Ik wilde eerst vragen wat moet ik nou weer doen maar toen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
ov bij mij voorin zitten met oto kan je klusje doen
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde eerst vragen wat moet ik nou weer doen maar toen...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?
jij reist ook mee hoorde ik?quote:
no problemaquote:
pvv aan de machtquote:
Ik heb wel navigatie op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?
okok, doen we dat wel, geen idee of wij tomtom hebben, wel navigatie op cd maar die's kkraarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb wel navigatie op mijn telefoon.
kwam dat tijdens debat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
Niet klaarkomen en plassen tijdens gemeenschap?
Een vriendin (3 maanden pas getrouwd) van mij vertelde mij dat ze moeilijk kan klaarkomen en dat ze zelfs plast tijdens gemeenschap. Klopt dit? Kan een vrouw tijdens de daad plassen? Waar kan het aan liggen dat een vrouw moeilijk klaarkomt? Of komen niet alle vrouwen klaar?
Ze moet vast wel er aan wennen. Om precies achter te komen wat klaarkomen is. Hebben vele deze probleem ook ervaren?
whutquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
Niet klaarkomen en plassen tijdens gemeenschap?
Een vriendin (3 maanden pas getrouwd) van mij vertelde mij dat ze moeilijk kan klaarkomen en dat ze zelfs plast tijdens gemeenschap. Klopt dit? Kan een vrouw tijdens de daad plassen? Waar kan het aan liggen dat een vrouw moeilijk klaarkomt? Of komen niet alle vrouwen klaar?
Ze moet vast wel er aan wennen. Om precies achter te komen wat klaarkomen is. Hebben vele deze probleem ook ervaren?
zie dmquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:19 schreef Bendoe het volgende:
TS als je niet hosselt hoe kom je dan aan je chickies? (ik hossel zelf ook bijna niet hoor)
die mogen toch niet seksen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja CU had het erover
[..]
Ik zit ook raar op te kijken.
een aandenken ofzoietsquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
Na etenstijd ben ik naar de stad gereden, onderweg ben ik een hot chik tegen gekomen. om het verhaal kort te maken.
we zijn in mijn bed beland en ze was een beest, ze wist precies wat ik leuk vind en ze nam het initiatief volledig grrr
bij de deur zei ze ik heb mijn string achter gelaten
ik: wil je hem terug
zij: nee je mag hem houden om mij te herinneren
alleen de laatste begrijp ik niet helemaal, kan iemand me dat uitleggen???
Oh, je moest nummer fixenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb dr al een week niet meer gezien.
jouwquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol jou bloed
Ik moet maar weer gaan rondrijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die kom je nooit meer tegen, tenzij ze daar vaker komt op de plek?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol jou bloed
Proost g, ik ga in het weekend pas weer bier drinken.quote:
Thnx.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost g, ik ga in het weekend pas weer bier drinken.
Ik probeer door de weeks niet meer te drinken
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx.
Doordeweeks probeer ik te minderen maar dat lukt nog niet echt
Ik blijf het verkeerd zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MWHA GERTJUHHHHHH!
Samsom, met een mquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik blijf het verkeerd zeggen
jawel niggurquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké dat word geen margriethal g
quote:
Ja maar ik denk steeds dat Samsom van Samson en Gert met een m is, en dan dus Samson met een nquote:
Pvdaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij mocht stemmen op welke partij wil jij dan gaan stemmen?
daarom piraterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Standpunten maken zo toch bijna niet waar.
Onzin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar ik denk steeds dat Samsom van Samson en Gert met een m is, en dan dus Samson met een n
Ik stem D66quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het nog niet. Stem ik op een partij vanwege de standpunten of stem ik op een partij vanwege dat ik diegene als toekomstig leider zie.
Ik zal het laatste doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het nog niet. Stem ik op een partij vanwege de standpunten of stem ik op een partij vanwege dat ik diegene als toekomstig leider zie.
Don't know that feel broquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
je zak stoten aan de punt van je tafel
Ik ken hetquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
je zak stoten aan de punt van je tafel
Dat lijkt alleen maar zo door het geven en nemen met een kabinet vormen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Ja het is bij mij of D66 of PvdA.quote:
Daar neigde ik stiekem naar.quote:
D66.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het is bij mij of D66 of PvdA.Hangt ervan af hoe ik dus stemmen wil: op de punten of de leider.
zij zijn tenminste eerlijkquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef Snowbells het volgende:
D66 brabbelde alleen maar over hoe we onze ouders moeten steunen als ze oud en verschrompelt zijn
Heb je het hier ook over D66?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:51 schreef Snowbells het volgende:
En waarom zou je in deze tijden op een one issue partij stemmen?
Meest idiote partij ooit jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
Anti-Europa partij is al helemaal kut van de bovenste plank
Vriendjes van Geert.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
Dat was wat ik vooral zag in dit debat (ik keek maar een halfuur). Staat leeftijd gelijk aan de politiek?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat zou misschien je kortzichtige reactie over D66 kunnen verklaren.
Ja, beter praten we over de himalaya en de alpen, zo komen we automatisch op de apress skihut uit, en wintersport..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig is dit gepraat over politiek bijna over.
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je het hier ook over D66?
Dat was voor mij de beslissende factor tussen de keuze D66 of de VVD. Ik ben zelf geen blower maar die wietpas vind ik echt achterlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
D66 wilt de wietpas niet en ik ook niet daarom D66
Baasquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was voor mij de beslissende factor tussen de keuze D66 of de VVD. Ik ben zelf geen blower maar die wietpas vind ik echt achterlijklegaliseer het gewoon, kan de staat er ook nog btw over heffen.
WIJ WORDEN KAALGEPLUKT, RUTTE KRIJGT EEN MOOIE BAAN IN BRUSSEL EN WIJ WORDEN STRAATARM!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
Nu kijk ik ook Pownews.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
WIJ WORDEN KAALGEPLUKT, RUTTE KRIJGT EEN MOOIE BAAN IN BRUSSEL EN WIJ WORDEN STRAATARM!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
HET LIGT ALLEMAAL AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG.
"Friet" zeggen wordt bestraft met de dood.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat steunt die dan?
Meer hulp voor autisten?
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat steunt die dan?
Meer hulp voor autisten?
De Partij voor de Bieren vind ik wat beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn partij gaat 'De Alcoholisme partij' heten.
Harddrugs strenge aangepakt worden? Dan wilt P_z vast geen lijsttrekker worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
1:quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, 1 harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de 2 lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
harddrugs worden strenger aangepakt,
Goed punt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Friet" zeggen wordt bestraft met de dood.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
Kan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De Partij voor de Bieren vind ik wat beter.
En het verbieden is alleen maar goed voor de drugsbazen die meer voor hun poeder kunnen vragen.quote:
legaliseren maar gecontroleerd natuurlijkquote:
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook.
1 of 2 biertjes onder werktijd drinken mag
En elke dag happyhours in de kroeg en geen verhoging van de bieraccijnzen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook.
1 of 2 biertjes onder werktijd drinken mag
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal methquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alcohol is ook een harddrug he let op met wat je zegt.
Toen de wietpas werd ingevoerd in het zuiden van NL reed achmed die altijd eerst op zijn tomos rondreed ineens in een BMW x5quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En het verbieden is alleen maar goed voor de drugsbazen die meer voor hun poeder kunnen vragen.
1 blikje bier kopen en je krijgt er 1 gratis bij,bij alle supermarkten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.
waarom het 1 wel en de ander niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal meth
Stoned werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.
Ja dat is waar. Blowen = softdrugs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal meth
Omdat die eerder verslavend zijn en veel schadelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom het 1 wel en de ander niet?
genoeg mensen die alcohol niet aankunnen en genoeg mensen die de drugs wel aankunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat die eerder verslavend zijn en veel schadelijker.
Alcohol kunnen de meeste mensen wel met mate en roken is gewoon dom.
Ik zie een groot verschil tussen alcohol en heroine hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
genoeg mensen die alcohol niet aankunnen en genoeg mensen die de drugs wel aankunnen
wat zei hij dan?quote:
zoalsquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie een groot verschil tussen alcohol en heroine hoor
Wat voor type ben ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ken jou type, wacht maar tot je ouder bent
ja de 1 kan verslavender zijn ja, daarom controleren op gebruik, des te harder je ze aanpakt des te harder ze je terugslaanquote:
Zo een die eerst 1 wijntje neemt, dan een tweede en dan zit de schot erin hoor! opeens als je half glaasje bent komt tante truus weer bijschenken en hoppa daar gaat die dan!quote:
Met heroine ben je meestal na de 1e keer al verslaafd, zoniet de 2e al.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja de 1 kan verslavender zijn ja, daarom controleren op gebruik, des te harder je ze aanpakt des te harder ze je terugslaan
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo een die eerst 1 wijntje neemt, dan een tweede en dan zit de schot erin hoor! opeens als je half glaasje bent komt tante truus weer bijschenken en hoppa daar gaat die dan!
Dit jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon halen was het een ander verhaal
Doei!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
ik moet vaker wat langer wegblijven. Het ontvangst omg
Oke, als jij het zegt.. maar je word nog ouderquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Nouja als het er is pak ik gewoon zoveel ik lekker vind maar meestal stop ik na een tijdje en drink gewoon cola.
Hopelijk wel jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, als jij het zegt.. maar je word nog ouder
Ik pvda.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Bendoe het volgende:
Props voor de D66 stemmers hier, heb vandaag D66 gestemd bij de scholieren verkiezingen
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Mijn oma gaat dit jaar op de pvv stemmen, omdat ze het gewoon grappig vindt!
props voor je oma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Mijn oma gaat dit jaar op de pvv stemmen, omdat ze het gewoon grappig vindt!
Hij is meestal wel ontspannen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij zit iedereen een beetje uit te lachen, en terecht
Wat een redenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'
Daar moet je ook niet bij debatten voor zijn. Gewoon lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Van wat ik heb gezien heb ik vrij weinig CONCRETE plannen gehoord hoe Nederland nu echt uit de crisis moet komen.
mijn oma heeft whatsapp en speelt harry potter en noemt mensen die niet kunnen winnen en dan weg gaan rage quiters, beat that.quote:
Ik had het niet tegen jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn oma heeft whatsapp en speelt harry potter en noemt mensen die niet kunnen winnen en dan weg gaan rage quiters, beat that.
SEXquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
Viva forumquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
suggestions?
vbl als je uitgescholden wil wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
suggestions?
OUDquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
suggestions?
thanks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl als je uitgescholden wil worden
pol voor actueel getroll
bnw want geinig
tru want makkelijk
Trustenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga douchen en naar bed, welterusten Snow & Dientje en de rest.
Ja is echt lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, chick had die net meegenomen voor tijdens de wedstrijd. Ik vond hem wel nice.
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?quote:
Nee,want dan spreekt ze al met mij afquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?
Is het dan de eerste keer sinds je je eikelpiercing hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat dacht jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,want dan spreekt ze al met mij af
Ik doe lekker mee, hosselskills oefenen enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.
Ik heb Flips al gezien en mee gesprokenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Flips al gezien en mee gesproken
ik ook, en nu?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Flips al gezien en mee gesproken
Hmm ik kan wel tijd voor je vrij maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dit weekend?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,want dan spreekt ze al met mij af
Ik hoor met name arme Flips. Dus maar medelijden dan .quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Oh dus je meent het niet serieus om iets te doen? Vergeet het dan maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat dacht jij ja
[..]
Ik doe lekker mee, hosselskills oefenen enzo
maar ik kom dit weekend serieus naar NL, dus dat was wel serieus eigenlijk.
Nog grotere probleem is of ik het serieus neem of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tof !quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel tijd voor je vrij maken.
meestal is het niet serieus, daar staat dat ik het nu wel serieus meenquote:Oh dus je meent het niet serieus om iets te doen? Vergeet het dan maar.
Ken je haar eigenlijk wel? Heb je haar ooit gezien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tof !
[..]
meestal is het niet serieus, daar staat dat ik het nu wel serieus meen
Ik heb sowieso totaal geen tijd.quote:
Niet in RL omdat schweden. Maar wel via andere manieren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ken je haar eigenlijk wel? Heb je haar ooit gezien?
Met een kater in de achtbanen. Goed idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso totaal geen tijd.
Zaterdag een workshop. ;s avonds kermis, zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling en ik moet ergens daartussen nog slapen enzo
Haha ik zou alleen vrijdagavond kunnen. Zaterdagnacht een huisfeestje bij een maat van mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso totaal geen tijd.
Zaterdag een workshop. ;s avonds kermis, zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling en ik moet ergens daartussen nog slapen enzo
Ik houd het nog in het midden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoor met name arme Flips. Dus maar medelijden dan .
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een kater in de achtbanen. Goed idee.
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ik zou alleen vrijdagavond kunnen. Zaterdagnacht een huisfeestje bij een maat van mij.
Ja jeetje!quote:
Kotsen is oké.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.
[..]
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.
[..]
Ja jeetje!
Ik zou best een andere keer af willen spreken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.
[..]
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.
[..]
Ja jeetje!
Hahaquote:
Nouuu.quote:
Prima, we zouden best een kunnen kijken hoe of wat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou best een andere keer af willen spreken.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling
Die smaak spoel je natuurlijk weg met nog een biertje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha![]()
Geef dat maar de schuld.
[..]
Nouuu.![]()
Vieze smaak in je bakkes.
[..]
Prima, we zouden best een kunnen kijken hoe of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |