Hoest met de mannen? Nog hetero's omgetoverd?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
"You are always on my miiiiiiiiiiiiiiiiiiiind. You are always on my miiiind!"
Helaas helaasquote:Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Niet echt. Kheb nu 2 FB's (en dan bedoel ik niet Facebook accounts), maar qua romantiek weinig.
Nee niet op sapquote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Die had geen stemmen toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Dat was wel echt dramatisch ja, 3 zetelsquote:Op donderdag 13 september 2012 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, ik ook!
toch niet op Sap he?
Lekker makkelijk hem de schuld geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. dat heeft tofikje wel voor dr verpest
Dat was inderdaad nog een zwaktebod. Maar aan haar lach te zien wel het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
en dan Geert uitlachen in haar speech
Klopt.. maar ik heb dan ook niet op die partij gestemdquote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk hem de schuld geven.
Ze heeft zelf ook de uitstraling en inhoud van een mini zakje pinda's.
Totaal onzichtbaar.
Heeft ze toch nog iets goed gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Naast de eigen familieleden heeft niemand dat gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik heb dan ook niet op die partij gestemd
[..]
Heeft ze toch nog iets goed gedaanalhoewel het voor een partijleider wel een beetje een trieste bedoening is
Ja, ze is wel een zwakke verliezer. Daarin was Geert toch beter.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Arme femke en hans.. zien zo hun hard voor gevochten partij de put in glijdenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naast de eigen familieleden heeft niemand dat gedaan.
Past precies in het straatje anders.. overal omheen draaien, geen concreet antwoord kunnen geven, de bal altijd terug kaatsen of verdraaien... Jankenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
En dan als een stel schoolmeisjes staan janken, ja zo geef je wel aan dat vrouwen in de politiek thuishoren.
Dan heb je de schade op de parkeerplaats nog niet gezienquote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
En dan als een stel schoolmeisjes staan janken, ja zo geef je wel aan dat vrouwen in de politiek thuishoren.
Over stigmatiseren gesproken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Precies, want de meeste ongelukken en de meeste inparkeer blikschade wordt veroorzaakt door mannenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je de schade op de parkeerplaats nog niet gezien
Welke Hans?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Arme femke en hans.. zien zo hun hard voor gevochten partij de put in glijden
Niet lastig, het merendeel van de bestuurders is ook manquote:Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies, want de meeste ongelukken en de meeste inparkeer blikschade wordt veroorzaakt door mannen![]()
Paul?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Het alterego van paulWhahaha sry.. serieusheid is te veel gevraagd hier
Je praat gewoon een beetje raar. Je lijkt dronkenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Het alterego van paulWhahaha sry.. serieusheid is te veel gevraagd hier
Was het maar zo'n feest... daar wacht ik mee tot vanavondquote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je praat gewoon een beetje raar. Je lijkt dronken
Waarom wachten als het nu al kanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... daar wacht ik mee tot vanavond![]()
Hm omdat ik nog wat nuttigs wou gaan doen misschien..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wachten als het nu al kan
En dat is niet nuttig?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm omdat ik nog wat nuttigs wou gaan doen misschien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |