Als VVD geen kabinet kan vormen mag de PvdA het proberen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Kan het niet dat PvdA gewoon een coalitie vormt? Of moet de grootste partij er verplicht in?
Daar ga ik liever mee knallen dan met zo'n Twentse schaamhaardame.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind haar er heel erg uit zien als een gooise huisvrouw
maar ze is vast heel goed in wat ze doet
ja maar specifiek mensen die het politieke systeem snappen dat we hier hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had het erover dat je die mensen niet snapt. Zie daar de reden waarom zij op Wilders stemmen. Wilders belooft oplossingen. Ieder nadenkend mens snapt dat het niet kan, maar zijn stemmers snappen dat niet
Ah, is daar het haar van Q geblevenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ga ik liever mee knallen dan met zo'n Twentse schaamhaardame.
Geen verplichtingen, als je maar een meerderheid hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Kan het niet dat PvdA gewoon een coalitie vormt? Of moet de grootste partij er verplicht in?
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verreweg de leukste belg die ik ooit ben tegengekomen.
Tuurlijk wel. Gewoon gedogen. Als je maar kan regeren. Principes had je toch al ingeleverd.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als de grootste partij geen meerderheid kan vormen gaat die pret voor hen niet meer door.
Zijn er dan nadenkende mensen die op pvv stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar specifiek mensen die het politieke systeem snappen dat we hier hebben
niet de gemiddelde tokkie, dat snap ik wel waarom die daar op stemmen
zo ver ik weet is het zelfs niet eens verplicht dat de grootste eerst magquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen verplichtingen, als je maar een meerderheid hebt.
helaas welquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er dan nadenkende mensen die op pvv stemmen?
Gedogen, zonder linkse partijen erbij. Gaat een leuke "coalitie" wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon gedogen. Als je maar kan regeren. Principes had je toch al ingeleverd.
Misschien een proteststemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
bij mij op de opleiding zat er in ieder geval 1
en dat vind ik echt bizar want wij krijgen enorm veel politicologie en zo
Misschien krijgen ze het dan voor elkaar dat we 140 mogen rijden op de snelweg.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedogen, zonder linkse partijen erbij. Gaat een leuke "coalitie" worden
nope echt omdat ze het eens was met hun standpuntenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien een proteststemAL kun je die dan nog beter aan Vlemminx geven
En krijgen we eindelijk tolpoortjes bij de ingangen van ziekhuizen en scholen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze het dan voor elkaar dat we 140 mogen rijden op de snelweg.
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
bij mij op de opleiding zat er in ieder geval 1
en dat vind ik echt bizar want wij krijgen enorm veel politicologie en zo
Het is eerder voorgekomen dat PvdA en CDA ondanks een zeer ruime meerderheid D66 als 'stootkussen' heeft gebruikt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze denk ik juist niet. Een kamermeerderheid tussen twee partijen, met zo´n klein verschil ertussen benadrukt alleen maar de verschillen tussen beide partijen. D66 kan daar prima tussen als de noodzakelijke bliksemafleider, de partij die de spanningen tussen VVD en PvdA weg kan halen. Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar ik denk dat een regering met alleen VVD en PvdA één grote ego head-butt gaat worden.
En rhu lijkt zo normaal.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Litpho het volgende:
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw opleiding komt wel vaker enigszins bizar over.
Dan moet ik Rutte toch even succes wensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als VVD geen kabinet kan vormen mag de PvdA het proberen.
Woorden, mond.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat hele fiasco.
Zo'n scenario kan nu ook weer ontstaan.
Het is vast de manier van brengen.quote:
Pijnlijk, niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan moet ik Rutte toch even succes wensen.
ach ja ik klaag natuurlijk vooralquote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is vast de manier van brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |