Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Je had toch al truien gekochtquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als tombo ff blijft zitten haal ik die kaartniet zo moeilijk denken
Ben truien aan het shoppen nuik ben blij dat ik maar 1 winkel hoef
Ja nu nog meer, vandaar die ene winkelquote:
Damn right!quote:
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Parkeren bij het hotel, je krijgt die parkeerkaart pas IN het hotel neem ik aan bij het inchecken en in de tussentijd staat je auto dus ergens. Toch?Zonder parkeerkaart. Ik vroeg me ff af hoe dat gaat.
Waarom kom jij nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan leg je even een briefje op je dinges met: "Ik slaap vannacht in [hotel] en ben nu even snel inchecken en de parkeerkaart ophalen [tijdstip]". Foto met tijdsaanduiding maken voor in de rechtbank en dan komt het vast wel goed
Ja, de sneuheidquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom kom jij nietvoor wie moet ik nu stoicijns in mijn bal snijden
Ziet er stevig uitquote:
Dat!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen Elies op het FestiBal?![]()
Verzetten dan
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Oognip het volgende:
Ik denk dat ik een eitje ga bakken met kaas en snijworst
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo te dokter en dan plat. Mijn rug is weer lekker bezig
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je bent verder niet meer kotserig?
Succes bij de dokter.
Nou dat klinkt anders ook niet goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurd
Thnx beeb
Qweeehaaaa komt gewoon morgen hoorquote:
Ik oooooooooooooooooookquote:
Wat is het toch een voorbeeldvent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk appte net dat ie al aan het kokkerellen is
Oeh die heb ik nog wel! Even opsnorren als ik er aan denk zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh Henk vroeg of ik jullie wilden vragen of je - als je ergens nog een oud vooroorlogs mobieltje in een la hebt liggen die je niet meer hoeft - die mee wilt nemen.
Hij heeft een doos staan in de kroeg van de Stichting Opkikker die de mobieltjes inzamelen voor hun doel
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Tofheid! Ik heb er ook nog wel eentje!
Elke keer denk je dan 'ik bewaar hem wel', maar ondertussen heb je twee reservefoons![]()
En hij ligt al jaren in een la zonder hem aan te raken.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
Dat heb ik ook en hetzelfde bij de apotheekquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
Je weet dat je te vaak bij de HA komt als de assistente je van voornaam kent en vice versa
Ik heb het ook al bij de internistdie belde ik dinsdag : "hey X, met Q..... "
-heeeeej q, hoe ist?
Vraagt gesteld, ik zo : moet je mijn geboortedatum niet? Zij :ik heb je dossier allaaaaaang.
![]()
Triest eigenlijk
Ja, hoeven niet te werken, net gevraagd!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |