ja weer een concurrent minderquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Day het volgende:
N&S herkenden haar wel, maar vinden haar niet goed genoeg en gaan vervolgens de rest aanmoedigen om voor haar te drukken.
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Day het volgende:
N&S herkenden haar wel, maar vinden haar niet goed genoeg en gaan vervolgens de rest aanmoedigen om voor haar te drukken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:22 schreef Pheno het volgende:
Die zus glijdt bijna van spanning over d'r punani zeg.
quote:
Maniertjesquote:
Dit, wat een waardeloze kandidaten vandaag zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef starla het volgende:
En dan wel hiervoor drukken. Wat een kulprogramma
jij vond miss Volendam beter?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef starla het volgende:
Eens, snel aflerenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Maniertje kun je afleren,de stem is
serieus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:23 schreef starla het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Laysa het volgende:
eerst de viskar en dan nu een legbatterij
die is aanpasbaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Day het volgende:
Mooie stem, maar wat een tutje-uitstraling!
dat is omdat ze niet weet wat ze moet doen op het podiumquote:
Whut what? Zelfs ik zie er jonger uitquote:
Zingt aardig maar is geen artiest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Livra het volgende:
Ik vind het he-le-maal niks.
Zeker de enige?
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut what? Zelfs ik zie er jonger uit
Heeft ze gezegd wat voor werk ze doet? Ik gok op kinderen of verplegingquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:24 schreef Day het volgende:
Mooie stem, maar wat een tutje-uitstraling!
Het is weer kort geknipt, dat is altijd zo ouwelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut what? Zelfs ik zie er jonger uit
Njah en die kledingquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is weer kort geknipt, dat is altijd zo ouwelijk
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is weer kort geknipt, dat is altijd zo ouwelijk
Zou elke moeder toch zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
kijk mem trots zijn"onze dochter he?!"
woehahahaahquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Apotheose het volgende:
bij marco moeten ze de ballen afknippen. Vies mannetje
Die ogen is inderdaad iets mis meequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lekker wijf? Laat je nakijken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Laysa het volgende:
Wie heeft daar roos in het orkest. Het sneeuwt heel de tijd op de achtergrond
Echt he?quote:
Ja. Dat was by far de makkelijkste melodie ooit geschreven in de geschiedenis van de muziek. Een doof geboren homofiele Joodse neger kan zelfs dat nummer zingen.quote:
Peervorm is dat tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
DIE KLEDING, DIE VORM. Ik kan er niet over uit.
Zei traantje dat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Een lekker wijf? Laat je nakijken.
Alles aan haar is achterhaald, maar dan ook echt álles!quote:
2 keer de breedte van haar schouders, en het dan zo accentueren Ooquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:27 schreef ejiraM het volgende:
Lekker Tjeerd verkopen, makkelijk Trijntje, makkelijk!
Volgens mij is ze nog niet eens zó breed maar dat vreselijke topje met die te korte rok accentueren het. [/maikdeboer]quote:
Poule des doods.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een vlotte dame, zeker verdwaald in 1982.
Ik zou denk ik N&S kiezen want dat doen de minstenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poule des doods.
Maar hoeveel mag zij er nog? Naar mijn gevoel heeft ze er al over 9000!
Ja, kies dan N&Squote:Op vrijdag 14 september 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poule des doods.
Maar hoeveel mag zij er nog? Naar mijn gevoel heeft ze er al over 9000!
Gypsiesquote:
Ik kom eraan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Doooorrrrrr
Big Fat Gypsy Wedding #18 Dikke vette jurkjes!
Kinderafdeling.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
Ik vraag me echt altijd af waar Roel z'n kleren koopt.
c&a en dan warm wassenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
Als Trijntje dan maar wel eerst het vestje uit doet, dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef mootie het volgende:
Ah, de heupen zijn verklaard. Ze zoog Trijntje naar binnen.
Jongerenafdeling?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
bij Name It ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
kids afdeling van Abercrombiequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
in Fryske tweet fan TVOH!twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 22:25:06Fan herte lokwinske Gerrie! Wy sjoche dy by The Battle! #TVOH reageer retweet
inderdaad, echt interessant was het niet..quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef Day het volgende:
Ik denk dat de de aflevring was van de verliezers in de battle-rondes.
En geen fouten erinquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef Apotheose het volgende:
in Fryske tweet fan TVOH!twitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 22:25:06Fan herte lokwinske Gerrie! Wy sjoche dy by The Battle! #TVOH reageer retweet
Is dit de eerste fries in the voice ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef Apotheose het volgende:
Ik ben er nog maar luister Symph op radio 49quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je bent vroeg weg?
De spoilers komen nog
Godverquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef mootie het volgende:
Ah, de heupen zijn verklaard. Ze zoog Trijntje naar binnen.
Nee, Johannes Riepma toch ook?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit de eerste fries in the voice ofzo?
Iris ging haar voor, zij komt uit Drachten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een verborgen kamer waar allemaal naakte Ken-poppen liggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:30 schreef Livra het volgende:
ah, okquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar luister Symph op radio 49
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:31 schreef Apotheose het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nee ook ene Johannes uit Oudega.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rypma!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef Stickertje het volgende:
die gypsy mensen zijn te ordinair om naar te kijken... houdoe mensen
van jou?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Rypma!Dat schijnt familie te zijn
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
van jou?Komt ie uit Oudega W of een andere?
Mag ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Rypma!Dat schijnt familie te zijn
Ik ben wel benieuwd hoeveel auditierondes er nog komen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:36 schreef JRRY het volgende:
Weer zo'n saaie aflevering met allemaal onopvallende of juist opvallende op een negatieve manier. Volgende week maar weer beter...
zou toch wel zowat over zijn? Teams lopen aardig volquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel auditierondes er nog komen...
Trijntje loopt vol, de rest nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou toch wel zowat over zijn? Teams lopen aardig vol
is er niet ook weer zo'n radio auditie deze keer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, dan moeten de afvallers nog een keer om de teams vol te maken...
Radio auditie zit inderdaad in TVOHquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er niet ook weer zo'n radio auditie deze keer?
of was dat bij xFactor?
maar niet meer bij 538 zou je zeggen, dat is niet meer van RTL tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Radio auditie zit inderdaad in TVOH
oh, ok. Ik weet alleen dat het vorige edities wel was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar niet meer bij 538 zou je zeggen, dat is niet meer van RTL toch
Dat is mijn gedachte natuurlijk ook, maar volgens mij weten de kandidaten op moment van zingen niet voor wie anderen gekozen hebben. Al kun je op je vingers aftellen dat goede zangeressen eerder voor Trijntje kiezen dan voor N&S.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik zou denk ik N&S kiezen want dat doen de minsten
Volgensmij kijken ze ook vaak naar hoe het publiek reageert. Of misschien hebben ze wel iemand in het publiek zitten die zegt 'NIET/WEL'.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:49 schreef female81 het volgende:
Een hele uitzending met bijna enkel saaie audities, en dan komt er ééntje die eruit springt (Volendamse Lenny), maar drukt er niemand, omdat ze het na de valse beginnoot gelijk niet meer vertrouwden.
Terwijl het wat mij betreft in de rest van het optreden volledig goed gemaakt was.
Die met dat rode haar zong misschien beter, maar vind ik weer te weinig uitstralen. Lenny was ook niet bepaald stereotype knap, maar had toch wel 'iets'.
Edit: ik zie alweer dat ik er geen verstand van heb, want ik blijk na een snelle blik op forumtopics e.d. een van de weinigen te zijn die van het optreden van Lenny had zitten genieten.
Zouden die coaches trouwens écht niks kunnen zien? Zit best een grote opening in die stoelen, niet ver van ooghoogte vandaan. Als je even 'verkeerd' kijkt, weet je zó wie er staat.
Tja, daarom zijn de blinde audities... zien ze niet hoe iemand er uit ziet maar ook niet hoe iemand er bij staat. Bovendien is uitstraling/zelfvertrouwen vaak beter aan te leren/te verbeteren dan goed zingen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:49 schreef female81 het volgende:
Een hele uitzending met bijna enkel saaie audities, en dan komt er ééntje die eruit springt (Volendamse Lenny), maar drukt er niemand, omdat ze het na de valse beginnoot gelijk niet meer vertrouwden.
Die met dat rode haar zong misschien beter, maar vind ik weer te weinig uitstralen. Lenny was ook niet bepaald stereotype knap, maar had toch wel 'iets'.
Zouden die coaches trouwens écht niks kunnen zien? Zit best een grote opening in die stoelen, niet ver van ooghoogte vandaan. Als je even 'verkeerd' kijkt, weet je zó wie er staat.
538 is eigendom van Talpa en Talpa produceert TVOHquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar niet meer bij 538 zou je zeggen, dat is niet meer van RTL toch
Dat laatste vooral ja.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond de uitzending van gisteren Kwalitatief wel Uitermate Teleurstellend.
Volgens mij hebben ze alle slechten in 1 aflevering gestopt ofzo
was het maar waarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:06 schreef iBenny het volgende:
Nu we het toch over vrijdag hebben.... Is het al vrijdag?!
vorige week was inderdaad een bar matige aflevering ja...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet zeggen dat ik vorige week halverwege ben afgehaakt door de matige kandidaten
Yeah! Tha Benny is herequote:
Hoop ik ook, is bij mij laatste 2 afleveringen niet gebeurd terwijl bij de 1e 2 welquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Vanavond. Hopelijk val ik een keertje van mijn stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
Vanavond. Hopelijk val ik een keertje van mijn stoel.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
En er doet weer een "bekende" mee, even in een spoiler, misschien dat sommige mensen verrast willen worden (als je de persoon kent tenminste, ik ken HEM niet)Nog noooooit van gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
De groep wel, maar hijquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn
[..]
Nog noooooit van gehoord
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, hij was 50% van de groep en niet de dame dus zo moeilijk is het niet
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
En er doet weer een "bekende" mee, even in een spoiler, misschien dat sommige mensen verrast willen worden (als je de persoon kent tenminste, ik ken HEM niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken hem nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
Ik kon me alleen de vrouw nog herinneren eigenlijk en de liedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kon me alleen de vrouw nog herinneren eigenlijk en de liedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Dat wist ik wel, maar die gozer weet ik niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Logisch. Dertien in dozijn uit die tijdquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar die gozer weet ik niet meer
Ja ook niet echt mijn muziek om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Logisch. Dertien in dozijn uit die tijd
ohja, dat moet ook nog...quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef iBenny het volgende:
Mwoooaaaah Gertje... Luisterend naar de acts in de thuiscoach-app komen er wel leuks optredens
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja, dat moet ook nog...
(doet mijn vrouw altijd)
edit: we zijn drie keer omgedraaid. Die laatste was erg goed
Joah!quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:42 schreef Lutte het volgende:
Ja hoor ja ja ik ben erbij vanavond!Nog audities off?
/steen
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]Ja, die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
het kan dus niet slechter wordenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Kally het volgende:
Ik probeer er bij te zijn, weet niet hoe lang ik het vol hou, verleden week was echt dramatisch
Dat is waarquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het kan dus niet slechter worden
Mensen die er serieus nog naar toe willen gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef JRRY het volgende:
Vandaag minder kijkers vanwege het verjaardagsfeestje![]()
Een vriendin van mij en nog een paar Facebook-kennisen (quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Mensen die er serieus nog naar toe willen gaan
Ik snap die mensen echt nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een vriendin van mij en nog een paar Facebook-kennisen (), een stuk of 6 uit 200 mensen hebben al een foto gepost van hun aanwezigheid daar, of zijn er zelfs al
Ik vind het dom. Ik kijk liever TVOH![]()
Ik vind het zo jammer dat tegenwoordig alles zo overhyped wordt...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Ja dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik wilde niets verklappen.
Het duurt ook te lang. Half uurtje eraf zou beter zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:52 schreef Kally het volgende:
Ik probeer er bij te zijn, weet niet hoe lang ik het vol hou, verleden week was echt dramatisch
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een vriendin van mij en nog een paar Facebook-kennisen (), een stuk of 6 uit 200 mensen hebben al een foto gepost van hun aanwezigheid daar, of zijn er zelfs al
Ik vind het dom. Ik kijk liever TVOH![]()
ditquote:
en dit!quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een dosis lekkere knullen nodig
Twee weken terug super knappe jongen leren kennen op school, hij kwam steeds maar weer met mij kletsen en zo en ik dacht defaqquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee weken terug super knappe jongen leren kennen op school, hij kwam steeds maar weer met mij kletsen en zo en ik dacht defaqNou ja had wel op zijn FB gekeken, ontbloot bovenlichaam foto als PF allemaal reacties van meisjes. Zat ik laatst nog eens goed te kijken, 'bekijk eerdere reacties', jongen: wat heb ik toch een lekker vriendje. Neeeeuh
[..]
Twee weken terug super knappe jongen leren kennen op school, hij kwam steeds maar weer met mij kletsen en zo en ik dacht defaqNou ja had wel op zijn FB gekeken, ontbloot bovenlichaam foto als PF allemaal reacties van meisjes. Zat ik laatst nog eens goed te kijken, 'bekijk eerdere reacties', jongen: wat heb ik toch een lekker vriendje. Neeeeuh
Ben je er niet? Jij dan ookquote:
Wacht ik doe je een linkjequote:
Ik, en het antwoord is nee! Haquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij het al niet weet, wie dan wel?
[..]
dank jequote:
Hierna nog 2 volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Hoeveel liveshows nog voordat de battles beginnen?
Dankquote:
Als ze maar niet allemaal zoals verleden week zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank![]()
Wat zijn het er veel dit jaar of lijkt het maar zo?
eentje meer dan vorig jaar, 2 meer dan 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank![]()
Wat zijn het er veel dit jaar of lijkt het maar zo?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond even wat kandidaten adopteren
Het is meer dat dit zowat mijn enige kans is omdat ik het bijna nooit live kan kijken vrijdagsquote:
Zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Chocolademelk en speculaas is het antwoord
Meteen als een coach zich draait adopteren dan whahaha, beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is meer dat dit zowat mijn enige kans is omdat ik het bijna nooit live kan kijken vrijdags
Hou eens op, ik heb net gevulde speculaas gepaktquote:
En theequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou eens op, ik heb net gevulde speculaas gepakt
Het is een gavequote:Op vrijdag 21 september 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou eens op, ik heb net gevulde speculaas gepakt
Oh zie hier de reden dat thuis wonen nog wel even fijn isquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Marsjes, koekjes en ik zoek zo nog iets van sjipsss.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh zie hier de reden dat thuis wonen nog wel even fijn isGevulde voorraadkasten
Zeg ik woon niet meer thuis (als in bij mijn ouders) en mijn kasten zijn ook gevuldquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik heb twee dochters die dat ook ontdekt hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat maar jij bent zelf al mama dat is jouw taakquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik woon niet meer thuis (als in bij mijn ouders) en mijn kasten zijn ook gevuld
Ik twee zoons, die bekkies gaan de hele dag doorquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb twee dochters die dat ook ontdekt hebben
Mijn taakquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat maar jij bent zelf al mama dat is jouw taakIk verdien rond de vijf euro per week en geen stufi
hier ook maar met twee ondermijnende pubers staan we nog wel eens voor een verrassingquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ik woon niet meer thuis (als in bij mijn ouders) en mijn kasten zijn ook gevuld
Bij mij ook, wat toevalligquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
dat dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik twee zoons, die bekkies gaan de hele dag door
You're scaring mequote:
Fijn die groeispurtenquote:
Saai? Neverquote:
Oh dan komt er nog een groeispurtje aan hoop ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn die groeispurten
Ben wel blij dat het ook fruit is e.d.
ja dat ook wel, maarsnoep koek en chips zijn ook niet aan te slepenquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn die groeispurten
Ben wel blij dat het ook fruit is e.d.
Bohhhhquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh dan komt er nog een groeispurtje aan hoop ikBoterham of zeven per dag is meer regel dan uitzondering tegenwoordig.
Na een week was ik alweer gewend. Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik een half uur alleen thuis ben word ik al gek![]()
O nee dat zeker niet. Vind het wel lekker om soms een paar dagen alleen te zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben dol op alleen zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |