Dat is nou precies het verschil tussen A'dam Oud-Zuid en West.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen mail of DM terug van Danny en zit ik nog steeds met die tering proxy's te postenZe haten mij.
Dit heb ik ookquote:Op donderdag 13 september 2012 21:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Homo's hebben een ding voor mij, not sure why. Komt wellicht door mijn homouitstraling.
Fucking finally brah!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri morgen fix ik m'n ps3. U mad?
fifa 13 vlammings
PM yvonnequote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen mail of DM terug van Danny en zit ik nog steeds met die tering proxy's te postenZe haten mij.
Weer unbanned!quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een dikke koelie voor je.
Dit is de hardste Biggie trackquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weer unbanned!My man. Zinloze ban ook.
Beterschap!quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:06 schreef oLexie het volgende:
Ziek zijn zonder iemand om je heen die de zorg op zich neemt is ontzettend saai.
Lolnopequote:Op vrijdag 14 september 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso B.I.G >>> 2Pac trouwens
Fenk you.quote:
fifa13 demo, MW3quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:17 schreef oLexie het volgende:
[..]
Fenk you.
Iemand nog een leuke bezigheid die ik al liggend kan uitvoeren? (inb4)
Spelletjes ofzo...
quote:
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
Damn ik ben nu de gruwelijkste zalmpasta aan het maken on teh world
Met als bijgerecht gewokte knoflookgarnaaltjes
#endo
Breng.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Visquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kabeljauwfiletjes hindabuilding hier.
Sorry, ik eet beide porties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |