Ik vond hun halfbakken Neocon "tough on crime" slogans nog debieler, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwam
Dus dan maar PvdA stemmen? Over doorschuiven gesprokenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen..
die 50+ partij mensenegocentrisch niet vooruitdenkende mensen die zelf ieder meevallertje hebben meegepikt ten koste van de problemen waar we nu tegenaan lopen
zow
Het is toch fijn als de volgende generatie de problemen moet oplossen. Wij hebben het ook maar gekregen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus dan maar PvdA stemmen? Over doorschuiven gesproken
Post nog eens een leuk plaatje en laat me lachenquote:Op donderdag 13 september 2012 07:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch fijn als de volgende generatie de problemen moet oplossen. Wij hebben het ook maar gekregen.
Dus nog een keer doorschuiven kan prima!
Daarom PVDA!
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Post nog eens een leuk plaatje en laat me lachen
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SPquote:Op donderdag 13 september 2012 08:43 schreef stbabylon het volgende:
VVD 41
PVDA 40
SGP 3![]()
![]()
50+ 2![]()
![]()
GL 4
D66 12
CDA & PVV down down down![]()
![]()
Oh zijn die er ook nog?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SP
Nog meer smileys van stquote:
Hoi! Heb je nog stemmen gedaan? En neuken?quote:
Ja we hebben gestemd.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi! Heb je nog stemmen gedaan? En neuken?
Misschien tegelijk? IN het hokje? En kan je dan wel binnen de lijntjes kleuren?
Wat een partypoeperquote:Op donderdag 13 september 2012 08:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja we hebben gestemd.
En nee niet geneuktIk werd uit het hokje gehaald bij mijn man.
En vrouw riep heel streng: JULLIE MOGEN NIET MET ZN TWEETJES IN EEN HOKJE
Die staan waar ze staan hequote:Op donderdag 13 september 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mis je mening over vele andere partijen, zoals de SP
ja, maar is datquote:
quote:
Limburg zou ook mooi zijn, maar die zijn te achterlijk om zelfstandig te zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 09:19 schreef MissMSX het volgende:
Het wordt tijd dat we Groningen, Friesland en Drenthe hun zelfstandigheid maar eens gaan geven
Prima, laat de rest van Nederland maar creperenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef JoeBravo het volgende:
Amsterdam ook maar afzonderen dan?
Blijkbaar vind ik dat allemaal wel best he.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, maar is dat,
of wat dan ook?
Over Rocksmith?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
Hoi
Sorry, was even een berichtje op de site aan het plempen
Nee, die heb ik gisteren aangevraagdquote:
2 keer?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteren aangevraagd
Slempenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind plempen echt een leuk woord
Net als popel, popelen.....
Ik popel om te plempen!
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind plempen echt een leuk woord
Net als popel, popelen.....
Ik popel om te plempen!
Ik moest ook gelijk aan je denkenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Cockjuggling thundercunt... *denkt na* .... JaAccuraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |