Politicologie gestudeerd toevallig?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn rekenskills zijn niet zo denderend.
we proberen zo min mogelijk te eten, dat helptquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je afwashanden?
Niemand meer een huis kopen tenzij 100% met eigen geld.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon geen dingen kopen waar je het geld niet voor hebt, dan hoef je ook geen afbetalingsregelingen in te regelen.
maar dat wil ik echt nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
D66 heeft al gezegd een voorkeur te hebben voor samenwerking met de VVD en CDA, dus dat zal 'm wel gaan worden als de exitpolls enigszins kloppen....
lijkt me vrij onlogischquote:
Dan is er nog iets wat we in gemeen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Prachtig om te zien hoe de PVV bijna halveert. Daar kan ik nou vrolijk van worden.
Typfout verbeterd.quote:
Hopelijk holt dat idd snel achteruit hierna, zijn we van die bizarre veiligheidstoestanden ook af. Gaat ie maar een film maken of zo. Oh wacht...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
Prachtig om te zien hoe de PVV bijna halveert. Daar kan ik nou vrolijk van worden.
Nou ja, of het nu tijdens de verkiezingen is of tijdens de regeerperiode. Halveren doet het tochquote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
VVD, PvdA, D66 lijkt me logischer....quote:
Why? VVD, CDA en D66 is volkomen logisch. Een beetje links geluid erbij mag dan wel om het evenwicht te bewaren. En SP vind het waarschijnlijk allang prachtig dat ze uberhaupt in de coalitie zitten!quote:
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
Dan is er nog iets wat we in gemeen hebben
Volgens mij zijn ze Ayaan ook nog aanzienlijk te lang blijven bewaken. Of heb je het over het soort plannen waar Teeven graag mee schermt?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk holt dat idd snel achteruit hierna, zijn we van die bizarre veiligheidstoestanden ook af.
Ik vind juist SP bij die combinatie niet echt iets wat gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Why? VVD, CDA en D66 is volkomen logisch. Een beetje links geluid erbij mag dan wel om het evenwicht te bewaren. En SP vind het waarschijnlijk allang prachtig dat ze uberhaupt in de coalitie zitten!
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VVD, PvdA, D66 lijkt me logischer....
Omdat de wind kan draaien?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?
Ik mag dan wel mijn hart aan de goede kant hebben zitten... achterlijk, kortzichtig en racistisch ben ik tot op heden nog nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PVV is ook behoorlijk links anders. Waarom vind je hen dan weer niks?
Nee, ik denk eerder dat zij dan dankbaar de rol van bruggenbouwer tussen VVD en PvdA op zich zullen nemen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.
L'histoire se répète.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen coalitie, dan staat D66 buitenspel.
Wat de linkse standpunten betreft zijn ze redelijk stabiel. Dat ze voor hun marketingcampagne dingen schreeuwen die daar haaks op staan (stop de islamisering!) staat daar voor mij een beetje los van.quote:
Dat heeft pechtold wel hard lopen roepen op de radio inderdaad. Maar met 81 zetels zonder D66 zijn ze vrij letterlijk het derde wiel aan de wagen...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat zij dan dankbaar de rol van bruggenbouwer tussen VVD en PvdA op zich zullen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |