*geeft Muis gehaktbal aan*quote:
Ik heb ook effen zwartquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit.
Ik durf het zwartwitte jurkje niet aanHelaas.
Dus het wordt een heul simpele zwarteEinde kledingstress.
Tot morgenmiddag....want dan vind je wel een ander puntje om te stressenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit.
Ik durf het zwartwitte jurkje niet aanHelaas.
Dus het wordt een heul simpele zwarteEinde kledingstress.
Nee. Terwijl ik er laatst een hele dag in Friesland mee heb rondgehobbeld en er mee op het gras heb gelegen en gebukt en wat al niet meer, vind ik het nu maar een reuze eng ding. En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Oognip het volgende:
Voel je je er ook niet prettig in als je een kort broekje onder dat jurkje doet, Greys?
Het ligt aan het moment. Serieus. Het is niet uit te leggenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Oognip het volgende:
Dat durf je niet aan, maar wel een indianenpak?
ooo-eeerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook effen zwartniks mis mee
Mijn meneer komt in spijkerbroek. Maar wel met oerhemd en nette schoenen
quote:
403 FORBIDDEN!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ik heb geen foto van mijn pumps, maar het is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Forbidden inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ik heb geen foto van mijn pumps, maar het is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Doetnie!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8H1_HB3_524524/
Ik geloof dat ik 'm nodig heb!
Absoluut.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Heel erg leuk!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Echt? Ik zie hem gewoon! Even kijken of ik een ander plaatje kan vinden.
quote:
Ravioli?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Echt? Ik zie hem gewoon! Even kijken of ik een ander plaatje kan vinden.
Oh tofquote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vond ik ook al
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hij zit nu in mijn winkelmandje!
Groot mandje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het doen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Misschien in een quote wel. 403 FORBIDDEN!quote:
Ok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij ze zien dan?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Schoenen op tafel betekent armoe!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Goodbye het volgende:
Godsamme.Andere google acties leveren weinig op, namelijk.
Ik kan ze wel meenemen en zaterdag op tafel zetten.
403 FORBIDDENquote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef Oognip het volgende:
Hier de link van GB:
http://fashionfinds.elle.nl/images/verybig/20090420_x7W3sB.JPG
Ja nee, ho ho, nu willen wij 'm ook zien!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Haha, ik zie 'm wel Oognip!![]()
Nouja, jij hebt het gezien en jij vroeg er om, dus klaarrrr!
Als die bult nou groot genoeg wordt, dan kun je er drank in opslaanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Qwea het volgende:
Ik lig in bed. Ik mag lijen dat er geen griep komt.
Zal morgen HA bellen voor mijn bult.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als die bult nou groot genoeg wordt, dan kun je er drank in opslaanHoef je nooit meer te sjouwen!
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Boor heeft het goed geregeld met een Bietensjaal
[ afbeelding ]
Gofter; gemistquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef tombolafan het volgende:
ELIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Bette op 6
How kjoetquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Boor heeft het goed geregeld met een Bietensjaal
[ afbeelding ]
Ik moet ook wel eens plassen en als ik dan geen zin heb, trekt dat plassen zich daar niets van aan. Tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin
En ik moet naar bed maar ik heb geen zin
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens plassen en als ik dan geen zin heb, trekt dat plassen zich daar niets van aan. TegenwoordigVolgens mijn tante (een andere dan die van daarnet) hoort dat erbij. Dus
Mogguh Zwabbert! Je bent vast aan het voorslapen voor zaterdag?quote:
whehehe, nee, alhoewel ik wel 12 uur geslapen heb vannachtquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]Uh-oh... mijn voorland. Overmorgen, ofzo
[..]
Mogguh Zwabbert! Je bent vast aan het voorslapen voor zaterdag?
Ohhhhhquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, nee, alhoewel ik wel 12 uur geslapen heb vannacht![]()
ongerelateerde bonus:
[ afbeelding ]
Lieverd, a LBD is altijd goed!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Terwijl ik er laatst een hele dag in Friesland mee heb rondgehobbeld en er mee op het gras heb gelegen en gebukt en wat al niet meer, vind ik het nu maar een reuze eng ding. En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.
Maar dat zit tussen mijn orenEn om mezelf dat gezeik te besparen ga ik lekker op veilig.
Ooit komt er een moment in mijn leven dat het me geen hol meer uit maakt wat anderen vinden, maar dat is nu nog steeds effe niet
Waarom zou je wachten als je er de hele week al last van hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:51 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfl of ik niet ff moet wachten tot maandag met mijn bult
14:10 moet ik heen. Hij is alweer groter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten als je er de hele week al last van hebt?
Zo bekend!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.
Maar dat zit tussen mijn orenEn om mezelf dat gezeik te besparen ga ik lekker op veilig.
Ooit komt er een moment in mijn leven dat het me geen hol meer uit maakt wat anderen vinden, maar dat is nu nog steeds effe niet
Ik las LSD.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Onslow vond dat ik wakker moest worden {miauw krabkrab}, dus ik ben maar opgestaan. Het was koud in de badkamer
Wat zijn jullie gezellig met zijn allen aan het hyperen voor morgen
Jammer dat ik er niet bij kan zijnEn ik heb ook al geen LBD
Laat staat iets met hakken.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb ik ook niet
En dat jij dat las is veelzeggend natuurlijk
Succes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
14:10 moet ik heen. Hij is alweer groter.
Nou en omdat mijn eigen HA er niet ismaar goed, fixed
Thnx beebquote:
Misschien een compactcameraquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx beeb
Neem jij morgen jouw camera mee?
Little black dressquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:27 schreef Qwea het volgende:
Wtf is LBD?
En ik kom met mijn brace niet in mijn laarzen. Godver. En die laarzen staan zoveel beter onder de pantalon.
Ik denk dat ik maar gewoon die laarzen aan doe. En sneakers meeneem
Daar zit ik dus ook over te twijfelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien een compactcameraNiet die grote
Inderdaad ja. Erg duur! Heb je het nu los en een rollator en een rolstoel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Rewimo het volgende:
http://www.rollatorshop.n(...)-rolstoel-nieuw.html
Wat slim! En handig! En duur
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoelquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Inderdaad ja. Erg duur! Heb je het nu los en een rollator en een rolstoel?
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 02:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieverd, a LBD is altijd goed!Die heb je, dus ga er voor, met die mooie peep toe schoenen!
Oh leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 06:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen nog een dagje en dan weekend.
@greys morgen gaan we met jouw bon naar de beekse bergen
En krijg je die een beetje in de auto gepropt? Wij hebben er ook eentje, maar ik wil nooit in die rolstoel zitten. Ik mankeer toch niets aan de beentjes zeg ik dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoel
Men, ik was al blij dat ik van de krukken af was. Al loop ik volgens de fysio nog wel als een halve zoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoel
Os ze jarig??? Gefeli!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
MD, van harte met je verjaardag!
De live zoen krijg je morgen
Lurkert uit de kastquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:58 schreef baniekje het volgende:
[..]
Zo bekend!
Lurkt weer lekker verder
Gurl, je moest eens een etmaal in mijn hoofd doorbrengen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lurkert uit de kast![]()
![]()
Leuk! En thanks, ergens helpt het namelijk wel als je weet dat je niet de enige bent bij wie het af en toe zo'n freakshow in je hoofd is qua onzeker gedoe
Ik welquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
En krijg je die een beetje in de auto gepropt? Wij hebben er ook eentje, maar ik wil nooit in die rolstoel zitten. Ik mankeer toch niets aan de beentjes zeg ik dan.
Dat ben je ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef Qwea het volgende:
Men, ik was al blij dat ik van de krukken af was. Al loop ik volgens de fysio nog wel als een halve zool
Ik heb Dk nog naar het stembureau gereden, Lekker vals plat omhoogquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wel
De rolstoel past niet in mijn eigen auto, maar wel in die van qltel (Berlingo). En aangezien ik toch niet kan/mag rijden lukt dat zo wel. Maar die Rollz past wel in de mijne. Alleen moet ik sowieso aan een andere auto en daar past een rolstoel wel in denk ik (C3 Picasso op mijn verlanglijstje).
Ik zou daar ook niet vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ben je ookEn ik ben voorlopig nog niet op de been helaas. Na de operatie nog 6-8 weken krukken heb ik begrepen. Dan zitten we al ruim in 2013 schat ik zo.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gurl, je moest eens een etmaal in mijn hoofd doorbrengen.
Emdeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:20 schreef Muis006 het volgende:
Mailtje van de meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Mailtje van de meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mailtje van de meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ehm nee, niet echt. Tijd dat er weer wat gebeurt. Nog 1,5 week wachten voor ik naar de orthopeed ga.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:20 schreef Laysa het volgende:
Ik zou daar ook niet vrolijk van worden![]()
Ik hoor de heren soms ook flink mopperen achter mijn rolstoelquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:19 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Dk nog naar het stembureau gereden, Lekker vals plat omhoog. Kolere zeg dat was echt wel pittig
Het ging nogal traag!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoor de heren soms ook flink mopperen achter mijn rolstoel
Wazige fotoquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuj, nieuwe. Op maat gemaakt \O/
Ja dat zegt Nipje hierboven dus ik ga er van uit!quote:
Ik doe het met liefde, maar was alleen vergeten dat de wijk nogals vals plat wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoor de heren soms ook flink mopperen achter mijn rolstoel
Zeurtjequote:
Ik heb ook eigenlijk nergens last vanquote:
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Nee. Ik kom er niet in. Dus ga denl zonder bracequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zegt Nipje hierboven dus ik ga er van uit!![]()
Pas je met die nieuwe brace wel in je laarzen?
Dan doe maar lekker veel bij mij zittenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik kom er niet in. Dus ga denl zonder brace
Whut?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:40 schreef Greys het volgende:
Q, heen kan Tombo je voor de deur droppen en terug brengt iemand je van het hotel wel ff naar het station ofzo, komt goedEn bij Henk kan je zitten!
Oh hoe zit het trouwens met dat parkeren bij het hotel, dump je je auto daar, hol je naar binnen voor een parkeerkaart en hoop je dan dat je op tijd terug bent om geen bekeuring te krijgen oid?
EDIT: oh ik dacht dat ik in ESF zat, sorry
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?quote:
Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Je had toch al truien gekochtquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartniet zo moeilijk denken
Ben truien aan het shoppen nuik ben blij dat ik maar 1 winkel hoef
Ja nu nog meer, vandaar die ene winkelquote:
Damn right!quote:
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Waarom kom jij nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goed
Ja, de sneuheidquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom kom jij nietvoor wie moet ik nu stoicijns in mijn bal snijden
Ziet er stevig uitquote:
Dat!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen Elies op het FestiBal?![]()
Verzetten dan
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
Ik denk dat ik een eitje ga bakken met kaas en snijworst
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezig
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent verder niet meer kotserig?
Succes bij de dokter.
Nou dat klinkt anders ook niet goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurd
Thnx beeb
Qweeehaaaa komt gewoon morgen hoorquote:
Ik oooooooooooooooooookquote:
Wat is het toch een voorbeeldvent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk appte net dat ie al aan het kokkerellen is
Oeh die heb ik nog wel! Even opsnorren als ik er aan denk zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh Henk vroeg of ik jullie wilden vragen of je - als je ergens nog een oud vooroorlogs mobieltje in een la hebt liggen die je niet meer hoeft - die mee wilt nemen.
Hij heeft een doos staan in de kroeg van de Stichting Opkikker die de mobieltjes inzamelen voor hun doel
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Tofheid! Ik heb er ook nog wel eentje!
Elke keer denk je dan 'ik bewaar hem wel', maar ondertussen heb je twee reservefoons![]()
En hij ligt al jaren in een la zonder hem aan te raken.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
Dat heb ik ook en hetzelfde bij de apotheekquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
Je weet dat je te vaak bij de HA komt als de assistente je van voornaam kent en vice versa
Ik heb het ook al bij de internistdie belde ik dinsdag : "hey X, met Q..... "
-heeeeej q, hoe ist?
Vraagt gesteld, ik zo : moet je mijn geboortedatum niet? Zij :ik heb je dossier allaaaaaang.
![]()
Triest eigenlijk
Ja, hoeven niet te werken, net gevraagd!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
Wat voor lijst is dat dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Fysio, huisarts, neurochirurg, dermatoloog, plastisch chirurg, audioloog, KNO-arts x2.
Maar DK zijn lijst is ongetwijfeld langer.
Superquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hoeven niet te werken, net gevraagd!
Dat loopt hier wel los hoor. Vroeger had ik heel wat meer vaste dokters.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dokters die je bij je voornaam noemen / kennen
Zo dan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Qwea het volgende:
Maandag terugkomen, als ie rijp is gaat het mes erin. Het is geen steenpuist, als het nog es terugkomt gaan we naar de chirurg en dan gaan de klieren eruit.
Jup, en fysio,orthopeden, gipskamer, dierenarts, tandartsquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en hetzelfde bij de apotheek
Tis echt die hydra dinges van gisteren. Hoerige is dat ik weiger ingrepen hier in het zhuis te laten doen afgezien van de internist dingen, dus dan kan ik naar het zuwe oidquote:
Nou dat heb ik gelukkig niet...quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ken mn specialist en de verpleegkundigen inmiddels zo goed, dat bij hun de ogen volschiet als ze horen hoe slecht het met DK gaat.
Sterker nog, soms bellen ze me om te vragen hoe het met hem gaat.
Dat is echt liefquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ken mn specialist en de verpleegkundigen inmiddels zo goed, dat bij hun de ogen volschiet als ze horen hoe slecht het met DK gaat.
Met of zonder brace? Ik zou hem morgen maar om doen, dan maar geen laarzen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Qwea het volgende:
Ff vloeken : GODVERDOMME. Wikkelde te ver af, klapte er zo door, lig je dan
Nah, heb jij weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voel ik mij eindelijk een keertje redelijk. Zijn mijn bloed-uitslagen weer minder.
's nachts elk half uur wakker worden dus!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag
hoe is het met allemaal?
ik ben net terug van voor de derde keer voor niks naar de huisarts (15km verderop) rijden voor een 24-uur bloeddrukmeting![]()
Wat gekquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voel ik mij eindelijk een keertje redelijk. Zijn mijn bloed-uitslagen weer minder.
Niets. Afwachten of het weer aantrekt anders weer naar het ziekenhuis, maar daar heb ik nu even geen zin in.quote:
Nou, voorlopig nog niet dus, want het ging voor de derde keer op rij niet doorquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
's nachts elk half uur wakker worden dus!
Dat snap ik, ik duim voor betere uitslagen volgende keerquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets. Afwachten of het weer aantrekt anders weer naar het ziekenhuis, maar daar heb ik nu even geen zin in.
Ik ook niet, maar we zien wel. Als het zo is, dan is het maar zo en heb ik je zo op de SEHquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets. Afwachten of het weer aantrekt anders weer naar het ziekenhuis, maar daar heb ik nu even geen zin in.
Waarom niet? en kunnen ze je dan niet even afbellen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou, voorlopig nog niet dus, want het ging voor de derde keer op rij niet door
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou, voorlopig nog niet dus, want het ging voor de derde keer op rij niet door
Het blijft zo schommelen helaas.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik duim voor betere uitslagen volgende keer
Eerste keer werd ik gebeld maar was er een telefoonprobleem, dus konden ze me niet bereiken en stond ik er al. Tweede keer heb ik om 9 uur gebeld (moest er om 11 uur zijn), nagevraagd of ding het alweer deed, ja deed het, nee geen probleem, word ik gebeld toen ik er al bijna was (kijk het dan ff gelijk na ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom niet? en kunnen ze je dan niet even afbellen?
Nah lekker danquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Eerste keer werd ik gebeld maar was er een telefoonprobleem, dus konden ze me niet bereiken en stond ik er al. Tweede keer heb ik om 9 uur gebeld (moest er om 11 uur zijn), nagevraagd of ding het alweer deed, ja deed het, nee geen probleem, word ik gebeld toen ik er al bijna was (kijk het dan ff gelijk na ofzo). En vandaag was ik er - gisteren is afspraak gemaakt nadat het ding getest was, deed het weer prima - was ie toch ineens weer stuk
Ja nuttig hequote:
Hoi MMquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag
hoe is het met allemaal?
ik ben net terug van voor de derde keer voor niks naar de huisarts (15km verderop) rijden voor een 24-uur bloeddrukmeting![]()
Agossiequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:54 schreef senesta het volgende:
http://link.marktplaats.nl/595002886
Aaaach
Met.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met of zonder brace? Ik zou hem morgen maar om doen, dan maar geen laarzen.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Laysa het volgende:
quote:
Ik zoek morgen wel een ander plekje om naast iemand te zittenquote:
Ik had besteld bij http://dierapotheker.nl/ (ja spam, bite me), en die kwamen het aan de voordeur brengen, 3 zakken van 12kg en hij vroeg nog; "Waar gaat u dat neerzetten?" Dus ik : Op zolderquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
Belachelijk. Vroeger kwam de pakketdienst de pakjes van zooplus gewoon naar boven sjouwen (3 trappen), nu moeten we het zelf ophalen van beneden. Het zijn drie zakken kattenbaksteentjes van 30 kilo in totaal. Wat een service
Ik had ze gezellig weer mee laten nemen. Daar is de postbode nl. pas echt niet blij mee dat hij met zulke grote pakketten terug moet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
Belachelijk. Vroeger kwam de pakketdienst de pakjes van zooplus gewoon naar boven sjouwen (3 trappen), nu moeten we het zelf ophalen van beneden. Het zijn drie zakken kattenbaksteentjes van 30 kilo in totaal. Wat een service
hier is het droogquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Zo, iemand heeft het licht uitgedaan buitenGoeiedag wat een bui
Nee dat zal, maar ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had ze gezellig weer mee laten nemen. Daar is de postbode nl. pas echt niet blij mee dat hij met zulke grote pakketten terug moet.
Doe het dan, ben je er mooi van afquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Qwea het volgende:
hier zon.
Ik moet nog steeds mijn tas pakken
Is het ook. dat hebben ze altijd gedaan bij de dingen in mijn leven. En ik zie ze ook ''vaak'''. Elke 28 dagen. Dan wordt je vanzelf ook wel persoonlijkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje Laysa, wel heel lief dat ze zo meeleven met jou en DK![]()
quote:
Ik merk het zelf idd ook dat ik me ga "hechten" aan patienten die ik regelmatig zie of spreek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is het ook. dat hebben ze altijd gedaan bij de dingen in mijn leven. En ik zie ze ook ''vaak'''. Elke 28 dagen. Dan wordt je vanzelf ook wel persoonlijker
Ik bel altijd '' te laat''. of alleen maar om te vragen hoe laat ze me verwachten. En als ik een vraag tussendoor heb mail ik gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik merk het zelf idd ook dat ik me ga "hechten" aan patienten die ik regelmatig zie of spreek.
Mits ik ze aardig vind en of ik ze niet elke keer voor niets spreek natuurlijk
Ik kan me voorstellen dat ze jou wel aardig vinden jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bel altijd '' te laat''. of alleen maar om te vragen hoe laat ze me verwachten. En als ik een vraag tussendoor heb mail ik gewoon
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze jou wel aardig vinden ja
Zo doe je dat!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier een briefje op de tafel "ik ben aan het fietsen".
Dat had ik zelf ook al bedacht, aangezien z'n fiets en fietsoutfit weg zijn, maar ik had graag gehad dat erbij zou staan hoe laat hij ongeveer verwacht thuis te zijn
Nou ja, maakt inmiddels al niet meer uit, want hij vreet straks toch magnetron
Is dat je avondeten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een yoghurtspinazieaardbeimeloensinaasappelsmoefie
Limburgs bier.quote:
2,5 glasquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat je avondeten?zit je dan ook echt vol na zo'n glas? Ik zou m'n vleesje heel erg missen
Heerlijk!quote:
Ja, zeg dat welquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel
Hij is al behoorlijk afgestraft door de regen zo te zien
Het is hier idd prima weer lekker zonnetje en straffe wind.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Limburgs bier.![]()
Jullie hebben het betere weer opgezocht! Hoe was jullie dag? Nog nieuwe ontwikkelingen?
Boh wat heftig zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is hier idd prima weer lekker zonnetje en straffe wind.
Het ziekenhuis had niet veel nieuws de enigste mogelijkheid buiten amputatie is weer een keer dezelfde operatie maar dan met een soort transplantatie van eigen bot vanuit de heup of knie naar de voet en geen enkele garantie dat dan wel blijft zitten
We gaan ons eerst eens heel goed verdiepen in die procedure voor dat we een besluit nemen.
Maar dit hadden we ook verwacht dus we laten ons humeur hierdoor niet bederven .
Dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boh wat heftig zeg.
Ik word hier echt stil van.
geniet maar lekker met zn 2en, jullie verdienen het
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boh wat heftig zeg.
Ik word hier echt stil van.
geniet maar lekker met zn 2en, jullie verdienen het
Allebei nare en onzekere keuzes dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Het ziekenhuis had niet veel nieuws de enigste mogelijkheid buiten amputatie is weer een keer dezelfde operatie maar dan met een soort transplantatie van eigen bot vanuit de heup of knie naar de voet en geen enkele garantie dat dan wel blijft zitten
We gaan ons eerst eens heel goed verdiepen in die procedure voor dat we een besluit nemen.
Maar dit hadden we ook verwacht dus we laten ons humeur hierdoor niet bederven .
Pffffquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:53 schreef indaha het volgende:
Dank je wel en nu gaan we lekker uit eten en ons geestelijk voorbereiden op het dolle gehaktballenbal bij Henk morgen![]()
Pffffffffff moelijk hoor. Garantie heb je inderdaad niet, dus wat is wijsheid...quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:44 schreef indaha het volgende:
Heerlijk! Geniet ze!quote:
Tja, die keuze nu maar even niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:49 schreef indaha het volgende:
Thanks en ja het is zo je moet gewoon van iedere dag genieten ,maar daar weten jullie ook alles van
twitter:ernstdaniel twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 14:44:09mijn hart is uit mijn lijf gerukt het mooiste waar ik ooit naast mocht leven is weg mijn lieve dochter is verslagen,god wat zijn we kapot reageer retweet
Oh bahquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:41 schreef Muis006 het volgende:
twitter:ernstdaniel twitterde op vrijdag 14-09-2012 om 14:44:09mijn hart is uit mijn lijf gerukt het mooiste waar ik ooit naast mocht leven is weg mijn lieve dochter is verslagen,god wat zijn we kapot reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |