Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Je had toch al truien gekochtquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartniet zo moeilijk denken
Ben truien aan het shoppen nuik ben blij dat ik maar 1 winkel hoef
Ja nu nog meer, vandaar die ene winkelquote:
Damn right!quote:
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Waarom kom jij nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goed
Ja, de sneuheidquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom kom jij nietvoor wie moet ik nu stoicijns in mijn bal snijden
Ziet er stevig uitquote:
Dat!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen Elies op het FestiBal?![]()
Verzetten dan
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
Ik denk dat ik een eitje ga bakken met kaas en snijworst
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezig
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent verder niet meer kotserig?
Succes bij de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |