Lolnopequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso B.I.G >>> 2Pac trouwens
Fenk you.quote:
fifa13 demo, MW3quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef oLexie het volgende:
[..]
Fenk you.
Iemand nog een leuke bezigheid die ik al liggend kan uitvoeren? (inb4)
Spelletjes ofzo...
quote:
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Visquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Sorry, ik eet beide porties.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vis![]()
![]()
[..]
Sorry, ik eet beide porties.
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gehyped door probleemkinderen die zich kunnen relateren tot.
rotiquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Net roti gegeten, nu ben ik zwanger.
De teksten van Tupacquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.
Als we over flow spreken was Biggie misschien strakker maar Tupac zijn teksten waren veel beter en hadden een emotionele lading. xxo
Koelie gepijpt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Net roti gegeten, nu ben ik zwanger.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want deze gaat niet op voor B.I.G.
Als we over flow spreken was Biggie misschien strakker maar Tupac zijn teksten waren veel beter en hadden een emotionele lading. xxo
Onze fundamentele verschillen op het gebied van muziek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De teksten van Tupac.
Emotionele lading.
Op een emo-manier naar rap luisteren.
Flow, wordplay, punchlines & methaphors willen de eckten horen. Fuck outta here.
Zou jij toch weten?quote:
Ik wil wel wat voor je bestellen, betaling kan in natura geschieden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef oLexie het volgende:
Godverdomme ga zelf mijn eten wel maken.
SAUWISAAAUWWWquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onze fundamentele verschillen op het gebied van muziek.Blijf van je houden, so so hirlakke lobi.
Weet niet, maar met haar kookskills durf ik daar wel ja op te zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan ze wel roti maken dan Etha?
En Lex, wat is dezen. Hoe kan je zo hongerig zijn als je echt ziek bent?Dan wil ik écht niet eten
Ze kookt water. En eierenquote:
die nikker moet ook weer actiever worden.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die nikker moet ook weer actiever worden.
oppanquote:
Ik heb altijd honger.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Kan ze wel roti maken dan Etha?
En Lex, wat is dezen. Hoe kan je zo hongerig zijn als je echt ziek bent?Dan wil ik écht niet eten
ga die vanavond even zetten tijdens mn werkquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lees nu pas dat die move van 'm een horse galloping dance is.
Zou baas zijn om 'm als flashmob (quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga die vanavond even zetten tijdens mn werk
Gaat ze CB swaggerjackenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nigger, jij vind kats al een middeleeuws woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |