Limburgers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, het is ook nog eens geen helder licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem helemaal nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik snap die bretels ook niet helemaal..
Da's om je broek omhoog te houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef ejiraM het volgende:
Ik snap die bretels ook niet helemaal..
Man, praat me niet over een stijve..... nek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik krijg er wel een stijve...... nek van maar dat is dan ook alles
Ja, maar ze hingen los over zijn schoudersquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Goois meisje... Ik mag 'r nou al niet.
Zul je net zien dat ze heel goed isquote:
echt als mensen me hier zouden zien zitten thuis - de voice kijken en af en toe keihard in de lach schieten terwijl ik naar m'n laptop kijkquote:
Eens in het jaawwwWWrrRR, dan droom je zo RrrRRaaawwwWWrrr...quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, het Gooi, ik heb zo waanwaanwaanwaanzinnig gedroomd.
En dan Aardwetenschappen studeren, uh-uh..quote:
Aan d'r borsten kan iig niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Eens in het jaawwwWWrrRR, dan droom je zo RrrRRaaawwwWWrrr...
En d'r ene hersenhelft is zwaarder.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
echt als mensen me hier zouden zien zitten thuis - de voice kijken en af en toe keihard in de lach schieten terwijl ik naar m'n laptop kijk
nozem! Lang niet gezien!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef nozem het volgende:
[..]
En dan Aardwetenschappen studeren, uh-uh..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En d'r ene hersenhelft is zwaarder.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ja meid er is ook maar 1 iemand die mij is, duh
fixedquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze moet nog een beetje de baard zaad in de keel krijgen vind ik.
jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef Pheno het volgende:
Ze heeft een groter portfolio dan Michael Jackson gelooft ze.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja sting als jij het zingt klinkt het ook zo
quote:
Walnootquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Huh wat snel! Was dat zo goed dan? Ik hoorde 1 noot.
Ditquote:
Soms gewoon echt doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Huh wat snel! Was dat zo goed dan? Ik hoorde 1 noot.
Ha Pheno, ja, ik kijk tegenwoordig vaak TV en dat becommentarieer ik dan af en toe op FOK! Geweldig tijdverdrijf..quote:
Nou ja ze zingt een kopie van eh dat grietje die dit ook zingt, van 15. Ik ben benieuwd hoe ze iets anders zingt. Maar je moet er van houden. Al hoor ik niet mininieueeeewbank erin terug.quote:
quote:
bij die krullebol had ik wel gedraaidquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
En dit is zoveel beter dan krullenbol?
Ik hoor het niet
ja ze heeft er ook een mee naar binnen gesmokkeld, en ik weet waarquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten voortaan verplicht die vibrators in de kleedkamer achterlaten
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij die krullebol had ik wel gedraaid
I knowquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Ha Pheno, ja, ik kijk tegenwoordig vaak TV en dat becommentarieer ik dan af en toe op FOK! Geweldig tijdverdrijf..
Op een irritatie-schaal is Ienieminiemewbank zeg maar Stalin en is deze muts een Fidel Castro.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
Beter dan ienienienmieniemieniemei Ewbank dat is zeker wel waar
hij ging alweer zitten, anders zag je z'n dikke Lquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
ze kreunt een beetje. Wat zal Marco dat fijn vinden
Dafuque?quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Eens, ze mag van mij opbokkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Op een irritatie-schaal is Ienieminiemewbank zeg maar Stalin en is deze muts een Fidel Castro.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij ging alweer zitten, anders zag je z'n dikke L
ik denk dat ze voor Marco kiest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:00 schreef Apotheose het volgende:
ze kreunt een beetje. Wat zal Marco dat fijn vinden
marco weet daar wel raad meequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ze voor Marco kiest.
Ze moet wel heel erg aan haar ademhaling gaan werken, want die techniek is nog niet best
Ja wacht maar, restarting dm-systemquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat de stroom van DM's van aanbidders bij mij opeens is gestopt
onderbuik pijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef D. het volgende:
Heeft ze pijn, of doet ze een poging om te lachen?
Das die vibratorquote:
also alsoquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
Haar onderbuikgevoel (d'r soppend flamoes zeg maar) zegt Nick en Simon.
ja idd. Stiekem hoopt toch iedereen dat al die jurypipos draaien?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:02 schreef ejiraM het volgende:
Stiekem gehoopt dat ze niet had hoeven kiezenUhu
Als ik last heb van mijn onderbuik is dat een ramp voor de riolering!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
mijn onderbuik gevoel zegt.....
Duidelijk te merken dat ze rampen studeert.
Sowwiequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik last heb van mijn onderbuik is dat een ramp voor de riolering!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als het al in je onderbuik zit komt het er denk ik aan de andere kant uit..
Winston ook, maar dan andersquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
Over rampen gesproken: Golden Girls. Alleen al de reclame is zaaddodend.
green is niet de kleur van Vodafonequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
waarom zit Winston niet in de greenroom
Omdat ie rettekettet isquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
waarom zit Winston niet in de greenroom
Iemand al een aflevering gezien?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
Ik vind stukjes vaak een verkeerde indruk wekkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die stukjes zeggen me genoeg eigenlijk
Achter de bank gezeten en gewacht tot het over wasquote:
Bij films lijkt de film altijd beter, kun je nagaan bij dit, hoe de rest is... als de voorfilmpjes je "lekker" meoten maken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind stukjes vaak een verkeerde indruk wekken
Moeten we bukken? Wel even waarschuwen dan hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Livra het volgende:
Ik haak ook aan! Weliswaar bloedchagrijnig maar dat mag de pret niet drukken.
dat weiger ik te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
Dat klinkt als mij die vergeten is weg te zappen voordat GTST is begonnenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Achter de bank gezeten en gewacht tot het over was
Ja bij deze voorstukjes schieten de tranen al uit al je lichaamsopeningenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij films lijkt de film altijd beter, kun je nagaan bij dit, hoe de rest is... als de voorfilmpjes je "lekker" meoten maken.
het mag tijdens ook hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt als mij die vergeten is weg te zappen voordat GTST is begonnen
Zou het nog slechter kunnen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij films lijkt de film altijd beter, kun je nagaan bij dit, hoe de rest is... als de voorfilmpjes je "lekker" meoten maken.
Waar kan je beter posten als je chagrijnig bentquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:07 schreef Livra het volgende:
Ik haak ook aan! Weliswaar bloedchagrijnig maar dat mag de pret niet drukken.
Hoe kun je nou vergeten te zappen dan?quote:
als ik niet snel genoeg bij de afstandsbediening benquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vergeten te zappen dan?
Iiieeew iiieew ik krijg hier hele nare mental images vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt wel always ultra reclame
Maandverband met chocola
Och germquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
als ik niet snel genoeg bij de afstandsbediening ben
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Iiieeew iiieew ik krijg hier hele nare mental images van![]()
quote:
Nee ik doe het niet, gewoon neequote:
Crisis hè, alles hergebruiken!quote:
Mwoa... Het blijft opel, hequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Opel maakt de laatste jaren erg mooie model vind ik...
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan je beter posten als je chagrijnig bent
"Ja echt, het is een Astra"quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Opel maakt de laatste jaren erg mooie model vind ik...
Symph begonquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
Goed ik ben klaar met mijn stokbroodje eten
En als je ze niet opeet kan je ze altijd nog in F&H verkopenquote:
Denk ik ook. Die is weer aan de beurt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:12 schreef Symphonic het volgende:
nou wie gaat ze kiezen
Ik gok op Marco
bruine laarsjes onder zwartquote:
Nee die tv netquote:
Dat zeg ik hier net ook, iemand moet het tegen Tessa zeggen.quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb bij de thuisapp trijntje ingevuld...
Helaas, dit is niet juist
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik hier net ook, iemand moet het tegen Tessa zeggen.
Mooi, dan zien we er snel niet meer, Trijntje heeft zoveel goede dat het de poule des doods isquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehe Trijntje... goedzo
Dom wicht
komt natuurlijk door de jaren ervaring die je opgedaan hebt bij public relations gamesquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
Ik had gelijk met die soppende flamoes
Oh dat heb ik eigenlijk ook best vaakquote:
Das heul hip schijntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
I failed. Ik luisterde nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
komt natuurlijk door de jaren ervaring die je opgedaan hebt bij public relations games
Foeiquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh dat heb ik eigenlijk ook best vaak
nah, niet voor mij hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Das heul hip schijnt
Avril heeft het ook
Ik pas ookquote:
Praten kan ze iig nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik hoop dat ze heel goed kan zingen...
Spray!quote:
Met haar? Ik zou passen.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Symphonic het volgende:
deze vriendin wordt gesposored door Phillips UV lampen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:17 schreef Symphonic het volgende:
deze vriendin wordt gesposored door Phillips UV lampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |