SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En wat heb je allemaal voor lekkers gehaald ?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan AQ, dus tot zo!
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan AQ, dus tot zo!
Ziet er cool uit.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a7/geyl_muurtje.html
Dit wil ik maken!!!!
Qua verhaal ook weer eens een keer een goede horrorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
cabin in the woods, bazenfilm
moest echt zo hard lachen
Tain, compenseer dit gifje eens met een gifje waarin we een mooie vrouw gewoon iets leuks/geils zien doen!quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain, compenseer dit gifje eens met een gifje waarin we een mooie vrouw gewoon iets leuks/geils zien doen!
quote:
Idd, geweldige film!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
cabin in the woods, bazenfilm
moest echt zo hard lachen
hey dat kan Shar ook!quote:
Kleiner bekertje pakkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kont daar groot genoeg voor is!
Maar wel voor balletje balletje tochquote:Op woensdag 12 september 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kont daar groot genoeg voor is!
Sorry maar ik sla even over!quote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Laat zien in een gifje!
Gewoon proberen shar...![]()
quote:
Goedemorgen , en jammerquote:Op donderdag 13 september 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry maar ik sla even over!
Yea ben super moe, was vandaag en gister al te laat op het werk ook :xquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:30 schreef GameBabe het volgende:
Zijn jullie ook zo moe...
HerfstKortere dagen
Bijna weekend
Lolquote:
Heb jij ook een scheetkussen gekocht? Ik heb er een voor mn neefje gekocht, die wordt zondag 3. Blijft toch leuk speelgoed en was nog een leuk kleinigheidje naast de feyenoordpyjama die hij ook krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:30 schreef GameBabe het volgende:
Zijn jullie ook zo moe...
HerfstKortere dagen
Bijna weekend
Ben deze week s'avonds elke keer zo gaar...mischien dat 6x sporten in de week gewoon weer effe wennen is na de vakantie..quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:16 schreef koei het volgende:
[..]
Heb jij ook een scheetkussen gekocht? Ik heb er een voor mn neefje gekocht, die wordt zondag 3. Blijft toch leuk speelgoed en was nog een leuk kleinigheidje naast de feyenoordpyjama die hij ook krijgt.
Nicequote:
Nee fruit dat hoor je fout ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, lekker setjequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is Hardcorevrijdag imo
OP DE BEAT DIE CODE KLOPPEN GODVERDOMME DEADLINE IS OM 5.
Eigenlijk dus best logisch dat Nintendo als enige van de oude consolefabrikanten nog over is, hun prijs was gewoon het laagst.quote:
Blijf het zonde vinden dan InQontrol niet meer isquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ram bam bam bam bam
In oktober naar Syndicate in Dortmund
Heel niet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh Cabin in the Woods was me toch een partij intens kut hè... Fuck.
Dit! Vooral niet te serieus nemen, hilarische filmquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet!
Ik heb me kapotgelachen om die film! Heerlijk!
Liever mijn blote bil, dan jouw gezichtquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
Dan nog liever de iPhone 5 dan zo'n lelijke samsung
Mannen billen zijn je ding dus... topquote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Liever mijn blote bil, dan jouw gezicht![]()
HTC
![]()
![]()
Alle telefoons zijn lelijk, dus dan maar de meest functionelequote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
niks mis mee, Shar heeft ook iets met mannen billenquote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
Mannen billen zijn je ding dus... top
Niks van gemerktquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
niks mis mee, Shar heeft ook iets met mannen billen
Eigen schuld, jij vergat de zweepquote:
Maar Shar is zo lievquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eigen schuld, jij vergat de zweep
volgens mij had Shar iets met mannen billenquote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Maar Shar is zo lievdie ga ik niet met een zweep bewerken
Die heb ik hier ook wel hoor! Een hele collectie zelfs!quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eigen schuld, jij vergat de zweep
quote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Maar Shar is zo lievdie ga ik niet met een zweep bewerken
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik tenminsteShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
en anders zweep ik je tot je haar lief vindquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
en anders zweep ik je tot je haar lief vind
quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AbsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
same here, werkt nog als een zonnetje met stock OS...quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb nog steeds m'n HTC HD 2 super tof ding
aangezien ze volgens leken opelkaar lijken: liever het apparaat met de meeste mogelijkheden en functies...quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
En was het wat ?quote:Op maandag 17 september 2012 06:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Potver wat ga ik vandaag brak zijn zeg, was gister naar woodstock in bloemendaal
Ik vond het heel tof! Vooral omdat het ook spontaan geplanned was, wou zouden eigenlijk thuis op de bank hangen en op tijd slapen enzo totdat het bericht kwam of we naar het feest kwamen. Ook fijn dat wij er om half 8 waren en tot 12 uur gebleven, perfecte tijd voor mijn lichaam om te feesten, te laat red ik niet en dit was ook niet extreem lang dus rug en alles hielden het goed volquote:Op maandag 17 september 2012 08:42 schreef Altron het volgende:
[..]
En was het wat ?
Ben gisteren gewoon thuis gebleven , en ik ben vandaag ook brak , maar goed ...dat is standaard op dramaandag
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna nietquote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het heel tof! Vooral omdat het ook spontaan geplanned was, wou zouden eigenlijk thuis op de bank hangen en op tijd slapen enzo totdat het bericht kwam of we naar het feest kwamen. Ook fijn dat wij er om half 8 waren en tot 12 uur gebleven, perfecte tijd voor mijn lichaam om te feesten, te laat red ik niet en dit was ook niet extreem lang dus rug en alles hielden het goed volHet was echt lekker weertje op het strand en de muziek was echt heel tof dus iedereen ging helemaal los
Alleen ik slaap zooooo slecht als ik drank op heb, gingen pas rond 2 uur slapen en ik heb echt maar 3 uurtjes slaap gehad toen was ik alweer klaar wakker
Ik schijn dan te gaan snurkenquote:Op maandag 17 september 2012 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna niet
Ja zo fijn, ik was om 6 uur echt super brak en t eerste wat je hoort is "ik heb geslapen als een os"quote:Op maandag 17 september 2012 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna niet
Je bent twaalf?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Nog 2 dagen tot de nieuwe PU site!
Wordt de Second Coming of Christ als ik het mag geloven!
PUquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Nog 2 dagen tot de nieuwe PU site!
Wordt de Second Coming of Christ als ik het mag geloven!
Je bent niet de doelgroep danquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
PU![]()
Een maat van me heeft altijd dat blad van de PU, wat een pauperblad is dat zeg.
Altijd die domme teksten(grapjes) bij die screenshots... en alles is zo kinderachtig geschreven imo.
Yep true.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet de doelgroep dan
Voor de rest werken ze zich te knetter hoor, maar het is niet iets wat ik zelf snel zou lezen. Dat is net zoiets als GameKings kijken. I'm too old for that shit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet de doelgroep dan
Voor de rest werken ze zich te knetter hoor, maar het is niet iets wat ik zelf snel zou lezen. Dat is net zoiets als GameKings kijken. I'm too old for that shit.
Ik vond GameKings vroeger echt leuk toen het net begin enzo, maar nu vind ik er nog maar weinig aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep true.
Ze zullen vast hard werken , maar het is denk ik meer een blad voor tieners.![]()
Als ik ''vroegah'' een blad kocht was het wel de PC Zone , de PU heb ik nooit wat aangevonden.
Oh laat maar, er stonden wel allemaal kosten maar op t einde vraagt hij nergens meer om en kan ik tickets uitprinten, naja t zal welquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq, volgens mij ben ik nog niet wakker
Ik denk ik ga alvast online inchecken want dat scheelt extra kosten op het vliegveld zondag, maar ik had mijn ticket geboekt bij world ticket center omdat je bij RyanAir alleen met CC kunt betalen die ik niet heb. Nou heb ik mijn e-ticket gekregen en wil ik online inchecken, dat moet dus op de site van RyanAir, maar dan berekenen ze daar opeens allemaal kosten die dus weer betaald moeten worden met CC? Maar die heb ik dus niet :/
Sowieso klopt het volgens mij niet dat ik kosten moet betalen want ik heb alles bij WTC al betaald.
Ik lees meer gamestuff online inderdaad! Heb nu wel paar magazines thuis liggen want die heb ik van een vriend gepikt maar dat is meer omdat ik probeer iets eerder in bed te liggen tegenwoordig en daar dan gewoon wat te lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef wc-eend het volgende:
Gelijk hebben jullie, FOK!games is veel beter![]()
Ik heb zin in maandag, internationale perstrip in stijl als Nintendo geen Microsoft flikt ofzo
Dit ....quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Poit het volgende:
Recordaantal bestellingen nieuwste iPhone
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ....
Zullen we verhuizen naar een andere planeet Poit?
Ik ontwerp de verhuisraket alvast in Kerbal!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ....
Zullen we verhuizen naar een andere planeet Poit?
Zeker! Maar het is geen reisje he, we gaan interplanetair emigreren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
We moeten toch nog op huwelijksreis, andere planeet is best origineel!
Jamaar gewoon een huwelijksreis die eeeeeuwig duurt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker! Maar het is geen reisje he, we gaan interplanetair emigreren.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar gewoon een huwelijksreis die eeeeeuwig duurt!
Ik heb het juist andersom. Lees vooral bladen of de krant omdat ik lange stukken op websites gewoon niet fijn vind lezen en ik er in een tijdschrift toch wel langs blader.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik lees meer gamestuff online inderdaad! Heb nu wel paar magazines thuis liggen want die heb ik van een vriend gepikt maar dat is meer omdat ik probeer iets eerder in bed te liggen tegenwoordig en daar dan gewoon wat te lezen
Ik game ook niet zoveel meer.. Niet dat ik er geen zin meer in heb of niet leuk meer vind maar ik maak er de tijd niet meer voor. Wel vind ik het nog leuk om alles een beetje te volgen. Zeker nu er weer een nieuwe generatie aan zit te komen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom. Lees vooral bladen of de krant omdat ik lange stukken op websites gewoon niet fijn vind lezen en ik er in een tijdschrift toch wel langs blader.
Maar goed, ik lees überhaupt amper reviews, die dingen zijn totaal overbodig tegenwoordig. Trailers kijken en evt een demo spelen is al genoeg om te weten of jij de game tof gaat vinden. Genoeg zogenaamd toffe games die ik kut vind (GTA 4, meest jutte besturing ooit!) en middelmatige games die ik wel erg leuk vind. En nieuws volg ik ook amper meer, lees meer de headlines dan nieuws zelf. Vind bij de pu vooral de eerste pagina's leuk om te lezen eigenlijk, zelfs al is het oud nieuws.
Ik ben een casual-gamer geworden... Heb ook geen games waar ik dit jaar echt naar uitkijk, of waar ik vorig jaar naar uitkeek.
RCTquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:16 schreef DJ_ het volgende:
blijft toch een erg vermakelijk spelletje op zulke vieze dagen
[ afbeelding ]
Ja maar nu kan ik mooi jouw spelletjes pikken om te spelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik game ook niet zoveel meer.. Niet dat ik er geen zin meer in heb of niet leuk meer vind maar ik maak er de tijd niet meer voor. Wel vind ik het nog leuk om alles een beetje te volgen. Zeker nu er weer een nieuwe generatie aan zit te komen.
Maar games en wat daar mee te maken heeft blijft een zwak van me.. Ik blijf troep kopen terwijl m'n backlog al veel te groot is.. En eigenlijk is dat stom aangezien ik ook vrijwel nooit meer uit zit te kijken naar een nieuwe game.
Ja, dat is zeker waarquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar nu kan ik mooi jouw spelletjes pikken om te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waarNog even en ik laat m'n Vita bij je liggen!!
JAWELLLLLLLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw halve vita is nu voor mij, jij mag toch ook met de helft van mijn nagellakjes lakken!
Maar ik mag niet 1 van je katten meenemen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAWELLLLLLLL
Jouw halve vita is nu voor mij, jij mag toch ook met de helft van mijn nagellakjes lakken!
Mijn katjes zijn niet te scheiden, maar je mag toch bij mij wonen? Das veel makkelijker! Neem wel ff al je games mee!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ik mag niet 1 van je katten meenemen..
Ik ben bang dat we dan toch in een groter huis moeten gaan wonen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn katjes zijn niet te scheiden, maar je mag toch bij mij wonen? Das veel makkelijker! Neem wel ff al je games mee!
Ik heb 96m2, past heus wel met 2 personen! Kijken we ondertussen wel verder voor wat andersquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan toch in een groter huis moeten gaan wonen..
2 personen, 2 katten, 2 ratten, 1 arcadekast, 1 collectie aan old school consoles, minstens 2 tv's erbij, het wordt al snel krapper hoor!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 96m2, past heus wel met 2 personen! Kijken we ondertussen wel verder voor wat anders
Mijn slaapkamer heeft nog een tv nodigquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
2 personen, 2 katten, 2 ratten, 1 arcadekast, 1 collectie aan old school consoles, minstens 2 tv's erbij, het wordt al snel krapper hoor!!
Het past nu ook allemaal in jouw minihuisje, dus dan moet het bij shar ook wel gaan passen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
2 personen, 2 katten, 2 ratten, 1 arcadekast, 1 collectie aan old school consoles, minstens 2 tv's erbij, het wordt al snel krapper hoor!!
Ja daarom!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef koei het volgende:
[..]
Het past nu ook allemaal in jouw minihuisje, dus dan moet het bij shar ook wel gaan passen!
Jaaaa, maaaar!!! Nu staat m'n collectie consoles niet 'on display'. Ik wil alles aangesloten hebben voor instant access!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef koei het volgende:
[..]
Het past nu ook allemaal in jouw minihuisje, dus dan moet het bij shar ook wel gaan passen!
Je kunt toch alles aansluiten? Ruimte zat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaaa, maaaar!!! Nu staat m'n collectie consoles niet 'on display'. Ik wil alles aangesloten hebben voor instant access!!
En het past nu stiekem helemaal niet in m'n huisje
Ik neem volgende keer wel een hussie mee..quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt toch alles aansluiten? Ruimte zat!
*sigh*
Laat maar
Urban Dictionary: hussiequote:Op dinsdag 18 september 2012 15:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer wel een hussie mee..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Urban Dictionary: hussie
www.urbandictionary.com/define.php?...hussie... - Vertaal deze pagina
slut, pervert, someone who shows lots of clevage (example)
eh? sorry?
Ik moest ook zo hard lachenquote:
Ik had er nog nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:09 schreef Poit het volgende:
En ik maar denken dat 'hussie' een normale term voor 'aantal' is..
Teh interwebz is het niet met me eens..
Hmm.. Duidelijk.. Maar, ik neem er wel een aantal mee volgende keer! Ik sluit ze wel gewoon aan!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord!
De sluts that show a lot of clevage?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Duidelijk.. Maar, ik neem er wel een aantal mee volgende keer! Ik sluit ze wel gewoon aan!
Zeker!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De sluts that show a lot of clevage?
Het is voor een goed doel fruitje!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Al 10+ uur bezig met een offerte uiteen te zetten
Als dit door gaat geef ik een feest en ga ik daarna een week in de foetushouding liggenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel fruitje!!
Noted!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als dit door gaat geef ik een feest en ga ik daarna een week in de foetushouding liggen
fixedquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als dit door gaat geef ik een feest waar poit en shar voor uitgenodigd zijn en ga ik daarna een week in de foetushouding liggen
Dude ik verzin het niet!quote:
OMMYGOD waar ga je heen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq, volgens mij ben ik nog niet wakker
Ik denk ik ga alvast online inchecken want dat scheelt extra kosten op het vliegveld zondag, maar ik had mijn ticket geboekt bij world ticket center omdat je bij RyanAir alleen met CC kunt betalen die ik niet heb. Nou heb ik mijn e-ticket gekregen en wil ik online inchecken, dat moet dus op de site van RyanAir, maar dan berekenen ze daar opeens allemaal kosten die dus weer betaald moeten worden met CC? Maar die heb ik dus niet :/
Sowieso klopt het volgens mij niet dat ik kosten moet betalen want ik heb alles bij WTC al betaald.
Is allang online, je loopt alweer achter nepfanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik verzin het niet!
Die shit schijnt EPIC te worden!
Mensen die YOLO zeggen moeten eik dood net als die rapperquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Foetushouding ligt echt vet relaxed, ik doe het iedere avond, YOLO!!!!
WTF FOR REAL!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is allang online, je loopt alweer achter nepfan
Volgens jouw eigen woorden epic. Toch?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
OKE HET IS NIEUW EN onoverzichtelijk maar dat is hip tegenwoordig nietwaar?
Ik heb Christ niet gezien...quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens jouw eigen woorden epic. Toch?
Even zoeken met hun nieuwe zoekfunctie!quote:
Dan krijg ik een foto van Ed!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even zoeken met hun nieuwe zoekfunctie!
Have fun shar!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Londen! Voor maar vier daagjes hoor!
Het was ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mensen die YOLO zeggen moeten eik dood net als die rapper
Zelfs eigenlijk als jij het bent Spank en ik zeg dat niet zonder enige pijn![]()
![]()
Oke je hoeft niej dood dan spankt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld
NEE WACHT sarcastisch!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke je hoeft niej dood dan spankt!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de hell voor dit maar ik moest lachen![]()
Hitlerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
ohhh fuck ik ga stukquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Kijk die Dj_ ff rijmelarij doen!quote:
echte DJ's kunnen datquote:Op woensdag 19 september 2012 12:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk die Dj_ ff rijmelarij doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echte DJ's kunnen dat
JIj kan mooi samen met BBN die shit ingaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DJ Sjors & Sjimmie![]()
![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Eerste HumbleBundle die ik niet ga kopen! Heb nog zo'n belachelijke Steam backlog vol indiegames dat ik geen zin heb om er nog meer te krijgen. Zijn echt wel toffe games ertussen, maar ik ga ze denk ik nooit spelen....quote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef Poit het volgende:
Yay
Nieuwe http://www.humblebundle.com/
PSN+ voor vita vanaf november![]()
Rocksmith eind deze maand![]()
Bijna vakantie!
Ik ga hem wel halen. Zitten toffe games bijquote:Op woensdag 19 september 2012 16:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eerste HumbleBundle die ik niet ga kopen! Heb nog zo'n belachelijke Steam backlog vol indiegames dat ik geen zin heb om er nog meer te krijgen. Zijn echt wel toffe games ertussen, maar ik ga ze denk ik nooit spelen....
Wat is er vrijdag in Haren?quote:
Dit!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:05 schreef Poit het volgende:
En nee. Ik kom niet.. Bier zal wel op zijn voordat ik er kan zijn.
Vita voor verjaardag vragenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:50 schreef Poit het volgende:
Yay
Nieuwe http://www.humblebundle.com/
PSN+ voor vita vanaf november![]()
Rocksmith eind deze maand![]()
Bijna vakantie!
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
EN IK WIL DEZE!
http://www.zavvi.com/game(...)rriors/10605068.html
You know me so wellquote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik had er in Japan al overal gameplayfilmpjes in de winkels van gezien (denk ik tenminste, alles was immers in het Japans) en dacht nog: "dit gaat Poit vast vet vinden!"
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:55 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas weet hoe het zit
Haha, die is nicequote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze gif gaat ooit nog van pas komen...
[ afbeelding ]
Flosje, ga je nou op vakantie ofzo? Waarheen? Waar kan ik je bereiken? Stuur je je vluchtinformatie nog wel even door?quote:
Die heb ik gisteren naar eend gestuurdquote:Op woensdag 19 september 2012 16:48 schreef Poit het volgende:
EN IK WIL DEZE!
http://www.zavvi.com/game(...)rriors/10605068.html
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet Eend er nu weer mee..quote:Op donderdag 20 september 2012 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren naar eend gestuurd
Ga naar eend, ga gamen, epic win!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat moet Eend er nu weer mee..
No offense Eend..
Retro?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een vijf pagina lange retro geschreven. Waarom doe ik het mezelf eigenlijk aan
het is straks weer nineties op 3FM! Vorig jaar een RTS-retro geschreven, en dit keer een ander genre. Drie avondjes en deze ochtend even boos gemaakt en wezen kloppen.quote:
Als ik de recensie af heb... wil je hem dan lenenquote:Op donderdag 20 september 2012 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat moet Eend er nu weer mee..
No offense Eend..
Jaaa! Maak ik wel een second opinionquote:Op donderdag 20 september 2012 09:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik de recensie af heb... wil je hem dan lenen
Ja, Bali, gewoon via oud hollandsch sms, en nee!quote:Op woensdag 19 september 2012 22:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Flosje, ga je nou op vakantie ofzo? Waarheen? Waar kan ik je bereiken? Stuur je je vluchtinformatie nog wel even door?
JAAAAAAAAAA!!quote:Op donderdag 20 september 2012 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is straks weer nineties op 3FM!
Bali is tof, daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, Bali, gewoon via oud hollandsch sms, en nee!
Die schoenenwinkels zijn de voorraden nog aan het bijwerken.quote:
Nee joh, op Bali hebben ze alleen maar goedkope troep, niets voor mijquote:Op donderdag 20 september 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die schoenenwinkels zijn de voorraden nog aan het bijwerken.
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, op Bali hebben ze alleen maar goedkope troep, niets voor mijEn alle designerstuff was fake
Dus geen schoenen gekocht daar
quote:Op donderdag 20 september 2012 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, op Bali hebben ze alleen maar goedkope troep, niets voor mijEn alle designerstuff was fake
Dus geen schoenen gekocht daar
Volgens mij heb ik die film gezien, waar ging het ook alweer over?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
Gister Event Horizon gekeken was echt tof!
Weet iemand nog vergelijkbare films?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Event_Horizon_(film)quote:Op donderdag 20 september 2012 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die film gezien, waar ging het ook alweer over?
http://www.imdb.com/title/tt0448134/quote:Op donderdag 20 september 2012 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Event_Horizon_(film)
Vond hem echt vet!
Maar nu zoek ik dus vergelijkbare films om te kijken?
Solaris en Sunshine heb ik gevonden die lijken er op.
http://www.bbc.com/news/technology-19659736quote:The Twitter account which posted the screenshot, @fake_iOS6maps, has since been suspended.
maar wel 200 nieuwe features!!!!!einz!!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:06 schreef DJ_ het volgende:
dit is echt zielig van apple
schijnt van alles mis te zijn met hun nieuwe map service die verplicht op de iphone5 zit ipv googlemaps, en iemand post dat op twitter incl screens als bewijs krijg je dit:
[..]
http://www.bbc.com/news/technology-19659736
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
maar wel 200 nieuwe features!!!!!einz!!
Allemaal van het formaat: It's a feature, not a bug zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
maar wel 200 nieuwe features!!!!!einz!!
working as intended!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Allemaal van het formaat: It's a feature, not a bug zeker
It always rains in Scotland, so we let you see the clouds on our map service.quote:
Waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef wc-eend het volgende:
Als je nou maandagochtend ging had ik je kunnen zien
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waar ga jij heen?
Ik vlieg trouwens niet vanaf Schiphol, stomme brabander die vanaf vliegveld Eindhoven boekt
Dat zal best maar is verder voor mij! En we vliegen redelijk vroeg dus nou moet ik zondagochtend heul vroeg op!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef Reintji het volgende:
Eindhoven Luchthaven is toch best ok?
WHUUUUUUUUUUUUUUUT ik wil met jou mee!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik vlieg maandagochtend naar Frankfurt om op het hoofdkantoor van Nintendo met de Wii U te spelen. In de avond vliegen we weer terug...
We vliegen rond half negen ofzo vanaf schiphol met een city hopperquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zal best maar is verder voor mij! En we vliegen redelijk vroeg dus nou moet ik zondagochtend heul vroeg op!
[..]
WHUUUUUUUUUUUUUUUT ik wil met jou mee!!!!!!!
Wii U
Ohja das ook wel netjes! Bagger dat ik niet thuis ben anders had je de avond ervoor bij mij kunnen crashen, ben je een stuk dichterbij Schiphol!quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
We vliegen rond half negen ofzo vanaf schiphol met een city hopper
quote:
Kun je niet bij Fruit of Lot logeren? Die wonen daar toch ook?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohja das ook wel netjes! Bagger dat ik niet thuis ben anders had je de avond ervoor bij mij kunnen crashen, ben je een stuk dichterbij Schiphol!
Ik wou eigenlijk bij mijn broer in Eindhoven tukken zaterdag maar die sukkel zit in Oostenrijk, argh
Das ook vroeg idd! Ik zal eens kijken hoe laat ik zondag op moetquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kun je niet bij Fruit of Lot logeren? Die wonen daar toch ook?
Ja ik moet de trein van half zes pakken om op tijd te zijn, 07:00 afgesproken
Op mijn school ook!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef Reintji het volgende:
Hobbit, boek werd vroeger (vroeger) voorgelezen op de basisschool. Epic
Hoe is het met je offerte afgelopen kerel?quote:
Laten we het houden op ernstig goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe is het met je offerte afgelopen kerel?
Nice!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laten we het houden op ernstig goed
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:14 schreef DJ_ het volgende:
voor poitje, die was one piece fan als ik het begreep
jonguh! Elke dag P X in shenkietown!quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef badboynova het volgende:
goede morgen, Poit hoe laat begind jouw X project in Gouda?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:00 schreef badboynova het volgende:
goede morgen, Poit hoe laat begind jouw X project in Gouda?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:30 schreef Poit het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/Project-X-Gouda/281031302002524
[ afbeelding ]
Ik ben in de buurt maar kan helaas niet mee fruitje!quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond harde DnB party in de Effenaar. Ben echt überbrak en niemand wil meeHeb toch twee kaartjes
Man brak, dat gevoel ken ik... ben echt fucking gaar van m'n basketbalwedstrijd, wel gewonnen, dat is altijd leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond harde DnB party in de Effenaar. Ben echt überbrak en niemand wil meeHeb toch twee kaartjes
Toch een instant no-buyquote:Op maandag 24 september 2012 14:17 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/84550/wii-u-krijgt-regioslot.html
Je bent toch niet weer aan het verslaafd raken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was net bij de release van World of Warcraft in China Town!
We liepen de hoek om en massa mensen met een world of warcraft ding op hun kop enzoecht dafuq, was hele parade en bende
![]()
helemaal grappig omdat degene waarmee ik in londen ben ook ontmoet heb via world of warcraft meeting ooit
http://www.amazon.de/One-(...)id=1348555175&sr=8-2quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef Poit het volgende:
Pheno!! Heb jij contacten met Namco Bandai?
Ik kan nergens de CE van One Piece vinden
edit:
[ afbeelding ]
Nee hoor! Heb hem ook niet gekocht ofzo, gingen er ook niet heen daarvoor, het was gewoon toeval dat we het tegen kwamen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:38 schreef Solique het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Je bent toch niet weer aan het verslaafd raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |