U jelly?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef MrDoo het volgende:
Ongeveer net zo belachelijk als gasten die wel gespierd zijn en ook hun shirt uittrekken.
M'n matties moesten werken en ik ben een FOK!ker dus durf niet alleen te blijvenquote:
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1119&bih=705quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef Chai het volgende:
Iemand die nog pics heeft van die ene hyvesecto die dacht dat hij gespierd was en zich steeds shirtloos liet fotograferen?
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1119&bih=705
Sommige mensen zijn gewoon tevreden met wie ze zijn, en hebben geen validatie van anderen nodig om zich goed over zichzelf te voelen. En daarom boeit het ze geen fuck wat anderen van hun vinden. Itt de patsers die denken dat ze dan opeens heel wat voorstellen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef LookAtMe het volgende:
Vandaag naar fuze geweest en zoals bij elk feest valt het me op dat er van die dunne gastjes zonder shirt lopen.
Oke het is warm enzo maar dan helemaal breed lopen doen terwijl ze armen als spaghetti slierten hebben
En dan een beetje voorover gebogen zodat je hun "sixpack" goed ziet. Dat is ook niks aangezien ze totaal geen pecs hebben en zie je ook alleen maar omdat ze 1% bf hebben.
En er maar bij lopen alsof ze sterk en gespierd zijn
Welkom.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Ik kom al een paar maanden hier in de KLB kijken maar heb me nooit geregistreerd op fok. Deze klacht vond ik echter zo terecht dat ik mij verplicht voelde om te registeren. Die ectokinderen die alles door elkaar trainen en met strakke vhalsjes uit gaan terwijl ik makkelijk het gewicht van hun hele vriendengroep squat of deadlift irriteren mij mateloos.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Ik kom al een paar maanden hier in de KLB kijken maar heb me nooit geregistreerd op fok. Deze klacht vond ik echter zo terecht dat ik mij verplicht voelde om te registeren. Die ectokinderen die alles door elkaar trainen en met strakke vhalsjes uit gaan terwijl ik makkelijk het gewicht van hun hele vriendengroep squat of deadlift irriteren mij mateloos.
gast ik ben 13 en ik deadlift 300 kgquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Met hun strakke shirtjes waardoor hun matige pecs een beetje te zien zijn denken ze heel wat te zijn. Wat ze niet door hebben is dat ze nog minder borst hebben dan een 6-jarig meisje. Soms vraag ik me af hoe ze de weg naar de kroeg gered hebben als het harder dan windkracht 2 waait.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Een paar die ik vandaag zag trainde volgens mij niet eens, bovenarmen iets dikker dan een lege keukenrol
Stats van je DL en SQ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met hun strakke shirtjes waardoor hun matige pecs een beetje te zien zijn denken ze heel wat te zijn. Wat ze niet door hebben is dat ze nog minder borst hebben dan een 6-jarig meisje. Soms vraag ik me af hoe ze de weg naar de kroeg gered hebben als het harder dan windkracht 2 waait.
Hahahaha, geef die boy een boterham!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
Squat 10x110 en normale deadlift doe ik niet, doe alleen romanian deadlift 10x100. train nu 5 maandenquote:
Bij op de basisschool gezeten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds mijn held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |