U jelly?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef MrDoo het volgende:
Ongeveer net zo belachelijk als gasten die wel gespierd zijn en ook hun shirt uittrekken.
M'n matties moesten werken en ik ben een FOK!ker dus durf niet alleen te blijvenquote:
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1119&bih=705quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:07 schreef Chai het volgende:
Iemand die nog pics heeft van die ene hyvesecto die dacht dat hij gespierd was en zich steeds shirtloos liet fotograferen?
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1119&bih=705
Sommige mensen zijn gewoon tevreden met wie ze zijn, en hebben geen validatie van anderen nodig om zich goed over zichzelf te voelen. En daarom boeit het ze geen fuck wat anderen van hun vinden. Itt de patsers die denken dat ze dan opeens heel wat voorstellen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef LookAtMe het volgende:
Vandaag naar fuze geweest en zoals bij elk feest valt het me op dat er van die dunne gastjes zonder shirt lopen.
Oke het is warm enzo maar dan helemaal breed lopen doen terwijl ze armen als spaghetti slierten hebben
En dan een beetje voorover gebogen zodat je hun "sixpack" goed ziet. Dat is ook niks aangezien ze totaal geen pecs hebben en zie je ook alleen maar omdat ze 1% bf hebben.
En er maar bij lopen alsof ze sterk en gespierd zijn
Welkom.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Ik kom al een paar maanden hier in de KLB kijken maar heb me nooit geregistreerd op fok. Deze klacht vond ik echter zo terecht dat ik mij verplicht voelde om te registeren. Die ectokinderen die alles door elkaar trainen en met strakke vhalsjes uit gaan terwijl ik makkelijk het gewicht van hun hele vriendengroep squat of deadlift irriteren mij mateloos.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Ik kom al een paar maanden hier in de KLB kijken maar heb me nooit geregistreerd op fok. Deze klacht vond ik echter zo terecht dat ik mij verplicht voelde om te registeren. Die ectokinderen die alles door elkaar trainen en met strakke vhalsjes uit gaan terwijl ik makkelijk het gewicht van hun hele vriendengroep squat of deadlift irriteren mij mateloos.
gast ik ben 13 en ik deadlift 300 kgquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Met hun strakke shirtjes waardoor hun matige pecs een beetje te zien zijn denken ze heel wat te zijn. Wat ze niet door hebben is dat ze nog minder borst hebben dan een 6-jarig meisje. Soms vraag ik me af hoe ze de weg naar de kroeg gered hebben als het harder dan windkracht 2 waait.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:19 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Een paar die ik vandaag zag trainde volgens mij niet eens, bovenarmen iets dikker dan een lege keukenrol
Stats van je DL en SQ?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:28 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met hun strakke shirtjes waardoor hun matige pecs een beetje te zien zijn denken ze heel wat te zijn. Wat ze niet door hebben is dat ze nog minder borst hebben dan een 6-jarig meisje. Soms vraag ik me af hoe ze de weg naar de kroeg gered hebben als het harder dan windkracht 2 waait.
Hahahaha, geef die boy een boterham!!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
Squat 10x110 en normale deadlift doe ik niet, doe alleen romanian deadlift 10x100. train nu 5 maandenquote:
Bij op de basisschool gezeten.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds mijn held.
Toch wel.quote:
Kom even sprintje trekken dan dikkiequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Wie weet.quote:
Techno vikingquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds mijn held.
Hollanders en fiets-grappen over Duitsers.quote:
duitsers zonder humor, maar met mijn fietsquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:14 schreef He-man- het volgende:
[..]
Hollanders en fiets-grappen over Duitsers.
ENDO'Squote:
Generaliseren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
duitsers zonder humor, maar met mijn fiets
banden lek zeker?quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:16 schreef He-man- het volgende:
[..]
Generaliseren.Ik heb je fiets niet.
Nee ik heb niet eens een fiets, als je me nu vroeg om je Benz terug te geven.quote:
Ik rijd geen autoquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee ik heb niet eens een fiets, als je me nu vroeg om je Benz terug te geven.
Nou je ov chipkaart, fiets, of schaatsen heb ik niet.quote:
Fiets!quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:18 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nou je ov chipkaart, fiets, of schaatsen heb ik niet.
Vraag het aan het Duitse elftal. Die trainen wellicht op jouw fiets.quote:
echte strijderquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds mijn held.
beetje matig dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:42 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Squat 10x110 en normale deadlift doe ik niet, doe alleen romanian deadlift 10x100. train nu 5 maanden
Boterhammenquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hahahaha, geef die boy een boterham!!
Aantal kg maakt niet uit. Ik train op massa, niet op kracht. Ook al zou ik maar 10kg squatten. Als ik maar groei maakt het me niet uit. Jay cutler is trouwens endo en zyzz ecto. Volgens mij snappen sommigen het endo meso ecto gebeuren niet echtquote:
Hoezo Dikkie? Ik train op sprint hoor. Jij hebt zeker nooit van HIIT gehoord. Papsnavelquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kom even sprintje trekken dan dikkie
Ik trek gewoon 4 x per week aan wat halters, boeie hoe het allemaal heet.quote:Op zondag 16 september 2012 01:35 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Aantal kg maakt niet uit. Ik train op massa, niet op kracht. Ook al zou ik maar 10kg squatten. Als ik maar groei maakt het me niet uit. Jay cutler is trouwens endo en zyzz ecto. Volgens mij snappen sommigen het endo meso ecto gebeuren niet echt
50 kilomter dan?quote:Op zondag 16 september 2012 01:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Hoezo Dikkie? Ik train op sprint hoor. Jij hebt zeker nooit van HIIT gehoord. Papsnavel
Jij bent zeker wel heel blij dat je een account hebt aangemaakt?quote:Op zondag 16 september 2012 01:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Hoezo Dikkie? Ik train op sprint hoor. Jij hebt zeker nooit van HIIT gehoord. Papsnavel
quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:09 schreef MrDoo het volgende:
Ongeveer net zo belachelijk als gasten die wel gespierd zijn en ook hun shirt uittrekken.
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergenquote:
Thuis trainen FTW!!quote:Op zondag 16 september 2012 02:01 schreef RKL het volgende:
[..]
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergen
Ecto-quote:
Ik trek ook 6x per week en heb als gevolg gigantische biceps.quote:Op zondag 16 september 2012 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik trek gewoon 4 x per week aan wat halters, boeie hoe het allemaal heet.
Onzin, het is een somatotypering.quote:Op zondag 16 september 2012 02:01 schreef RKL het volgende:
[..]
iemand die niet de hele dag in de sportschool zit om zijn autisme en kleine pik te verbergen
Niet beide doen.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
Spieren kweken i.p.v. van je intellectueel verdiepen.
Volgens mij deden ze beide nietquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
daarom gewoon fysieke arbeid leveren, als je dan spieren hebt dan heb je ze blijkbaar ook daadwerkelijk nodigquote:Op zondag 16 september 2012 12:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onzin, het is een somatotypering.
Iemand die de hele dag in de sportschool zit kan nog steeds ectomorf zijn, terwijl een mesomorf wellicht nog nooit de sportschool van binnen gezien heeft.
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwekenquote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
als je op massa traint kan je beter wat minder reps doen maar zwaardere gewichten.quote:Op zondag 16 september 2012 01:35 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Aantal kg maakt niet uit. Ik train op massa, niet op kracht. Ook al zou ik maar 10kg squatten. Als ik maar groei maakt het me niet uit. Jay cutler is trouwens endo en zyzz ecto. Volgens mij snappen sommigen het endo meso ecto gebeuren niet echt
Ik doe momenteel alleen wat met dumbbells, maar zodra ik over de 12 reps zit, dan verhoog ik de massa. Ik train dus ook voor spiermassa ipv uithouding idd.quote:Op zondag 16 september 2012 12:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
als je op massa traint kan je beter wat minder reps doen maar zwaardere gewichten.
waarom alleen met dumbells? Met een barbell kan je net zo goed trainen. en met hoeveel verhoog je het gewicht per keer dan?quote:Op zondag 16 september 2012 12:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik doe momenteel alleen wat met dumbbells, maar zodra ik over de 12 reps zit, dan verhoog ik de massa. Ik train dus ook voor spiermassa ipv uithouding idd.
2x1.25, maar moet me nog aanmelden voor sportschool en barbell is te groot voor thuis. Maar nu passen de gewichten niet meer op de dumbbell dus moet grotere gewichten kopen xDquote:Op zondag 16 september 2012 13:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom alleen met dumbells? Met een barbell kan je net zo goed trainen. en met hoeveel verhoog je het gewicht per keer dan?
Hoezo? Een ecto van 60 kilogram kan toch zichtbare abs hebben vanwege een zeer laag bf%. Dat wil toch niet zeggen dat iemand echt gespierd is?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Inderdaad ook een hekel aan. Het moment dat je buikspieren 'uitsteken' kan je jezelf pas enigszins gespierd noemen.
gewoon staalbouwen van 10 inch kopen toch. gewichten erop lassen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
2x1.25, maar moet me nog aanmelden voor sportschool en barbell is te groot voor thuis. Maar nu passen de gewichten niet meer op de dumbbell dus moet grotere gewichten kopen xD
Ik bedoel gewoon dat het moment dat je buikspieren 'uitsteken' dat je dan pas echt goed ontwikkelde buikspieren hebt, dus als je ze wel ziet maar dat ze gewoon plat zijn, betekent het dus niet dat je gespierd bent (bij ecto's dus). Dus ik ben het wel gewoon met je eens hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoezo? Een ecto van 60 kilogram kan toch zichtbare abs hebben vanwege een zeer laag bf%. Dat wil toch niet zeggen dat iemand gespierd is?
Zie ook de uitspraak: abs on a skinny guy is like big tits on a fat girl; it doesn't count.
10 - 12 is normaal toch?quote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat is alles behalve normaal. zelfs zyzz zat vaak op 11+
uuhm nee. Doorgaans zitten de meeste mensen, en ook bodybuilders op 15-18.quote:
Dan zal het bij mij ook wel niet kloppen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
uuhm nee. Doorgaans zitten de meeste mensen, en ook bodybuilders op 15-18.
Alleen wanneer de zomer komt cutten ze tot een BF van ~9, maar in die tijd zetten ze ook helemaal geen spier meer aan, en zijn ze bezig met voorkomen dat de bestaande spieren slinken zonder tevens aan te komen.
dit is dus de reden dat jij eigenlijk voor niks naar de sportschool gaatquote:Op zondag 16 september 2012 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik trek gewoon 4 x per week aan wat halters, boeie hoe het allemaal heet.
en oja, iedereen begint vanaf het kleinst, dus ga niet verwachten dat iemand die 1 maand traint gelijk een bodybuilder is.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:05 schreef LookAtMe het volgende:
Vandaag naar fuze geweest en zoals bij elk feest valt het me op dat er van die dunne gastjes zonder shirt lopen.
Oke het is warm enzo maar dan helemaal breed lopen doen terwijl ze armen als spaghetti slierten hebben
En dan een beetje voorover gebogen zodat je hun "sixpack" goed ziet. Dat is ook niks aangezien ze totaal geen pecs hebben en zie je ook alleen maar omdat ze 1% bf hebben.
En er maar bij lopen alsof ze sterk en gespierd zijn
Dat verwacht ik ook niet. Ik ben zelf ook niet gespierd maar doe niet alsof ik dat wel ben en hou gewoon mijn shirt aan.quote:Op zondag 16 september 2012 13:20 schreef IkBenRidderTarzan het volgende:
[..]
en oja, iedereen begint vanaf het kleinst, dus ga niet verwachten dat iemand die 1 maand traint gelijk een bodybuilder is.
God wat haat ik zulke mensen als jij.
Oh sorry dan had ik volgens mij iets te snel gelezen want had het stuk van de shirt overgeslagen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:22 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Ik ben zelf ook niet gespierd maar doe niet alsof ik dat wel ben en hou gewoon mijn shirt aan.
Vriend ga aub je moeder met snor lastig vallen jongen.quote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef amenth het volgende:
bodybuilders die denken dat ze iedereen slopenregelmatig paar in elkaar geslagen ik train zelf kb en fitness maar fitness doek alleen voor me lichaam beetje biggi toch maar je moet niet denke als je biggie ben da je kan vechte gelijk je weet zelf elke getrainde vechter maakt je koud
awel mattie denk je ik zeg dat om grapig te doen is de realiteit kom jij biggie doen dan op een nieuw account kneusquote:Op zondag 16 september 2012 14:25 schreef IkBenRidderTarzan het volgende:
[..]
Vriend ga aub je moeder met snor lastig vallen jongen.
Je denkt dat je fcking grappig bent maar niemand vindt je grappig idioot.
Maarja niet iedereen zit dan zo serieus aan de mannelijke hormonen als jij pik.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:18 schreef ledlamp het volgende:
Ik eet gewoon voldoende eiwitten koolhydraten en vetten. niks hormonen slikken. Jij bent er gewoon een van de vhalsbrigadequote:Op zondag 16 september 2012 16:11 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Maarja niet iedereen zit dan zo serieus aan de mannelijke hormonen als jij pik.
Ooit wordt dik aantrekkelijk in de westerse samenlevingquote:Op zondag 16 september 2012 16:14 schreef FOK-schaap het volgende:
SportschoolpatsertjesNiet weten dat dun het nieuwe gespierd is.
Ik dacht dat kickboksers juist aan krachttraining doen ter ondersteuning van hun sport, maar ik zal het wel mis hebben.quote:Op zondag 16 september 2012 16:13 schreef ledlamp het volgende:
Niet weten dat kickboksen en fitness elkaar tegen werken
Klopt. Maar als je aan fitness doet om breed te worden moet je geen kb doen want dat vreet energiequote:Op zondag 16 september 2012 16:19 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Ik dacht dat kickboksers juist aan krachttraining doen ter ondersteuning van hun sport, maar ik zal het wel mis hebben.
Maar gasten die buffed zijn krijgen wel minder snel ruziequote:Op zondag 16 september 2012 14:22 schreef amenth het volgende:
bodybuilders die denken dat ze iedereen slopenregelmatig paar in elkaar geslagen ik train zelf kb en fitness maar fitness doek alleen voor me lichaam beetje biggi toch maar je moet niet denke als je biggie ben da je kan vechte gelijk je weet zelf elke getrainde vechter maakt je koud
onzinquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je aan fitness doet om breed te worden moet je geen kb doen want dat vreet energie
ja p[reciesquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je aan fitness doet om breed te worden moet je geen kb doen want dat vreet energie
hoezo ik sta keihard te beunen in de gym dan mag ik tog wel shinenquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef slenteraar het volgende:
Nog veel erger vind ik het arrogante gedrag bij sommigen die wel 'enigszins gespierd' zijn en waarbij de hele wereld dat moet weten..
Lol ik weet niet waar jij het over hebt maar overeem traint gewoon met gewichten hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
kijk naar overeem hij heeft nog nooit een dummel of barbel aangeraakt
waarom niet? omdat t energie vreet en je word traag ne krijgt korte spieren van fitniss
SARCASM ALERTT!!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Azaron het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij het over hebt maar overeem traint gewoon met gewichten hoor.
Overeem eet ook wat andere mensen in 1 week opeten. Qua energie bedoel ik caloriën. Hij zat ook aan de stuff trouwens dus niet helemaal cleanquote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
waarom niet? omdat t energie vreet en je word traag ne krijgt korte spieren van fitniss
Wat versta je onder fitness? Fitness is niet hetzelfde als bodybuilding. Als je kijkt naar de trainingen van de meeste MMA-vechters bestaat een groot gedeelte van training juist uit oefeningen om hun conditie te verbeteren. Stamina is immers een zeer belangrijk onderdeel. Dat is toch fitness?quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
Wat versta jij onder een goede fysiek? De meesten hebben toch een goede fysiek?quote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Frank Mir, Hector Lombard, Nate Marquardt, Tyron Woodley een paar namen uit de MMA die zeker wel een nice fysiek hebben.
Een wat bekendere Tyrone Spong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
wat?quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Mwah valt bij veel te betwijfelenMensen met een postuur á la Big Country Nelson zijn eerder uitzondering dan regel natuurlijk, zeker nu. In de vroege UFC had je wel meer mensen met zo'n fysiek. Good old Tank Abott was ook niet echt afgetraind natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
Liep jij er een paar jaar geleden ook zo bij als omschreven in de TT?quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker laten lopen (is grappig), en bekijk het positief: je steekt je er zelf nog beter bij af ook.
Nope, ik hield liever mijn shirt aan. Ik was eigenlijk nooit bezig met mijn lichaam.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Liep jij er een paar jaar geleden ook zo bij als omschreven in de TT?
blij dat we ripped as fuck zijn kunnen we die ectos klappen ja tog wanneer ik in de club vestje uit doe en ik zie dat ik enige brute meso ben altijd fijn gevoel toch beetje met me opgeschoren haartjes tegen die bois opbotsen en ruig kijken haha flikkersquote:Op zondag 16 september 2012 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, ik hield liever mijn shirt aan. Ik was eigenlijk nooit bezig met mijn lichaam.Of mijn gezondheid uberhaupt haha.
ik vecht niet met ectos geeft zoon rommel en ikkan niet tegen het gekraak van botjes of het gescheur van 10cm bisepsen :Squote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
blij dat we ripped as fuck zijn kunnen we die ectos klappen ja tog wanneer ik in de club vestje uit doe en ik zie dat ik enige brute meso ben altijd fijn gevoel toch beetje met me opgeschoren haartjes tegen die bois opbotsen en ruig kijken haha flikkers
quote:Op zondag 16 september 2012 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik vecht niet met ectos geeft zoon rommel en ikkan niet tegen het gekraak van botjes of het gescheur van 10cm bisepsen :S
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Miguell het volgende:
Koop boek: Cardio Strenght Training. Even gas erop en je kunt net als mij naakt over straat, aaiiiiiii
quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Miguell het volgende:
Koop boek: Cardio Strenght Training. Even gas erop en je kunt net als mij naakt over straat, aaiiiiiii
'Rippetoe' (Starting Strength) is geen bodybuilding (hypertrofie), maar echt gericht op sterker worden voor beginners. Maar voor nieuwelingen die goed en veel gaan eten kan het heel veel doen qua massa gains ja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?
Ik praat over trainen. Ik train in een Rocky sportschoolquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?
Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed droog
[..]
'Rippetoe' (Starting Strength) is geen bodybuilding (hypertrofie), maar echt gericht op sterker worden voor beginners. Maar voor nieuwelingen die goed en veel gaan eten kan het heel veel doen qua massa gains ja.
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompequote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Azaron het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompenu in winter gwn bulke tog ik heb verstand van gewoon veel eten kan je in januari droog trainen ben je april gespierd ook gwn dikke sixpack en zo kan je shine op de strand je weet
![]()
En je benen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompe![]()
geen probleem mattie ik ben ook gwn klijn begonne maar na tijdje ga je keihard haha se vroege zelfs of ik annaboole gebruikt had hahahahaXDquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Azaron het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!
En je rug en je schouders en nog wat meer.quote:
boeien benen bijna altijd lange broek aan en ik voetbal en fiets naar school dus wat benen heb jij ooit een chick geneukt die nat werd van benen ik niet grquote:
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
En je rug en je schouders en nog wat meer.
isolate? gwn apparatenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.
Kap eens gek.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Hoezo, ik heb gewoon tijdens trainen een luisterboek opstaan.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
Wie heeft het hier over een sportschool?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef IkBenRidderTarzan het volgende:
[..]
dit is dus de reden dat jij eigenlijk voor niks naar de sportschool gaat
Dat is gewoon vies ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is de 30kg tijdens het bankdrukken op dat iele borstkasje gepleurd? Een hele streep jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenoh nee dat doe ik niet ik wil guwoon dikken armen ja tog ik ga niet skwatte want dan krijg ik pijn aan me nek ik pomp gewoon ijzer hep ook creatine en shakes enzo wil gewoon die chest en guns pompe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |