SGP is heel hipquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net gestemd. Ogen dicht en zomaar wat inkleuren
Ik heb een poppetje getekendquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net gestemd. Ogen dicht en zomaar wat inkleuren
in Twente misschien!quote:
vrouwelijk schoon aan de keuken vast getekend in een mooi setje.. ik zie het probleem niet vanuit jouw oogpuntquote:
sgp-ers doen niet aan mooie setjesquote:Op woensdag 12 september 2012 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]
vrouwelijk schoon aan de keuken vast getekend in een mooi setje.. ik zie het probleem niet vanuit jouw oogpunt![]()
Dank je rhu.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
sgp-ers doen niet aan mooie setjes
dat is om meerdere redenen zondig
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je rhu.
En ik vermoed bossen schaamhaar en okselhaar.
Het wegscheren van overtollige lichaamsbeharing staat niet op mijn lijstje van interesses.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggen![]()
In de bijbel staat niks over ondergoed
wel over ijdelheid en genietenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze zijn vastgeketend ... gebruik een scheermes zou ik zeggen![]()
In de bijbel staat niks over ondergoed
Huur je daar een ander voor inquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wegscheren van overtollige lichaamsbeharing staat niet op mijn lijstje van interesses.
Sjah dat is waarom ik er niet in geloofquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel over ijdelheid en genieten
en ik gok dus ook veel haar ja
Die gaan alleen maar los omdat ze willen voortplanten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Evie het volgende:
Huur je daar een ander voor inEn hoe meer hetgeen verboden is, des te harder dat ze los gaan!
Met een beetje mazzel halen CDA en D66 voldoende zetels om daar als VVD een meerderheid mee te creëren. Ik schat in dat ze dat zelf ook liever hebben dan samenwerken met de PvdA.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmm VVD en PVDA zouden het met zijn 2e kunnen gaan doen
erg jammer, want dan waait de PVDA natuurlijk weer lekker simpel mee
had liever D66 er bij gezien voor wat evenwicht
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan alleen maar los omdat ze willen voortplanten.
maar dat heb ik echt liever niet Airquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel halen CDA en D66 voldoende zetels om daar als VVD een meerderheid mee te creëren. Ik schat in dat ze dat zelf ook liever hebben dan samenwerken met de PvdA.
Heb je wel eens een SGP-er ontmoet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukken
Ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
maar dat heb ik echt liever niet Air
Wellicht, maar ik geloof er niet in. Ik ben ze in elk geval nog nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
Of omdat ze ook lustelijke gevoelens hebben die ze altijd moeten onderdrukken
Die gaan inderdaad los op alles, inclusief schapen en hun eigen familie.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je wel eens een SGP-er ontmoet?
je onderschat ze nogal
quote:
Jij schrikt ze ook wel een klein beetje af... Daar moet je meer een wolf in schaapskleren voor zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik geloof er niet in. Ik ben ze in elk geval nog nooit tegengekomen.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan inderdaad los op alles, inclusief schapen en hun eigen familie.
Met de huidige prognose geen meerderheid met CDA en D66 zie ik net.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
pech
stiekem draait de wereld om mij
wacht maar af
oho wat een desillusie gaat dat zijn als jij gelijkt krijgt
Dan zou ik mij anders voordoen dan ik ben en mij is altijd verteld dt vrouwen daar niet van houden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
Jij schrikt ze ook wel een klein beetje af... Daar moet je meer een wolf in schaapskleren voor zijn
met samsomquote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de huidige prognose geen meerderheid met CDA en D66 zie ik net.En Rutte is natuurlijk wel een beetje aandachtsgeil, dus wie weet gaat 'ie zomaar met Samsom in zee.
In jouw geval wel Airquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik mij anders voordoen dan ik ben en mij is altijd verteld dt vrouwen daar niet van houden.
Hopelijk met een molensteen om zijn nek.quote:
Verassing en uitdaging is niks mis mee andersquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik mij anders voordoen dan ik ben en mij is altijd verteld dt vrouwen daar niet van houden.
Hoe gaat het met je afwashanden?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
In jouw geval wel Air
sorry die lag te open
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk met een molensteen om zijn nek.
Niks zo leuk als relivrouwen in de fik steken.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
Verassing en uitdaging is niks mis mee andersAlhoewel je niet te erg op een schaap moet lijken als je het speelt
Omdat linkse rakker.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo leuk als relivrouwen in de fik steken.
bang voor?quote:
Pluchegeil vooral.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef AirwiN het volgende:
En Rutte is natuurlijk wel een beetje aandachtsgeil
Jij begon over verassen anders.quote:
Nee, ik heb weinig met hun standpunten.quote:
Dat ook!quote:
ik wil er geen geil in kunnen zienquote:
Dat kan de gemiddelde VVD'er dan ook welquote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
Dat alle vvd-ers ook even met terugwerkende kracht hun langstudeerboete betalenDat wil ik dan weer wel zien
Echt weer zo'n links standpunt; de rijken moeten betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
ik wil er geen geil in kunnen zien
Dat alle vvd-ers ook even met terugwerkende kracht hun langstudeerboete betalenDat wil ik dan weer wel zien
D66 heeft al gezegd een voorkeur te hebben voor samenwerking met de VVD en CDA, dus dat zal 'm wel gaan worden als de exitpolls enigszins kloppen....quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat heb ik echt liever niet Air
Precies.. Je moet zelf ook leven waar je voor staat he?!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan de gemiddelde VVD'er dan ook wel.
Nee zie bovenstaand.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt weer zo'n links standpunt; de rijken moeten betalen.
De armen laten betalen heeft zekere nadelen. Afbetalingsregelingen, vorderingen, etc. Weet je wel hoeveel ambtenaren je daar voor nodig hebt? Diederik, lees je mee?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt weer zo'n links standpunt; de rijken moeten betalen.
Diederik heb je nog een leuk vrijgezel broertje dan ook?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
De armen laten betalen heeft zekere nadelen. Afbetalingsregelingen, vorderingen, etc. Weet je wel hoeveel ambtenaren je daar voor nodig hebt? Diederik, lees je mee?.
Gewoon geen dingen kopen waar je het geld niet voor hebt, dan hoef je ook geen afbetalingsregelingen in te regelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Litpho het volgende:
De armen laten betalen heeft zekere nadelen. Afbetalingsregelingen, vorderingen, etc. Weet je wel hoeveel ambtenaren je daar voor nodig hebt? Diederik, lees je mee?.
Oh wacht, mijn rekenskills zijn niet zo denderend.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
D66 heeft al gezegd een voorkeur te hebben voor samenwerking met de VVD en CDA, dus dat zal 'm wel gaan worden als de exitpolls enigszins kloppen....
Uiteindelijk schijn je toch op je begrotingstekort te worden gewezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen dingen kopen waar je het geld niet voor hebt, dan hoef je ook geen afbetalingsregelingen in te regelen.
Politicologie gestudeerd toevallig?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn rekenskills zijn niet zo denderend.
we proberen zo min mogelijk te eten, dat helptquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je afwashanden?
Niemand meer een huis kopen tenzij 100% met eigen geld.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen dingen kopen waar je het geld niet voor hebt, dan hoef je ook geen afbetalingsregelingen in te regelen.
maar dat wil ik echt nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
D66 heeft al gezegd een voorkeur te hebben voor samenwerking met de VVD en CDA, dus dat zal 'm wel gaan worden als de exitpolls enigszins kloppen....
lijkt me vrij onlogischquote:
Dan is er nog iets wat we in gemeen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Prachtig om te zien hoe de PVV bijna halveert. Daar kan ik nou vrolijk van worden.
Typfout verbeterd.quote:
Hopelijk holt dat idd snel achteruit hierna, zijn we van die bizarre veiligheidstoestanden ook af. Gaat ie maar een film maken of zo. Oh wacht...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Prachtig om te zien hoe de PVV bijna halveert. Daar kan ik nou vrolijk van worden.
Nou ja, of het nu tijdens de verkiezingen is of tijdens de regeerperiode. Halveren doet het tochquote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
VVD, PvdA, D66 lijkt me logischer....quote:
Why? VVD, CDA en D66 is volkomen logisch. Een beetje links geluid erbij mag dan wel om het evenwicht te bewaren. En SP vind het waarschijnlijk allang prachtig dat ze uberhaupt in de coalitie zitten!quote:
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
Dan is er nog iets wat we in gemeen hebben
Volgens mij zijn ze Ayaan ook nog aanzienlijk te lang blijven bewaken. Of heb je het over het soort plannen waar Teeven graag mee schermt?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk holt dat idd snel achteruit hierna, zijn we van die bizarre veiligheidstoestanden ook af.
Ik vind juist SP bij die combinatie niet echt iets wat gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Why? VVD, CDA en D66 is volkomen logisch. Een beetje links geluid erbij mag dan wel om het evenwicht te bewaren. En SP vind het waarschijnlijk allang prachtig dat ze uberhaupt in de coalitie zitten!
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VVD, PvdA, D66 lijkt me logischer....
Omdat de wind kan draaien?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?
Ik mag dan wel mijn hart aan de goede kant hebben zitten... achterlijk, kortzichtig en racistisch ben ik tot op heden nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?
Nee, ik denk eerder dat zij dan dankbaar de rol van bruggenbouwer tussen VVD en PvdA op zich zullen nemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.
L'histoire se répète.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.
Wat de linkse standpunten betreft zijn ze redelijk stabiel. Dat ze voor hun marketingcampagne dingen schreeuwen die daar haaks op staan (stop de islamisering!) staat daar voor mij een beetje los van.quote:
Dat heeft pechtold wel hard lopen roepen op de radio inderdaad. Maar met 81 zetels zonder D66 zijn ze vrij letterlijk het derde wiel aan de wagen...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat zij dan dankbaar de rol van bruggenbouwer tussen VVD en PvdA op zich zullen nemen.
Onderbuikgevoelens, daar kan Wilders prima op in praten. Bij mij ook, maar dan ren ik naar het toilet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap sowieso niet hoe iemand die ons democratisch systeem begrijpt op de PVV kan stemmen
en ik zou willen zeggen dat die mensen niet bestaan maar ik ken er helaas 1
Ik heb er geen vertrouwen in dat iets anders dan "Glorie aan Wilders" een stabiele factor is, zelfs als de resultaten uit het verleden anders zouden kunnen doen vermoeden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat de linkse standpunten betreft zijn ze redelijk stabiel.
maar als je het spel begrijpt dan zou je ook moeten snappen dat hij er niets aan kan veranderen aan die onderbuik gevoelensquote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens, daar kan Wilders prima op in praten. Bij mij ook, maar dan ren ik naar het toilet.
True, al beoordeel ik ze in dit geval op hun verkiezingsprogramma.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef Litpho het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat iets anders dan "Glorie aan Wilders" een stabiele factor is, zelfs als de resultaten uit het verleden anders zouden kunnen doen vermoeden.
Somehow I don't think that would happen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
VVD, CDA, D66 en PVV als gedoogpartij geeft ook een meerderheid!
ja laten we weer doen wat vorige keer verkeerd ging maar dan met D66 er bijquote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben geneigd om voor te stellen dat elke gedoogconstructie direkt afgestraft zou moeten worden met een acute motie van wantrouwen in de hele formatie en nieuwe verkiezingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
en geen centrum rechtsequote:
Dergelijke principes zijn wel vaker gesneuveld na de verkiezingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Somehow I don't think that would happen.
Al was het maar omdat D66 dan weigert.
True, truequote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dergelijke principes zijn wel vaker gesneuveld na de verkiezingen.
De mensen waar hij zich op richt zien alleen hun eigen problemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als je het spel begrijpt dan zou je ook moeten snappen dat hij er niets aan kan veranderen aan die onderbuik gevoelens
in ieder geval niet met wat hij beweert
Verreweg de leukste belg die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:36 schreef Litpho het volgende:
Ik zal mijn residente knuffelbelg eens vragen hoe dat voor hun werkt.
nee maar de grootste partij krijgt meestal wel voorrang als het gaat om formerenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Kan het niet dat PvdA gewoon een coalitie vormt? Of moet de grootste partij er verplicht in?
Nee, dat zijn ze denk ik juist niet. Een kamermeerderheid tussen twee partijen, met zo´n klein verschil ertussen benadrukt alleen maar de verschillen tussen beide partijen. D66 kan daar prima tussen als de noodzakelijke bliksemafleider, de partij die de spanningen tussen VVD en PvdA weg kan halen. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar ik denk dat een regering met alleen VVD en PvdA één grote ego head-butt gaat worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat heeft pechtold wel hard lopen roepen op de radio inderdaad. Maar met 81 zetels zonder D66 zijn ze vrij letterlijk het derde wiel aan de wagen...
Dat hoeft niet, als de grootste partij geen meerderheid kan vormen gaat die pret voor hen niet meer door.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Kan het niet dat PvdA gewoon een coalitie vormt? Of moet de grootste partij er verplicht in?
ja maar daar had ik het dus niet overquote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen waar hij zich op richt zien alleen hun eigen problemen.
ik vind haar er heel erg uit zien als een gooise huisvrouwquote:
Je had het erover dat je die mensen niet snapt. Zie daar de reden waarom zij op Wilders stemmen. Wilders belooft oplossingen. Ieder nadenkend mens snapt dat het niet kan, maar zijn stemmers snappen dat nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar daar had ik het dus niet over
De SP gaat geen rechts blok aan een meerderheid helpen. Kunnen ze beter nog een keer langs gaan bij de PVV.quote:
Als VVD geen kabinet kan vormen mag de PvdA het proberen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar ga ik liever mee knallen dan met zo'n Twentse schaamhaardame.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind haar er heel erg uit zien als een gooise huisvrouw
maar ze is vast heel goed in wat ze doet
ja maar specifiek mensen die het politieke systeem snappen dat we hier hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had het erover dat je die mensen niet snapt. Zie daar de reden waarom zij op Wilders stemmen. Wilders belooft oplossingen. Ieder nadenkend mens snapt dat het niet kan, maar zijn stemmers snappen dat niet
Ah, is daar het haar van Q geblevenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga ik liever mee knallen dan met zo'n Twentse schaamhaardame.
Geen verplichtingen, als je maar een meerderheid hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verreweg de leukste belg die ik ooit ben tegengekomen.
Tuurlijk wel. Gewoon gedogen. Als je maar kan regeren. Principes had je toch al ingeleverd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als de grootste partij geen meerderheid kan vormen gaat die pret voor hen niet meer door.
Zijn er dan nadenkende mensen die op pvv stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar specifiek mensen die het politieke systeem snappen dat we hier hebben
niet de gemiddelde tokkie, dat snap ik wel waarom die daar op stemmen
zo ver ik weet is het zelfs niet eens verplicht dat de grootste eerst magquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen verplichtingen, als je maar een meerderheid hebt.
helaas welquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er dan nadenkende mensen die op pvv stemmen?
Gedogen, zonder linkse partijen erbij. Gaat een leuke "coalitie" wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon gedogen. Als je maar kan regeren. Principes had je toch al ingeleverd.
Misschien een proteststemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
bij mij op de opleiding zat er in ieder geval 1
en dat vind ik echt bizar want wij krijgen enorm veel politicologie en zo
Misschien krijgen ze het dan voor elkaar dat we 140 mogen rijden op de snelweg.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedogen, zonder linkse partijen erbij. Gaat een leuke "coalitie" worden
nope echt omdat ze het eens was met hun standpuntenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien een proteststemAL kun je die dan nog beter aan Vlemminx geven
En krijgen we eindelijk tolpoortjes bij de ingangen van ziekhuizen en scholen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze het dan voor elkaar dat we 140 mogen rijden op de snelweg.
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
bij mij op de opleiding zat er in ieder geval 1
en dat vind ik echt bizar want wij krijgen enorm veel politicologie en zo
Het is eerder voorgekomen dat PvdA en CDA ondanks een zeer ruime meerderheid D66 als 'stootkussen' heeft gebruikt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze denk ik juist niet. Een kamermeerderheid tussen twee partijen, met zo´n klein verschil ertussen benadrukt alleen maar de verschillen tussen beide partijen. D66 kan daar prima tussen als de noodzakelijke bliksemafleider, de partij die de spanningen tussen VVD en PvdA weg kan halen. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar ik denk dat een regering met alleen VVD en PvdA één grote ego head-butt gaat worden.
En rhu lijkt zo normaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Litpho het volgende:
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.
Dan moet ik Rutte toch even succes wensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als VVD geen kabinet kan vormen mag de PvdA het proberen.
Woorden, mond.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat hele fiasco.
Zo'n scenario kan nu ook weer ontstaan.
Het is vast de manier van brengen.quote:
Pijnlijk, niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet ik Rutte toch even succes wensen.
ach ja ik klaag natuurlijk vooralquote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is vast de manier van brengen.
quote:
quote:
Hell, zelfs deze hele verkiezingen waren niet verplicht, dat er na de val van een kabinet verkiezingen worden uitgeschreven is ook alleen maar gewoonte en een hele slechte imho.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ver ik weet is het zelfs niet eens verplicht dat de grootste eerst mag
dat is meer uit gewoonte en logischheid zo gegroeid
ja oke maar als dat gewoon weg geweigerd word dan moeten we opnieuw stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hell, zelfs deze hele verkiezingen waren niet verplicht, dat er na de val van een kabinet verkiezingen worden uitgeschreven is ook alleen maar gewoonte en een hele slechte imho.
Men had gewoon de PVV aan de kant moeten schuiven, eventjes met de PvdA om tafel moeten gaan zitten en verder moeten regeren.
True true, het zijn allemaal nog maar exit polls natuurlijk. Maar ik mag toch hopen dat ze hebben geleerd dat een gedoogconstructie niet echt handig is in deze tijd van crisis.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is eerder voorgekomen dat PvdA en CDA ondanks een zeer ruime meerderheid D66 als 'stootkussen' heeft gebruikt.
Maar het is nog even afwachten wat de definitieve uitslag wordt, en dan bedoel ik ook de restzetel-verdeling die we sowieso nog niet weten vanavond.
Het vorige kabinet had de primeur om te steunen op de eerste coalitie die MINDER dan de helft van de stemmen had gekregen, zonder de restzetel die de VVD kreeg toegewezen was dat hele fiasco nooit doorgegaan.
Zo'n scenario kan nu ook weer ontstaan.
Er is vandaag wel absurd veel strategisch gestemd als je het afzet tegen de peilingenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
PVV is slachtoffer geworden van de strijd tussen VVD en PvdA... [ afbeelding ]
Ja, dat was ook mijn idee eigenlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hell, zelfs deze hele verkiezingen waren niet verplicht, dat er na de val van een kabinet verkiezingen worden uitgeschreven is ook alleen maar gewoonte en een hele slechte imho.
Men had gewoon de PVV aan de kant moeten schuiven, eventjes met de PvdA om tafel moeten gaan zitten en verder moeten regeren.
ik hoorde dat er ook mensen zijn die gewoon op de grootste partij stemmen!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is vandaag wel absurd veel strategisch gestemd als je het afzet tegen de peilingen.
If you can´t beat them, join themquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoorde dat er ook mensen zijn die gewoon op de grootste partij stemmen!
die geen besef hebben en dan op die peilingen uit gaan en dan denken: oh ik ga voor degene die wint
wtf
just die please
Fixed that for you.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
PVV is slachtoffer geworden van de strijd tussen VVD en PvdA...
Vroeger, toen kabinetten iets minder probeerden Domino Day na te bootsen, was het vallen van een kabinet natuurlijk zeldzaam genoeg dat er wel iets voor te zeggen viel dat die partijen dan niet meer automatisch mandaat hadden. De erfenis van Balkenende zou best mogen zijn dat daar verandering in komt, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
't voelt altijd goed om te winnenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoorde dat er ook mensen zijn die gewoon op de grootste partij stemmen!
die geen besef hebben en dan op die peilingen uit gaan en dan denken: oh ik ga voor degene die wint
wtf
just die please
Het zal je verbazen, maar er zijn maar weinig mensen die stemmen uit principe. And everybody loves a winner. Until the winners lose.quote:
Refo Balkenende heeft goed opgelet bij ome Berlus als het aankomt op het laten vallen van kabinetten.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger, toen kabinetten iets minder probeerden Domino Day na te bootsen, was het vallen van een kabinet natuurlijk zeldzaam genoeg dat er wel iets voor te zeggen viel dat die partijen dan niet meer automatisch mandaat hadden. De erfenis van Balkenende zou best mogen zijn dat daar verandering in komt, ja.
Mja aan de ene kant hadden ze van mij met de "kunduz-coalitie" door mogen regeren. Aan de andere kant is het ook wel prettig een bepaalde partij 11 zetels te zien verliezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vroeger, toen kabinetten iets minder probeerden Domino Day na te bootsen, was het vallen van een kabinet natuurlijk zeldzaam genoeg dat er wel iets voor te zeggen viel dat die partijen dan niet meer automatisch mandaat hadden. De erfenis van Balkenende zou best mogen zijn dat daar verandering in komt, ja.
Ik heb zelden zoveel oppositiepartijen tegelijkertijd alle principes overboord zien zetten. Meestal zijn dat toch de regerende partijenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant hadden ze van mij met de "kunduz-coalitie" door mogen regeren.
ik begin echt steeds meer af te keren van dat hele democratie gebeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn maar weinig mensen die stemmen uit principe. And everybody loves a winner. Until the winners lose.
Om uit ervaring te spreken: "Achter de gordijnen schuilen ook mensen met dolken, Geert."quote:Op woensdag 12 september 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
Meanwhile on Twitter:
Veel peilers hebben de "gordijnbonus" van de PVV meegerekend. Deze was er nog steeds alleen dan negatief dit keer.
Why are you guys so anti-dictators? Imagine if America was a dictatorship. You could let 1% of the people have all the nation's wealth. You could help your rich friends get richer by cutting their taxes. And bailing them out when they gamble and lose. You could ignore the needs of the poor for health care and education. Your media would appear free, but would secretly be controlled by one person and his family. You could wiretap phones. You could torture foreign prisoners. You could have rigged elections. You could lie about why you go to war. You could fill your prisons with one particular racial group, and no one would complain. You could use the media to scare the people into supporting policies that are against their interests.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin echt steeds meer af te keren van dat hele democratie gebeuren
het is dat ik nog niet weet hoe het beter kan anders had ik al een coup gepleegd
Je moet het natuurlijk per situatie bekijken maar dit was een schoolvoorbeeld van een situatie waarin het beter was geweest om meteen weer te gaan formeren en een nieuw kabinet in elkaar te timmeren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Voor iedereen behalve de PVV natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk per situatie bekijken maar dit was een schoolvoorbeeld van een situatie waarin het beter was geweest om meteen weer te gaan formeren en een nieuw kabinet in elkaar te timmeren.
Gewoon Criminal Minds kijken. De verkiezingen lopen niet wegquote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het ook zo irritant nu, want ik vind dit gewacht eigenlijk kei saai
maar mijn instinct staat me niet toe om de tv uit te zetten ;')
Ja, reclame.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon Criminal Minds kijken. De verkiezingen lopen niet weg.
Misschien moeten we zelfs wel wachten op de resultaten uit de BES-gemeentenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
Die uitslagen uit Schubbekutteveen enzo is echt te erg.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
Uitslag in die regionen is nooit grappig.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die uitslagen uit Schubbekutteveen enzo is echt te erg.
neeee daar kan ik echt niet mee aan komen hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon Criminal Minds kijken. De verkiezingen lopen niet weg.
De PVV wordt van deze gang van zaken ook niet beter andersquote:Op woensdag 12 september 2012 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Voor iedereen behalve de PVV natuurlijk.
Een probaat middel tegen hete kerelsquote:
Het was nooit blijvend. Afgelopen kabinetsperiode was wel goed voor ze. Maar voor blijvend moeten ze wat geblaat gaan waarmaken. En daar is Geert niet van.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV wordt van deze gang van zaken ook niet beter anders.
serieus degene die met hun gaat praten moet ook meteen in een moeras gedumpt wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De PVV wordt van deze gang van zaken ook niet beter anders.
Al moet natuurlijk nog blijken of ze uiteindelijk toch weer niet in een of andere vorm aan kunnen schuiven bij een coalitie. De campagnes zijn voorbij en nu gaat het om de macht, dan kunnen oude vijanden toch vrienden blijken te zijn.
Arme Ferry Mingelenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus degene die met hun gaat praten moet ook meteen in een moeras gedumpt worden
Dat vind ik het enige charmante van een bezoek aan de dermatoloog; de enige specialist waar de uitslag al bekend is als je in de wachtkamer zit.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef Litpho het volgende:
Uitslag in die regionen is nooit grappig.
oooh nee die bedoelde ik nietquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige charmante van een bezoek aan de dermatoloog; de enige specialist waar de uitslag al bekend is als je in de wachtkamer zit.
Dat is een liedje uit 1960, niks zelf gemaakt hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard gaan ze zo'n stom zelf gemaakt liedje zingen bij 50+
dat zijn ook de mensen die nog stukjes doen op bruiloften
Wij hebben best een briljant gevoel voor humor.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef Evie het volgende:
mooi vak idd
![]()
Dat grapje maakte ik ook al van de week
jawel want het origineel spreekt niet van henkiequote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een liedje uit 1960, niks zelf gemaakt hoor.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben best een briljant gevoel voor humor.
Geloof mij, zodra jij je eigen maatschap hebt als arts ga je op zekers VVD stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Evie het volgende:
hebben wij dezelfde humor? NOOO ik heb de humor van een rechtse bal
![]()
En toch is een gigantische meerderheid van de artsen en specialisten tegen marktwerking in de zorg, één van de VVD mantra's.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, zodra jij je eigen maatschap hebt als arts ga je op zekers VVD stemmen.
Een duivels dilemma, geen marktwerking willen, maar ook je absurd hoge inkomsten willen behouden.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En toch is een gigantische meerderheid van de artsen en specialisten tegen marktwerking in de zorg, één van de VVD mantra's.
Nou ja, de gemiddelde arts wil hooguit met een paar collega's in een maatschap, maar groter moet het niet worden. Marktwerking heeft hogere idealen dan dat en de gemiddelde Nederlandse VVD-dokter voelt zich niet thuis als radertje in MediCorp.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een duivels dilemma, geen marktwerking willen, maar ook je absurd hoge inkomsten willen behouden.
Heal! Heal! Touch the Screen!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat klonk van haersma buma als een tv-preacher
Ach, het verleden heeft geleerd dat je als aandeelhouder ook prima geld kan binnenharken toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, de gemiddelde arts wil hooguit met een paar collega's in een maatschap, maar groter moet het niet worden. Marktwerking heeft hogere idealen dan dat en de gemiddelde Nederlandse VVD-dokter voelt zich niet thuis als radertje in MediCorp.
Ja, maar dan moet je over het algemeen andere dingen meebrengen dan de expertise van een arbeider (en in MediCorp is ook een dokter slechts...).quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, het verleden heeft geleerd dat je als aandeelhouder ook prima geld kan binnenharken toch?
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heal! Heal! Touch the Screen!
[ afbeelding ]
Ja, ik weet waar het citaat vandaan komt.quote:
Tssssss.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
had hem dit weekend ook al opgezet op een feestje maar iemand zette hem gewoon uit
Niks mis met Genesis. Maar dat was niet direkt hun beste periode. En je moet je feestjes erop uitzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou op feestjes ook eerder die nummers van Lith draaien dan Genesis Rhu
ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou op feestjes ook eerder die nummers van Lith draaien dan Genesis Rhu
En op mijn stemquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten we zelfs wel wachten op de resultaten uit de BES-gemeenten
Oi. Ik klikte. En klikte het weer weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
niets van mijn keuzes werd gewaardeerdmaar dit dan weer wel
soms snap ik de wereld niet
En dan de speech van Rutte missen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk nog 5 minuten en als ze dan niet aan de fatsoenlijke steden beginnen ga ik naar bed
Het is Rutte maar. Zo'n vrolijke vent, succesvol en nog single. Daar MOET iets mis mee zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de speech van Rutte missen?
heb die van samsom gezien dus ik heb gezien wat er toe doetquote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de speech van Rutte missen?
Confirmed Bachelor, was toch de gevleugelde term?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is Rutte maar. Zo'n vrolijke vent, succesvol en nog single. Daar MOET iets mis mee zijn.
Ze hebben mijn thuisstad ook nog niet binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk nog 5 minuten en als ze dan niet aan de fatsoenlijke steden beginnen ga ik naar bed
Als Ted Bundy nog had geleefd en niemand wist wat hij werkelijk was hadden ze dat ook over hem gezegd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Confirmed Bachelor, was toch de gevleugelde term?
Juist, de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
heb die van samsom gezien dus ik heb gezien wat er toe doet
Kerel tochquote:
quote:
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwamquote:
Hij blijft briljant. Wie dat verzonnen heeft, verdient echt een lintje.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwam
in 2040.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij blijft briljant. Wie dat verzonnen heeft, verdient echt een lintje.
Ik heb zojuist voor loondienst voor alle artsen gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, zodra jij je eigen maatschap hebt als arts ga je op zekers VVD stemmen.
Netjes!quote:Op woensdag 12 september 2012 23:45 schreef Evie het volgende:
Ik heb zojuist voor loondienst voor alle artsen gestemd![]()
En nee dan stem ik voor de minder bedeelden en de mensen die het het hardst nodig hebben en voor de toekomst van de maatschappij.. dus vvd gaat niet niet worden...
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij blijft briljant. Wie dat verzonnen heeft, verdient echt een lintje.
Dat zouden meer mensen moeten doen..quote:
Emigreren kan je leren.. als het financieel meezitquote:Op woensdag 12 september 2012 23:47 schreef dawg het volgende:
"de vvd is nog nooit zo groot geweest". dat klinkt bijna als "de eerste liberale premier van nederland". nu nog hetzelfde "succes" en dan is de cirkel weer rond.
sommigen leren het nooit.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Emigreren kan je leren.. als het financieel meezit![]()
O wacht..
Ik vond hun halfbakken Neocon "tough on crime" slogans nog debieler, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwam
Dus dan maar PvdA stemmen? Over doorschuiven gesprokenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen..
die 50+ partij mensenegocentrisch niet vooruitdenkende mensen die zelf ieder meevallertje hebben meegepikt ten koste van de problemen waar we nu tegenaan lopen
zow
Het is toch fijn als de volgende generatie de problemen moet oplossen. Wij hebben het ook maar gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus dan maar PvdA stemmen? Over doorschuiven gesproken
Post nog eens een leuk plaatje en laat me lachenquote:Op donderdag 13 september 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch fijn als de volgende generatie de problemen moet oplossen. Wij hebben het ook maar gekregen.
Dus nog een keer doorschuiven kan prima!
Daarom PVDA!
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Post nog eens een leuk plaatje en laat me lachen
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SPquote:Op donderdag 13 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
VVD 41
PVDA 40
SGP 3![]()
![]()
50+ 2![]()
![]()
GL 4
D66 12
CDA & PVV down down down![]()
![]()
Oh zijn die er ook nog?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SP
Nog meer smileys van stquote:
Hoi! Heb je nog stemmen gedaan? En neuken?quote:
Ja we hebben gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi! Heb je nog stemmen gedaan? En neuken?
Misschien tegelijk? IN het hokje? En kan je dan wel binnen de lijntjes kleuren?
Wat een partypoeperquote:Op donderdag 13 september 2012 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja we hebben gestemd.
En nee niet geneuktIk werd uit het hokje gehaald bij mijn man.
En vrouw riep heel streng: JULLIE MOGEN NIET MET ZN TWEETJES IN EEN HOKJE
Die staan waar ze staan hequote:Op donderdag 13 september 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SP
ja, maar is datquote:
quote:
Limburg zou ook mooi zijn, maar die zijn te achterlijk om zelfstandig te zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 09:19 schreef MissMSX het volgende:
Het wordt tijd dat we Groningen, Friesland en Drenthe hun zelfstandigheid maar eens gaan geven
Prima, laat de rest van Nederland maar creperenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef JoeBravo het volgende:
Amsterdam ook maar afzonderen dan?
Blijkbaar vind ik dat allemaal wel best he.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, maar is dat,
of wat dan ook?
Over Rocksmith?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi
Sorry, was even een berichtje op de site aan het plempen
Nee, die heb ik gisteren aangevraagdquote:
2 keer?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteren aangevraagd
Slempenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind plempen echt een leuk woord
Net als popel, popelen.....
Ik popel om te plempen!
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind plempen echt een leuk woord
Net als popel, popelen.....
Ik popel om te plempen!
Ik moest ook gelijk aan je denkenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Cockjuggling thundercunt... *denkt na* .... JaAccuraat!
Hoest met de mannen? Nog hetero's omgetoverd?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
"You are always on my miiiiiiiiiiiiiiiiiiiind. You are always on my miiiind!"
Helaas helaasquote:Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Niet echt. Kheb nu 2 FB's (en dan bedoel ik niet Facebook accounts), maar qua romantiek weinig.
Nee niet op sapquote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Die had geen stemmen toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Dat was wel echt dramatisch ja, 3 zetelsquote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Lekker makkelijk hem de schuld geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. dat heeft tofikje wel voor dr verpest
Dat was inderdaad nog een zwaktebod. Maar aan haar lach te zien wel het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
en dan Geert uitlachen in haar speech
Klopt.. maar ik heb dan ook niet op die partij gestemdquote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hem de schuld geven.
Ze heeft zelf ook de uitstraling en inhoud van een mini zakje pinda's.
Totaal onzichtbaar.
Heeft ze toch nog iets goed gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Naast de eigen familieleden heeft niemand dat gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik heb dan ook niet op die partij gestemd
[..]
Heeft ze toch nog iets goed gedaanalhoewel het voor een partijleider wel een beetje een trieste bedoening is
Ja, ze is wel een zwakke verliezer. Daarin was Geert toch beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Arme femke en hans.. zien zo hun hard voor gevochten partij de put in glijdenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naast de eigen familieleden heeft niemand dat gedaan.
Past precies in het straatje anders.. overal omheen draaien, geen concreet antwoord kunnen geven, de bal altijd terug kaatsen of verdraaien... Jankenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
En dan als een stel schoolmeisjes staan janken, ja zo geef je wel aan dat vrouwen in de politiek thuishoren.
Dan heb je de schade op de parkeerplaats nog niet gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
En dan als een stel schoolmeisjes staan janken, ja zo geef je wel aan dat vrouwen in de politiek thuishoren.
Over stigmatiseren gesproken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Precies, want de meeste ongelukken en de meeste inparkeer blikschade wordt veroorzaakt door mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de schade op de parkeerplaats nog niet gezien
Welke Hans?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Arme femke en hans.. zien zo hun hard voor gevochten partij de put in glijden
Niet lastig, het merendeel van de bestuurders is ook manquote:Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, want de meeste ongelukken en de meeste inparkeer blikschade wordt veroorzaakt door mannen![]()
Paul?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Het alterego van paulWhahaha sry.. serieusheid is te veel gevraagd hier
Je praat gewoon een beetje raar. Je lijkt dronkenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Het alterego van paulWhahaha sry.. serieusheid is te veel gevraagd hier
Was het maar zo'n feest... daar wacht ik mee tot vanavondquote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat gewoon een beetje raar. Je lijkt dronken
Waarom wachten als het nu al kanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... daar wacht ik mee tot vanavond![]()
Hm omdat ik nog wat nuttigs wou gaan doen misschien..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wachten als het nu al kan
En dat is niet nuttig?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm omdat ik nog wat nuttigs wou gaan doen misschien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |