SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Deze man.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:06 schreef Ishimaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wij mannen vragen niet veel...
Ik zie de relevantie niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha ga een end fietsen man jij vind patat al niet lekker.
Welke mongool vind patat nou niet lekker___________--
10mg efedrine van je bil afsnuiven?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
Etha kom honingdropjes van mn tepels af eten dan
Drie keer raden hoe ik mijn vrouwelijke kiezers win.quote:
gisteren door paultje in mn ass geknepen. Moest toen huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft vies
Dacht dat jij veel erger gewend wasquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gisteren door paultje in mn ass geknepen. Moest toen huilen
Homo's hebben een ding voor mij, not sure why. Komt wellicht door mijn homouitstraling.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dacht dat jij veel erger gewend was
Komt door je DSL'squote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Homo's hebben een ding voor mij, not sure why. Komt wellicht door mijn homouitstraling.
Moest weer huilenquote:
Dat is nou precies het verschil tussen A'dam Oud-Zuid en West.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen mail of DM terug van Danny en zit ik nog steeds met die tering proxy's te postenZe haten mij.
Dit heb ik ookquote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Homo's hebben een ding voor mij, not sure why. Komt wellicht door mijn homouitstraling.
Fucking finally brah!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri morgen fix ik m'n ps3. U mad?
fifa 13 vlammings
PM yvonnequote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen mail of DM terug van Danny en zit ik nog steeds met die tering proxy's te postenZe haten mij.
Weer unbanned!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een dikke koelie voor je.
Dit is de hardste Biggie trackquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weer unbanned!My man. Zinloze ban ook.
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef oLexie het volgende:
Ziek zijn zonder iemand om je heen die de zorg op zich neemt is ontzettend saai.
Lolnopequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso B.I.G >>> 2Pac trouwens
Fenk you.quote:
fifa13 demo, MW3quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef oLexie het volgende:
[..]
Fenk you.
Iemand nog een leuke bezigheid die ik al liggend kan uitvoeren? (inb4)
Spelletjes ofzo...
quote:
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Visquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Sorry, ik eet beide porties.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vis![]()
![]()
[..]
Sorry, ik eet beide porties.
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gehyped door probleemkinderen die zich kunnen relateren tot.
rotiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Net roti gegeten, nu ben ik zwanger.
De teksten van Tupacquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.
Als we over flow spreken was Biggie misschien strakker maar Tupac zijn teksten waren veel beter en hadden een emotionele lading. xxo
Koelie gepijpt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Net roti gegeten, nu ben ik zwanger.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.
Als we over flow spreken was Biggie misschien strakker maar Tupac zijn teksten waren veel beter en hadden een emotionele lading. xxo
Onze fundamentele verschillen op het gebied van muziek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De teksten van Tupac.
Emotionele lading.
Op een emo-manier naar rap luisteren.
Flow, wordplay, punchlines & methaphors willen de eckten horen. Fuck outta here.
Zou jij toch weten?quote:
Ik wil wel wat voor je bestellen, betaling kan in natura geschieden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef oLexie het volgende:
Godverdomme ga zelf mijn eten wel maken.
SAUWISAAAUWWWquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onze fundamentele verschillen op het gebied van muziek.Blijf van je houden, so so hirlakke lobi.
Weet niet, maar met haar kookskills durf ik daar wel ja op te zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan ze wel roti maken dan Etha?
En Lex, wat is dezen. Hoe kan je zo hongerig zijn als je echt ziek bent?Dan wil ik écht niet eten
Ze kookt water. En eierenquote:
die nikker moet ook weer actiever worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die nikker moet ook weer actiever worden.
oppanquote:
Ik heb altijd honger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan ze wel roti maken dan Etha?
En Lex, wat is dezen. Hoe kan je zo hongerig zijn als je echt ziek bent?Dan wil ik écht niet eten
ga die vanavond even zetten tijdens mn werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat die move van 'm een horse galloping dance is.
Zou baas zijn om 'm als flashmob (quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga die vanavond even zetten tijdens mn werk
Gaat ze CB swaggerjackenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nigger, jij vind kats al een middeleeuws woord
Ohw men ik ga zulks territorium afbakenen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Morgen zo gruwelijk lekker uit je bek stinken ofniet Etha
Om morgen uit je bek te stinken moet je dus vanavond en morgenochtend je smoelwerk niet posten. Wauw Etha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ohw men ik ga zulks territorium afbakenen.
Trust me.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om morgen uit je bek te stinken moet je dus vanavond en morgenochtend je smoelwerk niet posten. Wauw Etha.
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This The New Trend? Girl Gets Her Butthole Tattooed! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View)
[ afbeelding ]Ik krijg echt overal een stijfje van.SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Die gast zit er ook echt met z'n neus bovenopquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg echt overal een stijfje van.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:10 schreef JackieBrown het volgende:
Tevens Vas, als je nog een keer twijfelt aan mijn kookkunsten krijg je een draai om je oren
"Kan ze wel roti maken" .
Vas pls.
Pussyjuice pastei met madame jeanettesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gast zit er ook echt met z'n neus bovenop.
[..]Wat heb je allemaal voor Etha gemaakt?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This The New Trend? Girl Gets Her Butthole Tattooed! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View)
[ afbeelding ]Dat is echt het ergste dat ik in de afgelopen tijd gezien heb, zat de hele tijd met mijn vuistjes te schudden zo van ieh ieIEH IEH IEHHHSPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pussyjuice pastei met madame jeanettes
Haha, ik keek meer vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dat is echt het ergste dat ik in de afgelopen tijd gezien heb, zat de hele tijd met mijn vuistjes te schudden zo van ieh ieIEH IEH IEHHH
Snap ik, snap ik. Ik vond het ergens ook wel opwindend, kwam door dat geschreeuw en d'r kutje denk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik keek meer van
[ afbeelding ]
Hoe jij dit nu verwoord vind ik ook vrij sexy eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik. Ik vond het ergens ook wel opwindend, kwam door dat geschreeuw en d'r kutje denk.
Het is verdomme vrijdagavond en jij begint over schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trouwens Lex, ik las wat over school. Wat doe je nu?
Dit. Ghehe.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is verdomme vrijdagavond en jij begint over school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die mensen die tijdens het uitgaan om half 3 's nachts terwijl jij aan je 22e baco zit beginnen over welke opleiding je tegenwoordig doet, hoe dat bevalt en HOU JE BEK GAST MAN TYF OP.
Artikeltje op VICEquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die mensen die tijdens het uitgaan om half 3 's nachts terwijl jij aan je 22e baco zit beginnen over welke opleiding je tegenwoordig doet, hoe dat bevalt en HOU JE BEK GAST MAN TYF OP.
Plus dWc's careface in betreffende situatie.quote:10 Dingen die voor altijd van de dansvloer verbannen zouden moeten worden
4. De schreeuwkletser
Dit komt misschien als een enorme shock, maar een dansvloer is een vloer om op te dansen, niet om schreeuwkletsend je indrukwekkend saaie leven op door te nemen met je vrienden. De mensen die om je heen staan te dansen horen je getetter namelijk ook, en het interesseert hen geen reet dat je stage tegenvalt of dat Kevin niet op je WhatsApp-bericht reageert terwijl hij toch echt online is geweest.
Of van die mensen die aan je armen willen zitten omdat je zo 'breed' bentquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ugh meisjes die aan je haren voelen omdat het zo lekker vol is. Of bij meisjes met krullen, mensen die moeten 'poingen'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of van die mensen die aan je armen willen zitten omdat je zo 'breed' bent
Hij ligt zijn moeder te knuffelen in bed, zO fOcking schattig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef JackieBrown het volgende:
OLexie waar is je man in deze tijden van ziekte en honger dan?
Oohh dan is het goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hij ligt zijn moeder te knuffelen in bed, zO fOcking schattig.Maar hij zorgt inmiddels weer voor me hoor hij was werken.
Mij blank?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Klopt, saaiste neger van de PijpIk zou je zowat blank gaan noemen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wel een blanke met een tough life.
Dacht dat je zei dat ik saai ben omdat ik niet zo'n crackie ben zoals jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat ie drugs erbij halenHoorde je mij over drugs praten? Dat is werkelijk waar het enige punt waar je mij steeds op probeert te dissen. Ain't gonna work.
Luie negersquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eindelijk weer een keer kunnen uitslapen.
pleonasme spottedquote:
Hard work pays off, I'm a boss, you can tellquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat ie drugs erbij halenHoorde je mij over drugs praten? Dat is werkelijk waar het enige punt waar je mij steeds op probeert te dissen. Ain't gonna work.
Die is echt kut.quote:
Ken ik. Nog steeds kut.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je ook naar die tekst luisteren.
Dit is een outro liedje van een YouTube channel die ik volg en het doet me denken aan een nieuwe Rick Ross.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slechte muziekflame dit, doen CB en ik het beter.
Hahaha, elke dag moet ik nog een traantje wegpinken man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha Yuri, heb je soms ook dat je hier leest en nog denkt van 'Holy fuck, Jumi was fake'![]()
.
quote:De Amerikaanse rapper Ervin McKinness twitterde vlak voor een fatale crash "#FuckIt YOLO", terwijl hij dronken met 190 kilometer per uur in een auto voortschreed. 'YOLO', betekent vrijvertaald iets als 'you only live once' ofwel 'je leeft maar één keer', zo schrijft RTL Nieuws.
Hij reed niet doos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel knap dat ie kan twitteren tijdens het rijden als je lam bent en 190 km p/u rijd.
Erg knap..
Harde pokoequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een outro liedje van een YouTube channel die ik volg en het doet me denken aan een nieuwe Rick Ross.
Hij is ook fucking dik, daarom ook de vergelijking.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Harde pokoe [ afbeelding ]
RESIST #2quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee. Heb het ff gehad met dubstep tot 20 oktober
Hahaha jij weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je harem schurende white chicks bij elkaar plukken in de club.
Droomvrouw, gewoon klaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking nice. Motherfucking nice.
Ik ken een half-bloedje die op de onderste lijkt. Denk alleen dat die iets te jong voor jou is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kies deze als main chick.
[ afbeelding ]
En deze als mistress.
[ afbeelding ]
Shit breurquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Gespierde Brahim
Zie nu pas dat Etha hiervan de TS is.
Hoe kom je eigenlijk ineens op een topic van 2009?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Gespierde Brahim
Zie nu pas dat Etha hiervan de TS is.
ecto's die denken dat ze gespierd zijnquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk ineens op een topic van 2009?
Zo die tweede is goed man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kies deze als main chick.
[ afbeelding ]
En deze als mistress.
[ afbeelding ]
True dat, gewoon echt (sorry mich), is mij ook opgevallen ondanks mijn zeer skere aanwezigheid.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Lekker voor 'm.quote:
Ik vang inclusief fooi ongeveer 11/12 pu, wit.quote:Op zondag 16 september 2012 01:25 schreef oLexie het volgende:
Ahja, hoeveel vang je per uur in Melkweg? Clubs verdienden voor mij goed (zwart) weet ik nog, nuchtere status had ik er wel voor over, elke zondag met pakketje briefgeld naar huis fietsen.
Kankervies.quote:Op zondag 16 september 2012 01:38 schreef oLexie het volgende:
Secret
[..]
maar vinger in mijn strot lukt op een of andere manier niet, ik wil nachtbraken. lukt niet maar leg wel te draaien kenkerzzooi. Goeinnacht. Goeinbil. Tjau.
Zijn wel meer dingen waar ik Vas mee nak hoorquote:Op zondag 16 september 2012 01:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
True dat, gewoon echt (sorry mich), is mij ook opgevallen ondanks mijn zeer skere aanwezigheid.
True dat, gewoon echt (sorry phan).quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 01:09 schreef marcel-o het volgende:
met mn dronken harses liep k hier langs de sloot met n zaklamp.
zag k ineens aardig wat rivier kreeftjes...
zaten flinke joekels tussen
met mn blote hand 2 van die krengen er uit getrokken![]()
die gaan morgen mooi de pan in
!
schijnt hier in Gouda een plaag te zijn...
morgen maar s een recept opzoeken en hopen dat ze elkaar vannacht niet van kant maken
quote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef marcel-o het volgende:
Volgens mij issie boos
blub
en t smaakte nog ook
ui gesneden, knoflook, bieslook, peper en zout.
levend in t kokende water gooien, 10 minuten goed koken,...
t was alleen gruwelijk weinig ...
Ik heb een keer dat filmpje op de achtergrond laten draaien terwijl ik bezig was met het schrijven van een stuk.quote:
Ik had het een poos terug over kerriekrab, m'n ma had deze laatst gefixt, fucking veel vlees in die schaarquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 15:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een keer dat filmpje op de achtergrond laten draaien terwijl ik bezig was met het schrijven van een stuk.Fucking half uur naar die shit geluisterd en ik vond het nog prima ook.
yuri plsquote:Op zondag 16 september 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb mij gisteren ingeschreven https://www.studentenwoningweb.nl/
Deze boi komt die kant op.![]()
Hahahaha, wacht maar, de eerste die ik in Amsterdam ga klappen ben jij.quote:
quote:Op zondag 16 september 2012 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, wacht maar, de eerste die ik in Amsterdam ga klappen ben jij.
Dat is wel erg sad.quote:Op zondag 16 september 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]der heeft laatst nog iemand zn hand gebroken toen hij mij sloeg.
Leuk detail is trouwens dat die jongen een prof keeper is in het buitenland.
Tja dit was vechten voor de lol. Ik heb ook wel eens mn hand gebroken toen ik iemand sloeg. En dat was niet voor de lolquote:
Fat.quote:Op zondag 16 september 2012 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan alleen al niet wachten om wat van JustEat te bestellen.Zoveel aanbod.
Je moet ook niet als een wijf slaan.quote:Op zondag 16 september 2012 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja dit was vechten voor de lol. Ik heb ook wel eens mn hand gebroken toen ik iemand sloeg. En dat was niet voor de lol![]()
Boxersfractuurtje
40% BF alles.quote:
He would disagree.quote:Op zondag 16 september 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook niet als een wijf slaan.
Geen idee, heb hem daarna nooit meer gezien. Hij lag wel lekker te slapen in ieder gevalquote:Op zondag 16 september 2012 17:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt toch wel op z'n minst zijn kaak gebroken, toch?
quote:Op zondag 16 september 2012 17:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem daarna nooit meer gezien. Hij lag wel lekker te slapen in ieder geval
Is je PS3 gefixt?quote:Op zondag 16 september 2012 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja stoer he hihihiihhi nou ok hey ben je klaar voor fifa13 beatings
Baas.quote:Op zondag 16 september 2012 18:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ma of di haal ik hem bij die dude op.
doe maar alsof je 'm niet zelf betaald hebtquote:
Dit.quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
doe maar alsof je 'm niet zelf betaald hebt
Etha plsquote:Op zondag 16 september 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]der heeft laatst nog iemand zn hand gebroken toen hij mij sloeg.
waar heb je het toch over manquote:Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Etha pls.
You got to jump and swing up to hit him in the knees.
lolsmurfquote:
Compenseer-omtrekquote:
Tevreden zijn met slechts 18 cm piemelquote:Op zondag 16 september 2012 20:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]nulletje eraf en u already know
Zal ik er nu een quote bijhalen van jou, een paar dagen terug, wat betreft je geslacht?quote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Compenseer-omtrek.
[..]
Tevreden zijn met slechts 18 cm piemel![]()
.
dwc plsquote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Compenseer-omtrek.
[..]
Tevreden zijn met slechts 18 cm piemel![]()
.
trex pootjes hierquote:
mijn lul, jouw quadsquote:
Primaquote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal ik er nu een quote bijhalen van jou, een paar dagen terug, wat betreft je geslacht?![]()
I gotta hit her from the back with the lights turned off, 'cuz if she sees what I got she'll be like "hell nahw"quote:
quote:
Wie had jou nou je abo gegeven?quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolwat, heb je een abo gekregenHet was JB gewoon.
Ik pijnig ze graag.quote:
Dat Mario dat ook deed manquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 Etha met
[ afbeelding ]
Maar kaolo, Seedorf heeft wel zieke beentjes. Sowieso Seedorf
.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13quote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat Mario dat ook deed manMet zo een lichaampje. Richards van City mag dat doen. Seedorf mag dat doen. CR7 misschien omdat hij CR7 is. Maar hij
Is dat ding al uit ondertussen? Of is dat pas volgende week?quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13. Hij heeft gewoon zo'n mocro-kickboxer fysiek, can't hate.
Dat een fysiek noemen!quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13. Hij heeft gewoon zo'n mocro-kickboxer fysiek, can't hate.
28 September als het goed is, demo is wel al te downloaden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dat ding al uit ondertussen? Of is dat pas volgende week?
Fysiek, bouw, uiterlijk. Potàtoe potátoequote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat een fysiek noemen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasje, morgen even een match doen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri m'n ps3 is gefixed, ik ga hem zo ophalen.
be mad
Dit soort gezeik zou je nooit hebben met een Xboxquote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
God die dude e-mailt niet terug. Ik wil m'n ps3 ophalen. Fuck
Hou op man.quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gezeik zou je nooit hebben met een Xbox.
Snap je nou eindelijk dat jij gewoon een kut-user bent.quote:Op zondag 16 september 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee![]()
zwaar hinderlijk, mail gestuurd, danny geDM't, yvonne gePM't en Frank die dit achter nog even aangekaart heeft van die ip ban
alsof dat er veel zijnquote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Daar was ik wel achter na iets van 6 bans te hebben gehad in 2 jaar tijd
Daar BEN IK DANquote:Op zondag 16 september 2012 21:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie een klein schlemielig oostblokjongetje een appel stelen.
Ja maar die ondertitel man is een noob.quote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ondertiteling gaf het wel als Joeri he
Obviouslyquote:Op zondag 16 september 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar die ondertitel man is een noob.
nog een klein beetje cuttenquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je spang voelen als je weer eens met wiskundige precisie je lijnbaardje hebt vormgegeven.
[ afbeelding ]
Ik ben voor Georgequote:Op zondag 16 september 2012 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn lievelingsfilm samen met deel 3.
Beter zet je RTL 7 op voor die test.quote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Ethanolic het volgende:
Ps3 is back. De verloren zoon is terug. Klaar om u allen los te gooien #gameking
Nee mattie, kkfilmquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter zet je RTL 7 op voor die test.
Jatochh.. black power enzo..quote:Op zondag 16 september 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon omdat hij zwart is toch JB, samen staan we sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |