*geeft Muis gehaktbal aan*quote:
Ik heb ook effen zwartquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit.
Ik durf het zwartwitte jurkje niet aanHelaas.
Dus het wordt een heul simpele zwarteEinde kledingstress.
Tot morgenmiddag....want dan vind je wel een ander puntje om te stressenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik ben er uit.
Ik durf het zwartwitte jurkje niet aanHelaas.
Dus het wordt een heul simpele zwarteEinde kledingstress.
Nee. Terwijl ik er laatst een hele dag in Friesland mee heb rondgehobbeld en er mee op het gras heb gelegen en gebukt en wat al niet meer, vind ik het nu maar een reuze eng ding. En vind ik hem te stretch en mezelf te dik er voor enzo enzo enzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef Oognip het volgende:
Voel je je er ook niet prettig in als je een kort broekje onder dat jurkje doet, Greys?
Het ligt aan het moment. Serieus. Het is niet uit te leggenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef Oognip het volgende:
Dat durf je niet aan, maar wel een indianenpak?
ooo-eeerquote:Op donderdag 13 september 2012 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb ook effen zwartniks mis mee
Mijn meneer komt in spijkerbroek. Maar wel met oerhemd en nette schoenen
quote:
403 FORBIDDEN!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ik heb geen foto van mijn pumps, maar het is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Forbidden inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Oognip, ik heb geen foto van mijn pumps, maar het is een beetje dit idee.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |