Dat verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vermoedelijk vanwege de banen en dus werkloosheid. (vb: ICT, ik kom hooguit 1 of 2 interesante vacatures tegen voor mij(startersfunctie binnen de ICT, MBO, maar bezig met HBO)
In Oirschot 36 (0.3%). In Best wat meer dacht ik. Hilvarenbeek niet binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het met Tilburg en omstreken? Zitten daar nog veel piraten?
in haaren maar 16quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Ook wel een grote stad met ruim 200.000 inwoners. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Inderdaad. Slome mensen daarzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:56 schreef IPA het volgende:
Wel grappig, precies om Tilburg zit een rand van gemeenten die niet snel tellen iig
BS. Alleen Reiderland was een CPN bolwerk. De rest gewoon PvdA, verder weinig gelovig in Oost-Groningen..quote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van oudsher communistisch bolwerk.
quitterquote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef Doodloper het volgende:
Nou mensen, waarschijnlijk komen we rond de 30.500 uit; ongeveer de helft van wat we nodig hadden.
Helaas, maar toch in elke gemeente een groei of gelijkmaker doorgemaakt tov 2010, en dat is ook al positief
Nu de partij goed op de rails zetten en de volgende keer hopen op minder strategische stemmers en dan gewoon die zetel pakken
I'm out en ga slapen.
ja sorryquote:
trustequote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja sorrymorgenochtend ben ik er weer
en in m'n dromen ook altijd bij jullie enz.
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.quote:
Klopt maar het gaat op dit moment meer om het gevoel erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.
Een stem voor idealen die ik deel mey hen is nooit verloren. Me dunkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:11 schreef Xetran het volgende:
Zoals ik had verwacht. gewoon zonde van je stem.
Mij ook. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:07 schreef vosss het volgende:
28.500 stemmen voor de Piraten (93,3% geteld).
Dat valt me toch heel erg tegen
Hoezo is de stem verneukt als de andere keuzes je toch niet aanstaan? Het was me compleet om het even of VVD of PvdA zou winnen/..quote:
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:45 schreef MouzurX het volgende:
30.000 terwijl de partij voor de mens ? er 18.000 heeft.. dat valt echt zwaar tegen dit.
Yep, valt me ook tegen. Had toch gehoopt op die ene zetel. Rutte vs Samsom slorpte veel aandacht en stemmen op.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.
Ach...verkiezingen binnen twee jaar weer, het is niet dat Rutte namelijk opeens wel een goede premier is, hopelijk kan er dan wel een zetel gepakt worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
Dankzij al die strategische stemmers zijn de VVD & PVDA tot elkaar veroordeeldquote:Op donderdag 13 september 2012 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja mensen die nu het gevoel hebben hum stem weg te hebben gegooid zullen de volgende keer vast niet stemmen
De SP heeft er ook lang over gedaan om eindelijk een zeteltje te halen....quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
De stemmen op VVD en PVDA, die zijn pas verneukt.quote:
Je moest eens weten hoeveel persberichten de partij er uit gestuurd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ze gewoon veeeeeeeeeeel te weinig in de media gezien.
Dat was dan kennelijk niet de goede aanpak...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef Shakkara het volgende:
Je moest eens weten hoeveel persberichten de partij er uit gestuurd heeft.
Oh, echt? Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Doodloper het volgende:
Dirk Poot gaat in ieder geval uit het bestuur (en verdwijnt dus misschien ook als lijsttrekker?), dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
De enige die ik wat vond uitstralen......quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Doodloper het volgende:
Dirk Poot gaat in ieder geval uit het bestuur (en verdwijnt dus misschien ook als lijsttrekker?), dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
Henk Krol was ook niet in de media te zienquote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
"Van het huidige bestuur heeft Dirk aangegeven dat hij het na 2 jaar bestuur te zijn geweest tijd vind om het over te laten aan nieuwe mensen. Dus ook als Dirk niet gekozen zou worden gaat hij uit het bestuur."quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh, echt? Waar heb je dat gehoord?
True... maarja, als je 2 jaar intensief bezig bent geweest om de partij op de rails te krijgen dan snap ik ook wel dat je 't zat bent en even ruimte wil laten aan anderen. Maar ik denk en hoop dat Dirk wel een waardige opvolger kan vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De enige die ik wat vond uitstralen......
geld, geld, geld.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Doodloper het volgende:
Iig 3quote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeveel stemmen in Den Helder op PP?
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef yvonne het volgende:
Dordt: 0,3%
Dat waren iteejer en ik
Dat zal zeker uitmaken, maar ik neem aan dat heel veel praatprogramma's geen geld vragen om aan tafel te zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
geld, geld, geld.
Er zijn ook nog maar weinig mensen lid van de partij. Dirk Poot is ook nog pas kort bezig.
Ik ga ze verder steunen en ben lid geworden.
Klopt, maar die vragen wel een uitnodiging, en enkel die praatprogramma's zelf versturen die uitnodigingen. Dus als alles om Rutte en Samsom draait dan kom je er toch lastig tussen...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zal zeker uitmaken, maar ik neem aan dat heel veel praatprogramma's geen geld vragen om aan tafel te zitten.
Die praatprogramma's mogen het de volgende keer sowieso wel eens anders aanpakken. Drie weken lang zie je elke avond dezelfde hoofden met hetzelfde verhaal. Laat eens andere kandidaten dan de lijsttrekker aan het woord en geef kleine/nieuwe partijen meer aandacht. Democratie houdt m.i. in dat de kiezer geďnformeerd moet worden over alle mogelijkheden. (ja ja, informeer jezelf...)quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klopt, maar die vragen wel een uitnodiging, en enkel die praatprogramma's zelf versturen die uitnodigingen. Dus als alles om Rutte en Samsom draait dan kom je er toch lastig tussen...
Dat blijft koffiedikkijken, maar ik denk het ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Als er geen race was ontstaan had de PP zeker een zetel gehad
Best raar eigenlijk, dat mensen hun stem laten afhangen van hoe dicht bepaalde partijen bij elkaar zitten en dan toch maar ineens op iets anders gaan stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:49 schreef Stefan het volgende:
Als er geen race was ontstaan had de PP zeker een zetel gehad
Dat zal ik ook nooit begrijpen, maar goed, eerst maar eens kijken hoe ze een regering gaan vormen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, dat mensen hun stem laten afhangen van hoe dicht bepaalde partijen bij elkaar zitten en dan toch maar ineens op iets anders gaan stemmen.
Denk dat er toch een aantal die nu nog wel op de PP hebben gestemd, volgend jaar (quote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
van 10.000+ naar 30.000+... dus volgende keer 65.000 en een zetel?
Klopt, en het enige wat ze volgens mij aan zendtijd hebben gehad, is die 30 seconden bij RTL. En dat was dan niet eens de publieke omroep...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:50 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Die praatprogramma's mogen het de volgende keer sowieso wel eens anders aanpakken. Drie weken lang zie je elke avond dezelfde hoofden met hetzelfde verhaal. Laat eens andere kandidaten dan de lijsttrekker aan het woord en geef kleine/nieuwe partijen meer aandacht. Democratie houdt m.i. in dat de kiezer geďnformeerd moet worden over alle mogelijkheden. (ja ja, informeer jezelf...)
Van de publieke omroepen mag je dit eisen.
Daar ben ik ook bang voor ja als hun reputatie dezelfde blijft.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:55 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Denk dat er toch een aantal die nu nog wel op de PP hebben gestemd, volgend jaar () toch op een ander gaan stemmen.
Als je ziet hoe ze van 2010 tot nu zijn veranderd, zie ik i.i.g. een verbreding van standpunten en een professionelere aanpak. Wat we ook vooral moeten doen is actief zijn BUITEN verkiezingstijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja als hun reputatie dezelfde blijft.
Als het ze dan lukt om meer bekendheid te krijgen en een beter imago neer te zetten dan hebben ze daar denk geen last van, want dan proberen mensen het nog een keer.
Kloptquote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze van 2010 tot nu zijn veranderd, zie ik i.i.g. een verbreding van standpunten en een professionelere aanpak. Wat we ook vooral moeten doen is actief zijn BUITEN verkiezingstijd.
Ik denk dat het meredendeel géén idee heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:55 schreef Stefan het volgende:
En bizar dat mensen massaal kiezen voor europa, griekenland, spanje, euro
Incl mij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |