Nou dat klinkt anders ook niet goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, wel kei-misselijk en koud. Dus ik heb het dekbed naar de bank gesleurd
Thnx beeb
Qweeehaaaa komt gewoon morgen hoorquote:
Ik oooooooooooooooooookquote:
Wat is het toch een voorbeeldvent.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk appte net dat ie al aan het kokkerellen is
Oeh die heb ik nog wel! Even opsnorren als ik er aan denk zo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh Henk vroeg of ik jullie wilden vragen of je - als je ergens nog een oud vooroorlogs mobieltje in een la hebt liggen die je niet meer hoeft - die mee wilt nemen.
Hij heeft een doos staan in de kroeg van de Stichting Opkikker die de mobieltjes inzamelen voor hun doel
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Tofheid! Ik heb er ook nog wel eentje!
Elke keer denk je dan 'ik bewaar hem wel', maar ondertussen heb je twee reservefoons![]()
En hij ligt al jaren in een la zonder hem aan te raken.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
Dat heb ik ook en hetzelfde bij de apotheekquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Qwea het volgende:
Je weet dat je te vaak bij de HA komt als de assistente je van voornaam kent en vice versa
Ik heb het ook al bij de internistdie belde ik dinsdag : "hey X, met Q..... "
-heeeeej q, hoe ist?
Vraagt gesteld, ik zo : moet je mijn geboortedatum niet? Zij :ik heb je dossier allaaaaaang.
![]()
Triest eigenlijk
Ja, hoeven niet te werken, net gevraagd!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precieswij hebben er ook iets van 3 of zo. Degene die stuk zijn mogen er ook gewoon in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |