Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed droog
[..]
'Rippetoe' (Starting Strength) is geen bodybuilding (hypertrofie), maar echt gericht op sterker worden voor beginners. Maar voor nieuwelingen die goed en veel gaan eten kan het heel veel doen qua massa gains ja.
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompequote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Azaron het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompenu in winter gwn bulke tog ik heb verstand van gewoon veel eten kan je in januari droog trainen ben je april gespierd ook gwn dikke sixpack en zo kan je shine op de strand je weet
![]()
En je benen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompe![]()
geen probleem mattie ik ben ook gwn klijn begonne maar na tijdje ga je keihard haha se vroege zelfs of ik annaboole gebruikt had hahahahaXDquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Azaron het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!
En je rug en je schouders en nog wat meer.quote:
boeien benen bijna altijd lange broek aan en ik voetbal en fiets naar school dus wat benen heb jij ooit een chick geneukt die nat werd van benen ik niet grquote:
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
En je rug en je schouders en nog wat meer.
isolate? gwn apparatenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.
Kap eens gek.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Hoezo, ik heb gewoon tijdens trainen een luisterboek opstaan.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
Spieren kweken i.p.v. van je intellectueel verdiepen.
Wie heeft het hier over een sportschool?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef IkBenRidderTarzan het volgende:
[..]
dit is dus de reden dat jij eigenlijk voor niks naar de sportschool gaat
Dat is gewoon vies ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
Is de 30kg tijdens het bankdrukken op dat iele borstkasje gepleurd? Een hele streep jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenoh nee dat doe ik niet ik wil guwoon dikken armen ja tog ik ga niet skwatte want dan krijg ik pijn aan me nek ik pomp gewoon ijzer hep ook creatine en shakes enzo wil gewoon die chest en guns pompe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |