Gaat ze CB swaggerjackenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Nigger, jij vind kats al een middeleeuws woord
Ohw men ik ga zulks territorium afbakenen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Morgen zo gruwelijk lekker uit je bek stinken ofniet Etha
Om morgen uit je bek te stinken moet je dus vanavond en morgenochtend je smoelwerk niet posten. Wauw Etha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ohw men ik ga zulks territorium afbakenen.
Trust me.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om morgen uit je bek te stinken moet je dus vanavond en morgenochtend je smoelwerk niet posten. Wauw Etha.
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This The New Trend? Girl Gets Her Butthole Tattooed! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View)
[ afbeelding ]Ik krijg echt overal een stijfje van.SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Die gast zit er ook echt met z'n neus bovenopquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg echt overal een stijfje van.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:10 schreef JackieBrown het volgende:
Tevens Vas, als je nog een keer twijfelt aan mijn kookkunsten krijg je een draai om je oren
"Kan ze wel roti maken" .
Vas pls.
Pussyjuice pastei met madame jeanettesquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gast zit er ook echt met z'n neus bovenop.
[..]Wat heb je allemaal voor Etha gemaakt?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This The New Trend? Girl Gets Her Butthole Tattooed! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View)
[ afbeelding ]Dat is echt het ergste dat ik in de afgelopen tijd gezien heb, zat de hele tijd met mijn vuistjes te schudden zo van ieh ieIEH IEH IEHHHSPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pussyjuice pastei met madame jeanettes
Haha, ik keek meer vanquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dat is echt het ergste dat ik in de afgelopen tijd gezien heb, zat de hele tijd met mijn vuistjes te schudden zo van ieh ieIEH IEH IEHHH
Snap ik, snap ik. Ik vond het ergens ook wel opwindend, kwam door dat geschreeuw en d'r kutje denk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik keek meer van
[ afbeelding ]
Hoe jij dit nu verwoord vind ik ook vrij sexy eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik. Ik vond het ergens ook wel opwindend, kwam door dat geschreeuw en d'r kutje denk.
Het is verdomme vrijdagavond en jij begint over schoolquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Trouwens Lex, ik las wat over school. Wat doe je nu?
Dit. Ghehe.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is verdomme vrijdagavond en jij begint over school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |