Herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die mensen die tijdens het uitgaan om half 3 's nachts terwijl jij aan je 22e baco zit beginnen over welke opleiding je tegenwoordig doet, hoe dat bevalt en HOU JE BEK GAST MAN TYF OP.
Artikeltje op VICEquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of van die mensen die tijdens het uitgaan om half 3 's nachts terwijl jij aan je 22e baco zit beginnen over welke opleiding je tegenwoordig doet, hoe dat bevalt en HOU JE BEK GAST MAN TYF OP.
Plus dWc's careface in betreffende situatie.quote:10 Dingen die voor altijd van de dansvloer verbannen zouden moeten worden
4. De schreeuwkletser
Dit komt misschien als een enorme shock, maar een dansvloer is een vloer om op te dansen, niet om schreeuwkletsend je indrukwekkend saaie leven op door te nemen met je vrienden. De mensen die om je heen staan te dansen horen je getetter namelijk ook, en het interesseert hen geen reet dat je stage tegenvalt of dat Kevin niet op je WhatsApp-bericht reageert terwijl hij toch echt online is geweest.
Of van die mensen die aan je armen willen zitten omdat je zo 'breed' bentquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ugh meisjes die aan je haren voelen omdat het zo lekker vol is. Of bij meisjes met krullen, mensen die moeten 'poingen'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of van die mensen die aan je armen willen zitten omdat je zo 'breed' bent
Hij ligt zijn moeder te knuffelen in bed, zO fOcking schattig.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:59 schreef JackieBrown het volgende:
OLexie waar is je man in deze tijden van ziekte en honger dan?
Oohh dan is het goedquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hij ligt zijn moeder te knuffelen in bed, zO fOcking schattig.Maar hij zorgt inmiddels weer voor me hoor hij was werken.
Mij blank?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Klopt, saaiste neger van de PijpIk zou je zowat blank gaan noemen.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wel een blanke met een tough life.
Dacht dat je zei dat ik saai ben omdat ik niet zo'n crackie ben zoals jijquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat ie drugs erbij halenHoorde je mij over drugs praten? Dat is werkelijk waar het enige punt waar je mij steeds op probeert te dissen. Ain't gonna work.
Luie negersquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eindelijk weer een keer kunnen uitslapen.
pleonasme spottedquote:
Hard work pays off, I'm a boss, you can tellquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Gaat ie drugs erbij halenHoorde je mij over drugs praten? Dat is werkelijk waar het enige punt waar je mij steeds op probeert te dissen. Ain't gonna work.
Die is echt kut.quote:
Ken ik. Nog steeds kut.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je ook naar die tekst luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |