Nee fruit dat hoor je fout ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, lekker setjequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is Hardcorevrijdag imo
OP DE BEAT DIE CODE KLOPPEN GODVERDOMME DEADLINE IS OM 5.
Eigenlijk dus best logisch dat Nintendo als enige van de oude consolefabrikanten nog over is, hun prijs was gewoon het laagst.quote:
Blijf het zonde vinden dan InQontrol niet meer isquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ram bam bam bam bam
In oktober naar Syndicate in Dortmund
Heel niet!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Mooooh Cabin in the Woods was me toch een partij intens kut h... Fuck.
Dit! Vooral niet te serieus nemen, hilarische filmquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet!
Ik heb me kapotgelachen om die film! Heerlijk!
Liever mijn blote bil, dan jouw gezichtquote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
Dan nog liever de iPhone 5 dan zo'n lelijke samsung
Mannen billen zijn je ding dus... topquote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Liever mijn blote bil, dan jouw gezicht![]()
HTC
![]()
![]()
Alle telefoons zijn lelijk, dus dan maar de meest functionelequote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
niks mis mee, Shar heeft ook iets met mannen billenquote:Op zondag 16 september 2012 11:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
Mannen billen zijn je ding dus... top
Niks van gemerktquote:Op zondag 16 september 2012 13:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
niks mis mee, Shar heeft ook iets met mannen billen
Eigen schuld, jij vergat de zweepquote:
Maar Shar is zo lievquote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eigen schuld, jij vergat de zweep
volgens mij had Shar iets met mannen billenquote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Maar Shar is zo lievdie ga ik niet met een zweep bewerken
Die heb ik hier ook wel hoor! Een hele collectie zelfs!quote:Op zondag 16 september 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Eigen schuld, jij vergat de zweep
quote:Op zondag 16 september 2012 14:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Maar Shar is zo lievdie ga ik niet met een zweep bewerken
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaawel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik tenminsteShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
en anders zweep ik je tot je haar lief vindquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 19:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
en anders zweep ik je tot je haar lief vind
quote:Op zondag 16 september 2012 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AbsoluutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
same here, werkt nog als een zonnetje met stock OS...quote:Op zondag 16 september 2012 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
En ik heb nog steeds m'n HTC HD 2 super tof ding
aangezien ze volgens leken opelkaar lijken: liever het apparaat met de meeste mogelijkheden en functies...quote:Op zondag 16 september 2012 11:39 schreef nexhil het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
En was het wat ?quote:Op maandag 17 september 2012 06:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Potver wat ga ik vandaag brak zijn zeg, was gister naar woodstock in bloemendaal
Ik vond het heel tof! Vooral omdat het ook spontaan geplanned was, wou zouden eigenlijk thuis op de bank hangen en op tijd slapen enzo totdat het bericht kwam of we naar het feest kwamen. Ook fijn dat wij er om half 8 waren en tot 12 uur gebleven, perfecte tijd voor mijn lichaam om te feesten, te laat red ik niet en dit was ook niet extreem lang dus rug en alles hielden het goed volquote:Op maandag 17 september 2012 08:42 schreef Altron het volgende:
[..]
En was het wat ?
Ben gisteren gewoon thuis gebleven , en ik ben vandaag ook brak , maar goed ...dat is standaard op dramaandag
Ik slaap zo goed als ik drank op heb. Alleen mijn vrouw slaapt dan bijna nietquote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het heel tof! Vooral omdat het ook spontaan geplanned was, wou zouden eigenlijk thuis op de bank hangen en op tijd slapen enzo totdat het bericht kwam of we naar het feest kwamen. Ook fijn dat wij er om half 8 waren en tot 12 uur gebleven, perfecte tijd voor mijn lichaam om te feesten, te laat red ik niet en dit was ook niet extreem lang dus rug en alles hielden het goed volHet was echt lekker weertje op het strand en de muziek was echt heel tof dus iedereen ging helemaal los
Alleen ik slaap zooooo slecht als ik drank op heb, gingen pas rond 2 uur slapen en ik heb echt maar 3 uurtjes slaap gehad toen was ik alweer klaar wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |