Ik schijn dan te gaan snurkenquote:Op maandag 17 september 2012 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna niet
Ja zo fijn, ik was om 6 uur echt super brak en t eerste wat je hoort is "ik heb geslapen als een os"quote:Op maandag 17 september 2012 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna niet
Je bent twaalf?quote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Nog 2 dagen tot de nieuwe PU site!
Wordt de Second Coming of Christ als ik het mag geloven!
PUquote:Op maandag 17 september 2012 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Nog 2 dagen tot de nieuwe PU site!
Wordt de Second Coming of Christ als ik het mag geloven!
Je bent niet de doelgroep danquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:53 schreef Altron het volgende:
[..]
PU![]()
Een maat van me heeft altijd dat blad van de PU, wat een pauperblad is dat zeg.
Altijd die domme teksten(grapjes) bij die screenshots... en alles is zo kinderachtig geschreven imo.
Yep true.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet de doelgroep dan
Voor de rest werken ze zich te knetter hoor, maar het is niet iets wat ik zelf snel zou lezen. Dat is net zoiets als GameKings kijken. I'm too old for that shit.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet de doelgroep dan
Voor de rest werken ze zich te knetter hoor, maar het is niet iets wat ik zelf snel zou lezen. Dat is net zoiets als GameKings kijken. I'm too old for that shit.
Ik vond GameKings vroeger echt leuk toen het net begin enzo, maar nu vind ik er nog maar weinig aanquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep true.
Ze zullen vast hard werken , maar het is denk ik meer een blad voor tieners.![]()
Als ik ''vroegah'' een blad kocht was het wel de PC Zone , de PU heb ik nooit wat aangevonden.
Oh laat maar, er stonden wel allemaal kosten maar op t einde vraagt hij nergens meer om en kan ik tickets uitprinten, naja t zal welquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Dafuq, volgens mij ben ik nog niet wakker
Ik denk ik ga alvast online inchecken want dat scheelt extra kosten op het vliegveld zondag, maar ik had mijn ticket geboekt bij world ticket center omdat je bij RyanAir alleen met CC kunt betalen die ik niet heb. Nou heb ik mijn e-ticket gekregen en wil ik online inchecken, dat moet dus op de site van RyanAir, maar dan berekenen ze daar opeens allemaal kosten die dus weer betaald moeten worden met CC? Maar die heb ik dus niet :/
Sowieso klopt het volgens mij niet dat ik kosten moet betalen want ik heb alles bij WTC al betaald.
Ik lees meer gamestuff online inderdaad! Heb nu wel paar magazines thuis liggen want die heb ik van een vriend gepikt maar dat is meer omdat ik probeer iets eerder in bed te liggen tegenwoordig en daar dan gewoon wat te lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:29 schreef wc-eend het volgende:
Gelijk hebben jullie, FOK!games is veel beter![]()
Ik heb zin in maandag, internationale perstrip in stijl als Nintendo geen Microsoft flikt ofzo
Dit ....quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Poit het volgende:
Recordaantal bestellingen nieuwste iPhone
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ....
Zullen we verhuizen naar een andere planeet Poit?
Ik ontwerp de verhuisraket alvast in Kerbal!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit ....
Zullen we verhuizen naar een andere planeet Poit?
Zeker! Maar het is geen reisje he, we gaan interplanetair emigreren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
We moeten toch nog op huwelijksreis, andere planeet is best origineel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |