lolquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
harddrugs worden strenger aangepakt,
Goed punt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Friet" zeggen wordt bestraft met de dood.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
Kan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De Partij voor de Bieren vind ik wat beter.
En het verbieden is alleen maar goed voor de drugsbazen die meer voor hun poeder kunnen vragen.quote:
legaliseren maar gecontroleerd natuurlijkquote:
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook.
1 of 2 biertjes onder werktijd drinken mag
En elke dag happyhours in de kroeg en geen verhoging van de bieraccijnzen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook.
1 of 2 biertjes onder werktijd drinken mag
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal methquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alcohol is ook een harddrug he let op met wat je zegt.
Toen de wietpas werd ingevoerd in het zuiden van NL reed achmed die altijd eerst op zijn tomos rondreed ineens in een BMW x5quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En het verbieden is alleen maar goed voor de drugsbazen die meer voor hun poeder kunnen vragen.
1 blikje bier kopen en je krijgt er 1 gratis bij,bij alle supermarkten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.
waarom het 1 wel en de ander niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal meth
Stoned werkenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap, dronken rijden en alcohol onder de 16 allemaal legaal.
Ja dat is waar. Blowen = softdrugs.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
True en roken ook. Maar ik denk bij harddrug meer aan cocaine, heroine, chrystal meth
Omdat die eerder verslavend zijn en veel schadelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom het 1 wel en de ander niet?
genoeg mensen die alcohol niet aankunnen en genoeg mensen die de drugs wel aankunnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat die eerder verslavend zijn en veel schadelijker.
Alcohol kunnen de meeste mensen wel met mate en roken is gewoon dom.
Ik zie een groot verschil tussen alcohol en heroine hoorquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
genoeg mensen die alcohol niet aankunnen en genoeg mensen die de drugs wel aankunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |