ja sorryquote:
trustequote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja sorrymorgenochtend ben ik er weer
en in m'n dromen ook altijd bij jullie enz.
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.quote:
Klopt maar het gaat op dit moment meer om het gevoel erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.
Een stem voor idealen die ik deel mey hen is nooit verloren. Me dunkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:11 schreef Xetran het volgende:
Zoals ik had verwacht. gewoon zonde van je stem.
Mij ook. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:07 schreef vosss het volgende:
28.500 stemmen voor de Piraten (93,3% geteld).
Dat valt me toch heel erg tegen
Hoezo is de stem verneukt als de andere keuzes je toch niet aanstaan? Het was me compleet om het even of VVD of PvdA zou winnen/..quote:
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:45 schreef MouzurX het volgende:
30.000 terwijl de partij voor de mens ? er 18.000 heeft.. dat valt echt zwaar tegen dit.
Yep, valt me ook tegen. Had toch gehoopt op die ene zetel. Rutte vs Samsom slorpte veel aandacht en stemmen op.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.
Ach...verkiezingen binnen twee jaar weer, het is niet dat Rutte namelijk opeens wel een goede premier is, hopelijk kan er dan wel een zetel gepakt worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
Dankzij al die strategische stemmers zijn de VVD & PVDA tot elkaar veroordeeldquote:Op donderdag 13 september 2012 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja mensen die nu het gevoel hebben hum stem weg te hebben gegooid zullen de volgende keer vast niet stemmen
De SP heeft er ook lang over gedaan om eindelijk een zeteltje te halen....quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
De stemmen op VVD en PVDA, die zijn pas verneukt.quote:
Je moest eens weten hoeveel persberichten de partij er uit gestuurd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ze gewoon veeeeeeeeeeel te weinig in de media gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |