Dat verklaart ook een hoop.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vermoedelijk vanwege de banen en dus werkloosheid. (vb: ICT, ik kom hooguit 1 of 2 interesante vacatures tegen voor mij(startersfunctie binnen de ICT, MBO, maar bezig met HBO)
In Oirschot 36 (0.3%). In Best wat meer dacht ik. Hilvarenbeek niet binnen.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe zit het met Tilburg en omstreken? Zitten daar nog veel piraten?
in haaren maar 16quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Ook wel een grote stad met ruim 200.000 inwoners. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Inderdaad. Slome mensen daarzo.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:56 schreef IPA het volgende:
Wel grappig, precies om Tilburg zit een rand van gemeenten die niet snel tellen iig
BS. Alleen Reiderland was een CPN bolwerk. De rest gewoon PvdA, verder weinig gelovig in Oost-Groningen..quote:Op donderdag 13 september 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van oudsher communistisch bolwerk.
quitterquote:Op donderdag 13 september 2012 02:11 schreef Doodloper het volgende:
Nou mensen, waarschijnlijk komen we rond de 30.500 uit; ongeveer de helft van wat we nodig hadden.
Helaas, maar toch in elke gemeente een groei of gelijkmaker doorgemaakt tov 2010, en dat is ook al positief
Nu de partij goed op de rails zetten en de volgende keer hopen op minder strategische stemmers en dan gewoon die zetel pakken
I'm out en ga slapen.
ja sorryquote:
trustequote:Op donderdag 13 september 2012 02:13 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja sorrymorgenochtend ben ik er weer
en in m'n dromen ook altijd bij jullie enz.
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.quote:
Klopt maar het gaat op dit moment meer om het gevoel erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 28K hadden Samsom ook niet aan de meerderheid geholpen.
Een stem voor idealen die ik deel mey hen is nooit verloren. Me dunkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:11 schreef Xetran het volgende:
Zoals ik had verwacht. gewoon zonde van je stem.
Mij ook. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:07 schreef vosss het volgende:
28.500 stemmen voor de Piraten (93,3% geteld).
Dat valt me toch heel erg tegen
Hoezo is de stem verneukt als de andere keuzes je toch niet aanstaan? Het was me compleet om het even of VVD of PvdA zou winnen/..quote:
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:45 schreef MouzurX het volgende:
30.000 terwijl de partij voor de mens ? er 18.000 heeft.. dat valt echt zwaar tegen dit.
Yep, valt me ook tegen. Had toch gehoopt op die ene zetel. Rutte vs Samsom slorpte veel aandacht en stemmen op.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon een beetje jammer, zeker 30000 is toch wel wat weinig. Ik vrees dat mensen heel erg strategisch hebben gestemd en dat de pp gewoon net niet genoeg media aandacht heeft op kunnen eisen.
Ach...verkiezingen binnen twee jaar weer, het is niet dat Rutte namelijk opeens wel een goede premier is, hopelijk kan er dan wel een zetel gepakt worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |