quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heal! Heal! Touch the Screen!
[ afbeelding ]
Ja, ik weet waar het citaat vandaan komt.quote:
Tssssss.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
had hem dit weekend ook al opgezet op een feestje maar iemand zette hem gewoon uit
Niks mis met Genesis. Maar dat was niet direkt hun beste periode. En je moet je feestjes erop uitzoeken natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou op feestjes ook eerder die nummers van Lith draaien dan Genesis Rhu
ik nietquote:Op woensdag 12 september 2012 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou op feestjes ook eerder die nummers van Lith draaien dan Genesis Rhu
En op mijn stemquote:Op woensdag 12 september 2012 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moeten we zelfs wel wachten op de resultaten uit de BES-gemeenten
Oi. Ik klikte. En klikte het weer weg.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
niets van mijn keuzes werd gewaardeerdmaar dit dan weer wel
soms snap ik de wereld niet
En dan de speech van Rutte missen?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk nog 5 minuten en als ze dan niet aan de fatsoenlijke steden beginnen ga ik naar bed
Het is Rutte maar. Zo'n vrolijke vent, succesvol en nog single. Daar MOET iets mis mee zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de speech van Rutte missen?
heb die van samsom gezien dus ik heb gezien wat er toe doetquote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan de speech van Rutte missen?
Confirmed Bachelor, was toch de gevleugelde term?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is Rutte maar. Zo'n vrolijke vent, succesvol en nog single. Daar MOET iets mis mee zijn.
Ze hebben mijn thuisstad ook nog niet binnenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk nog 5 minuten en als ze dan niet aan de fatsoenlijke steden beginnen ga ik naar bed
Als Ted Bundy nog had geleefd en niemand wist wat hij werkelijk was hadden ze dat ook over hem gezegd.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Confirmed Bachelor, was toch de gevleugelde term?
Juist, de VVD.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
heb die van samsom gezien dus ik heb gezien wat er toe doet
Kerel tochquote:
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwamquote:
Hij blijft briljant. Wie dat verzonnen heeft, verdient echt een lintje.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Zonder twijfel een van de meest debiele slogans die ik tegenkwam
in 2040.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij blijft briljant. Wie dat verzonnen heeft, verdient echt een lintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |