ja p[reciesquote:Op zondag 16 september 2012 16:21 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je aan fitness doet om breed te worden moet je geen kb doen want dat vreet energie
hoezo ik sta keihard te beunen in de gym dan mag ik tog wel shinenquote:Op zondag 16 september 2012 16:28 schreef slenteraar het volgende:
Nog veel erger vind ik het arrogante gedrag bij sommigen die wel 'enigszins gespierd' zijn en waarbij de hele wereld dat moet weten..
Lol ik weet niet waar jij het over hebt maar overeem traint gewoon met gewichten hoor.quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
kijk naar overeem hij heeft nog nooit een dummel of barbel aangeraakt
waarom niet? omdat t energie vreet en je word traag ne krijgt korte spieren van fitniss
SARCASM ALERTT!!!!!quote:Op zondag 16 september 2012 18:47 schreef Azaron het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij het over hebt maar overeem traint gewoon met gewichten hoor.
Overeem eet ook wat andere mensen in 1 week opeten. Qua energie bedoel ik caloriën. Hij zat ook aan de stuff trouwens dus niet helemaal cleanquote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
waarom niet? omdat t energie vreet en je word traag ne krijgt korte spieren van fitniss
Wat versta je onder fitness? Fitness is niet hetzelfde als bodybuilding. Als je kijkt naar de trainingen van de meeste MMA-vechters bestaat een groot gedeelte van training juist uit oefeningen om hun conditie te verbeteren. Stamina is immers een zeer belangrijk onderdeel. Dat is toch fitness?quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
Wat versta jij onder een goede fysiek? De meesten hebben toch een goede fysiek?quote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Frank Mir, Hector Lombard, Nate Marquardt, Tyron Woodley een paar namen uit de MMA die zeker wel een nice fysiek hebben.
Een wat bekendere Tyrone Spong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
wat?quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
quote:Op zondag 16 september 2012 20:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Mwah valt bij veel te betwijfelenMensen met een postuur á la Big Country Nelson zijn eerder uitzondering dan regel natuurlijk, zeker nu. In de vroege UFC had je wel meer mensen met zo'n fysiek. Good old Tank Abott was ook niet echt afgetraind natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 18:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja p[recies
Liep jij er een paar jaar geleden ook zo bij als omschreven in de TT?quote:Op zondag 16 september 2012 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker laten lopen (is grappig), en bekijk het positief: je steekt je er zelf nog beter bij af ook.
Nope, ik hield liever mijn shirt aan. Ik was eigenlijk nooit bezig met mijn lichaam.quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Liep jij er een paar jaar geleden ook zo bij als omschreven in de TT?
blij dat we ripped as fuck zijn kunnen we die ectos klappen ja tog wanneer ik in de club vestje uit doe en ik zie dat ik enige brute meso ben altijd fijn gevoel toch beetje met me opgeschoren haartjes tegen die bois opbotsen en ruig kijken haha flikkersquote:Op zondag 16 september 2012 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope, ik hield liever mijn shirt aan. Ik was eigenlijk nooit bezig met mijn lichaam.Of mijn gezondheid uberhaupt haha.
ik vecht niet met ectos geeft zoon rommel en ikkan niet tegen het gekraak van botjes of het gescheur van 10cm bisepsen :Squote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
blij dat we ripped as fuck zijn kunnen we die ectos klappen ja tog wanneer ik in de club vestje uit doe en ik zie dat ik enige brute meso ben altijd fijn gevoel toch beetje met me opgeschoren haartjes tegen die bois opbotsen en ruig kijken haha flikkers
quote:Op zondag 16 september 2012 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik vecht niet met ectos geeft zoon rommel en ikkan niet tegen het gekraak van botjes of het gescheur van 10cm bisepsen :S
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Miguell het volgende:
Koop boek: Cardio Strenght Training. Even gas erop en je kunt net als mij naakt over straat, aaiiiiiii
quote:Op zondag 16 september 2012 22:04 schreef Miguell het volgende:
Koop boek: Cardio Strenght Training. Even gas erop en je kunt net als mij naakt over straat, aaiiiiiii
'Rippetoe' (Starting Strength) is geen bodybuilding (hypertrofie), maar echt gericht op sterker worden voor beginners. Maar voor nieuwelingen die goed en veel gaan eten kan het heel veel doen qua massa gains ja.quote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?
Ik praat over trainen. Ik train in een Rocky sportschoolquote:Op zondag 16 september 2012 22:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Is Rippetoe niet gangbaarder voor beginners, wanneer het puur om spiermassa winnen gaat?
Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?quote:Op zondag 16 september 2012 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goed droog
[..]
'Rippetoe' (Starting Strength) is geen bodybuilding (hypertrofie), maar echt gericht op sterker worden voor beginners. Maar voor nieuwelingen die goed en veel gaan eten kan het heel veel doen qua massa gains ja.
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompequote:Op zondag 16 september 2012 22:10 schreef Azaron het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook begonnen met SL5x5 toch?
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompenu in winter gwn bulke tog ik heb verstand van gewoon veel eten kan je in januari droog trainen ben je april gespierd ook gwn dikke sixpack en zo kan je shine op de strand je weet
![]()
En je benen?quote:Op zondag 16 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
sl hahaa wat lul je gwn bisepsen en borst pompe![]()
geen probleem mattie ik ben ook gwn klijn begonne maar na tijdje ga je keihard haha se vroege zelfs of ik annaboole gebruikt had hahahahaXDquote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Azaron het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de tips man. Gaat helemaal goed komen volgend jaar!
En je rug en je schouders en nog wat meer.quote:
boeien benen bijna altijd lange broek aan en ik voetbal en fiets naar school dus wat benen heb jij ooit een chick geneukt die nat werd van benen ik niet grquote:
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
En je rug en je schouders en nog wat meer.
isolate? gwn apparatenquote:Op zondag 16 september 2012 22:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die worden wel meegetraind met borst/biceps. Tenzij dat hij alleen maar isolate oefeningen doet.
Kap eens gek.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Squat? is dat die met je reet naar achtereXD gwn apparaten ben nu al best ripped![]()
Hoezo, ik heb gewoon tijdens trainen een luisterboek opstaan.quote:Op zondag 16 september 2012 11:52 schreef Saucerian het volgende:
Spieren kweken i.p.v. van je intellectueel verdiepen.
Wie heeft het hier over een sportschool?quote:Op zondag 16 september 2012 13:15 schreef IkBenRidderTarzan het volgende:
[..]
dit is dus de reden dat jij eigenlijk voor niks naar de sportschool gaat
Dat is gewoon vies ..quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
Is de 30kg tijdens het bankdrukken op dat iele borstkasje gepleurd? Een hele streep jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dankje, wist zijn naam niet meer.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2012 22:36 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Met je satéprikkerbenen. Niet squattenoh nee dat doe ik niet ik wil guwoon dikken armen ja tog ik ga niet skwatte want dan krijg ik pijn aan me nek ik pomp gewoon ijzer hep ook creatine en shakes enzo wil gewoon die chest en guns pompe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |