Dankzij al die strategische stemmers zijn de VVD & PVDA tot elkaar veroordeeldquote:Op donderdag 13 september 2012 08:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja mensen die nu het gevoel hebben hum stem weg te hebben gegooid zullen de volgende keer vast niet stemmen
De SP heeft er ook lang over gedaan om eindelijk een zeteltje te halen....quote:Op donderdag 13 september 2012 08:04 schreef MouzurX het volgende:
strategisch stemmen + weinig in het nieuws + mensen herinneren zich 2 jaar terug nog = Geen zetel denk ik dan. Wel drie keer zo groot maarja daar heb je weinig aan.
De stemmen op VVD en PVDA, die zijn pas verneukt.quote:
Je moest eens weten hoeveel persberichten de partij er uit gestuurd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ze gewoon veeeeeeeeeeel te weinig in de media gezien.
Dat was dan kennelijk niet de goede aanpak...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef Shakkara het volgende:
Je moest eens weten hoeveel persberichten de partij er uit gestuurd heeft.
Oh, echt? Waar heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Doodloper het volgende:
Dirk Poot gaat in ieder geval uit het bestuur (en verdwijnt dus misschien ook als lijsttrekker?), dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
De enige die ik wat vond uitstralen......quote:Op donderdag 13 september 2012 10:36 schreef Doodloper het volgende:
Dirk Poot gaat in ieder geval uit het bestuur (en verdwijnt dus misschien ook als lijsttrekker?), dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
Henk Krol was ook niet in de media te zienquote:Op donderdag 13 september 2012 09:05 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ze gewoon veeeeeeeeeeel te weinig in de media gezien.
"Van het huidige bestuur heeft Dirk aangegeven dat hij het na 2 jaar bestuur te zijn geweest tijd vind om het over te laten aan nieuwe mensen. Dus ook als Dirk niet gekozen zou worden gaat hij uit het bestuur."quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oh, echt? Waar heb je dat gehoord?
True... maarja, als je 2 jaar intensief bezig bent geweest om de partij op de rails te krijgen dan snap ik ook wel dat je 't zat bent en even ruimte wil laten aan anderen. Maar ik denk en hoop dat Dirk wel een waardige opvolger kan vinden.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:38 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
De enige die ik wat vond uitstralen......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |