Dit is een outro liedje van een YouTube channel die ik volg en het doet me denken aan een nieuwe Rick Ross.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Slechte muziekflame dit, doen CB en ik het beter.
Hahaha, elke dag moet ik nog een traantje wegpinken man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha Yuri, heb je soms ook dat je hier leest en nog denkt van 'Holy fuck, Jumi was fake'![]()
.
quote:De Amerikaanse rapper Ervin McKinness twitterde vlak voor een fatale crash "#FuckIt YOLO", terwijl hij dronken met 190 kilometer per uur in een auto voortschreed. 'YOLO', betekent vrijvertaald iets als 'you only live once' ofwel 'je leeft maar één keer', zo schrijft RTL Nieuws.
Hij reed niet doos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel knap dat ie kan twitteren tijdens het rijden als je lam bent en 190 km p/u rijd.
Erg knap..
Harde pokoequote:Op zaterdag 15 september 2012 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is een outro liedje van een YouTube channel die ik volg en het doet me denken aan een nieuwe Rick Ross.
Hij is ook fucking dik, daarom ook de vergelijking.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Harde pokoe [ afbeelding ]
RESIST #2quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee. Heb het ff gehad met dubstep tot 20 oktober
Hahaha jij weet.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je harem schurende white chicks bij elkaar plukken in de club.
Droomvrouw, gewoon klaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking nice. Motherfucking nice.
Ik ken een half-bloedje die op de onderste lijkt. Denk alleen dat die iets te jong voor jou is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kies deze als main chick.
[ afbeelding ]
En deze als mistress.
[ afbeelding ]
Shit breurquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Gespierde Brahim
Zie nu pas dat Etha hiervan de TS is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |