Ik moet maar weer gaan rondrijden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die kom je nooit meer tegen, tenzij ze daar vaker komt op de plek?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol jou bloed
Proost g, ik ga in het weekend pas weer bier drinken.quote:
Thnx.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost g, ik ga in het weekend pas weer bier drinken.
Ik probeer door de weeks niet meer te drinken
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx.
Doordeweeks probeer ik te minderen maar dat lukt nog niet echt
Ik blijf het verkeerd zeggenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MWHA GERTJUHHHHHH!
Samsom, met een mquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik blijf het verkeerd zeggen
jawel niggurquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké dat word geen margriethal g
quote:
Ja maar ik denk steeds dat Samsom van Samson en Gert met een m is, en dan dus Samson met een nquote:
Pvdaquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij mocht stemmen op welke partij wil jij dan gaan stemmen?
daarom piraterenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Standpunten maken zo toch bijna niet waar.
Onzin.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Snowbells het volgende:
Standpunten maken zo toch bijna niet waar.
Lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar ik denk steeds dat Samsom van Samson en Gert met een m is, en dan dus Samson met een n
Ik stem D66quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het nog niet. Stem ik op een partij vanwege de standpunten of stem ik op een partij vanwege dat ik diegene als toekomstig leider zie.
Ik zal het laatste doenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet het nog niet. Stem ik op een partij vanwege de standpunten of stem ik op een partij vanwege dat ik diegene als toekomstig leider zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |