Ja nee, ho ho, nu willen wij 'm ook zien!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Haha, ik zie 'm wel Oognip!![]()
Nouja, jij hebt het gezien en jij vroeg er om, dus klaarrrr!
Als die bult nou groot genoeg wordt, dan kun je er drank in opslaanquote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef Qwea het volgende:
Ik lig in bed. Ik mag lijen dat er geen griep komt.
Zal morgen HA bellen voor mijn bult.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als die bult nou groot genoeg wordt, dan kun je er drank in opslaanHoef je nooit meer te sjouwen!
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Boor heeft het goed geregeld met een Bietensjaal
[ afbeelding ]
Gofter; gemistquote:Op donderdag 13 september 2012 21:40 schreef tombolafan het volgende:
ELIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Bette op 6
How kjoetquote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Boor heeft het goed geregeld met een Bietensjaal
[ afbeelding ]
Ik moet ook wel eens plassen en als ik dan geen zin heb, trekt dat plassen zich daar niets van aan. Tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin
En ik moet naar bed maar ik heb geen zin
quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens plassen en als ik dan geen zin heb, trekt dat plassen zich daar niets van aan. TegenwoordigVolgens mijn tante (een andere dan die van daarnet) hoort dat erbij. Dus
Mogguh Zwabbert! Je bent vast aan het voorslapen voor zaterdag?quote:
whehehe, nee, alhoewel ik wel 12 uur geslapen heb vannachtquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]Uh-oh... mijn voorland. Overmorgen, ofzo
[..]
Mogguh Zwabbert! Je bent vast aan het voorslapen voor zaterdag?
Ohhhhhquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, nee, alhoewel ik wel 12 uur geslapen heb vannacht![]()
ongerelateerde bonus:
[ afbeelding ]
Lieverd, a LBD is altijd goed!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Terwijl ik er laatst een hele dag in Friesland mee heb rondgehobbeld en er mee op het gras heb gelegen en gebukt en wat al niet meer, vind ik het nu maar een reuze eng ding. En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.
Maar dat zit tussen mijn orenEn om mezelf dat gezeik te besparen ga ik lekker op veilig.
Ooit komt er een moment in mijn leven dat het me geen hol meer uit maakt wat anderen vinden, maar dat is nu nog steeds effe niet
Waarom zou je wachten als je er de hele week al last van hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 07:51 schreef Qwea het volgende:
Ik twijfl of ik niet ff moet wachten tot maandag met mijn bult
14:10 moet ik heen. Hij is alweer groter.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten als je er de hele week al last van hebt?
Zo bekend!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.
Maar dat zit tussen mijn orenEn om mezelf dat gezeik te besparen ga ik lekker op veilig.
Ooit komt er een moment in mijn leven dat het me geen hol meer uit maakt wat anderen vinden, maar dat is nu nog steeds effe niet
Ik las LSD.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:14 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Onslow vond dat ik wakker moest worden {miauw krabkrab}, dus ik ben maar opgestaan. Het was koud in de badkamer
Wat zijn jullie gezellig met zijn allen aan het hyperen voor morgen
Jammer dat ik er niet bij kan zijnEn ik heb ook al geen LBD
Laat staat iets met hakken.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb ik ook niet
En dat jij dat las is veelzeggend natuurlijk
Succes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
14:10 moet ik heen. Hij is alweer groter.
Nou en omdat mijn eigen HA er niet ismaar goed, fixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |