hier is het droogquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Zo, iemand heeft het licht uitgedaan buitenGoeiedag wat een bui
Nee dat zal, maar ik ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had ze gezellig weer mee laten nemen. Daar is de postbode nl. pas echt niet blij mee dat hij met zulke grote pakketten terug moet.
Doe het dan, ben je er mooi van afquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Qwea het volgende:
hier zon.
Ik moet nog steeds mijn tas pakken
Is het ook. dat hebben ze altijd gedaan bij de dingen in mijn leven. En ik zie ze ook ''vaak'''. Elke 28 dagen. Dan wordt je vanzelf ook wel persoonlijkerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje Laysa, wel heel lief dat ze zo meeleven met jou en DK![]()
quote:
Ik merk het zelf idd ook dat ik me ga "hechten" aan patienten die ik regelmatig zie of spreek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is het ook. dat hebben ze altijd gedaan bij de dingen in mijn leven. En ik zie ze ook ''vaak'''. Elke 28 dagen. Dan wordt je vanzelf ook wel persoonlijker
Ik bel altijd '' te laat''. of alleen maar om te vragen hoe laat ze me verwachten. En als ik een vraag tussendoor heb mail ik gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik merk het zelf idd ook dat ik me ga "hechten" aan patienten die ik regelmatig zie of spreek.
Mits ik ze aardig vind en of ik ze niet elke keer voor niets spreek natuurlijk
Ik kan me voorstellen dat ze jou wel aardig vinden jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bel altijd '' te laat''. of alleen maar om te vragen hoe laat ze me verwachten. En als ik een vraag tussendoor heb mail ik gewoon
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze jou wel aardig vinden ja
Zo doe je dat!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier een briefje op de tafel "ik ben aan het fietsen".
Dat had ik zelf ook al bedacht, aangezien z'n fiets en fietsoutfit weg zijn, maar ik had graag gehad dat erbij zou staan hoe laat hij ongeveer verwacht thuis te zijn
Nou ja, maakt inmiddels al niet meer uit, want hij vreet straks toch magnetron
Is dat je avondeten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een yoghurtspinazieaardbeimeloensinaasappelsmoefie
Limburgs bier.quote:
2,5 glasquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat je avondeten?zit je dan ook echt vol na zo'n glas? Ik zou m'n vleesje heel erg missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |