Zal ik er nu een quote bijhalen van jou, een paar dagen terug, wat betreft je geslacht?quote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Compenseer-omtrek.
[..]
Tevreden zijn met slechts 18 cm piemel![]()
.
dwc plsquote:Op zondag 16 september 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Compenseer-omtrek.
[..]
Tevreden zijn met slechts 18 cm piemel![]()
.
trex pootjes hierquote:
mijn lul, jouw quadsquote:
Primaquote:Op zondag 16 september 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal ik er nu een quote bijhalen van jou, een paar dagen terug, wat betreft je geslacht?![]()
I gotta hit her from the back with the lights turned off, 'cuz if she sees what I got she'll be like "hell nahw"quote:
quote:
Wie had jou nou je abo gegeven?quote:Op zondag 16 september 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Lolwat, heb je een abo gekregenHet was JB gewoon.
Ik pijnig ze graag.quote:
Dat Mario dat ook deed manquote:Op zondag 16 september 2012 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 Etha met
[ afbeelding ]
Maar kaolo, Seedorf heeft wel zieke beentjes. Sowieso Seedorf
.
[ afbeelding ]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13quote:Op zondag 16 september 2012 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat Mario dat ook deed manMet zo een lichaampje. Richards van City mag dat doen. Seedorf mag dat doen. CR7 misschien omdat hij CR7 is. Maar hij
Is dat ding al uit ondertussen? Of is dat pas volgende week?quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13. Hij heeft gewoon zo'n mocro-kickboxer fysiek, can't hate.
Dat een fysiek noemen!quote:Op zondag 16 september 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooi z'n eigen goal celebration in Fifa 13. Hij heeft gewoon zo'n mocro-kickboxer fysiek, can't hate.
28 September als het goed is, demo is wel al te downloaden.quote:Op zondag 16 september 2012 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dat ding al uit ondertussen? Of is dat pas volgende week?
Fysiek, bouw, uiterlijk. Potątoe potįtoequote:Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat een fysiek noemen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baasje, morgen even een match doen.quote:Op zondag 16 september 2012 19:55 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri m'n ps3 is gefixed, ik ga hem zo ophalen.
be mad
Dit soort gezeik zou je nooit hebben met een Xboxquote:Op zondag 16 september 2012 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
God die dude e-mailt niet terug. Ik wil m'n ps3 ophalen. Fuck
Hou op man.quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit soort gezeik zou je nooit hebben met een Xbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |