het ook op een janken had gezet anders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb vroeger als klein boertje ooit eens nog eens geholpen bij een geboorte bij een lammetje helemaal blij, Volgende dag was het lammetje dood ik heb toen de hele dag gehuild
Trek je toch gewoon met touw eruit als het vast zit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |