Succes!quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
14:10 moet ik heen. Hij is alweer groter.
Nou en omdat mijn eigen HA er niet ismaar goed, fixed
Thnx beebquote:
Misschien een compactcameraquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx beeb
Neem jij morgen jouw camera mee?
Little black dressquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:27 schreef Qwea het volgende:
Wtf is LBD?
En ik kom met mijn brace niet in mijn laarzen. Godver. En die laarzen staan zoveel beter onder de pantalon.
Ik denk dat ik maar gewoon die laarzen aan doe. En sneakers meeneem
Daar zit ik dus ook over te twijfelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien een compactcameraNiet die grote
Inderdaad ja. Erg duur! Heb je het nu los en een rollator en een rolstoel?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:59 schreef Rewimo het volgende:
http://www.rollatorshop.n(...)-rolstoel-nieuw.html
Wat slim! En handig! En duur
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoelquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Inderdaad ja. Erg duur! Heb je het nu los en een rollator en een rolstoel?
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 02:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieverd, a LBD is altijd goed!Die heb je, dus ga er voor, met die mooie peep toe schoenen!
Oh leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 06:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen nog een dagje en dan weekend.
@greys morgen gaan we met jouw bon naar de beekse bergen
En krijg je die een beetje in de auto gepropt? Wij hebben er ook eentje, maar ik wil nooit in die rolstoel zitten. Ik mankeer toch niets aan de beentjes zeg ik dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoel
Men, ik was al blij dat ik van de krukken af was. Al loop ik volgens de fysio nog wel als een halve zoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb een rollator (van mezelf, maar mag ik nu niet gebruiken) en een leenrolstoel
Os ze jarig??? Gefeli!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
MD, van harte met je verjaardag!
De live zoen krijg je morgen
Lurkert uit de kastquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:58 schreef baniekje het volgende:
[..]
Zo bekend!
Lurkt weer lekker verder
Gurl, je moest eens een etmaal in mijn hoofd doorbrengen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lurkert uit de kast![]()
![]()
Leuk! En thanks, ergens helpt het namelijk wel als je weet dat je niet de enige bent bij wie het af en toe zo'n freakshow in je hoofd is qua onzeker gedoe
Ik welquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
En krijg je die een beetje in de auto gepropt? Wij hebben er ook eentje, maar ik wil nooit in die rolstoel zitten. Ik mankeer toch niets aan de beentjes zeg ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |