Dat was wat ik vooral zag in dit debat (ik keek maar een halfuur). Staat leeftijd gelijk aan de politiek?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat zou misschien je kortzichtige reactie over D66 kunnen verklaren.
Ja, beter praten we over de himalaya en de alpen, zo komen we automatisch op de apress skihut uit, en wintersport..quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
Gelukkig is dit gepraat over politiek bijna over.
Neequote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je het hier ook over D66?
Dat was voor mij de beslissende factor tussen de keuze D66 of de VVD. Ik ben zelf geen blower maar die wietpas vind ik echt achterlijkquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:50 schreef Ro-ald het volgende:
D66 wilt de wietpas niet en ik ook niet daarom D66
Baasquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat was voor mij de beslissende factor tussen de keuze D66 of de VVD. Ik ben zelf geen blower maar die wietpas vind ik echt achterlijklegaliseer het gewoon, kan de staat er ook nog btw over heffen.
WIJ WORDEN KAALGEPLUKT, RUTTE KRIJGT EEN MOOIE BAAN IN BRUSSEL EN WIJ WORDEN STRAATARM!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
Anti-Europa partij is al helemaal kut van de bovenste plank
Nu kijk ik ook Pownews.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
WIJ WORDEN KAALGEPLUKT, RUTTE KRIJGT EEN MOOIE BAAN IN BRUSSEL EN WIJ WORDEN STRAATARM!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Flippiee het volgende:
HET LIGT ALLEMAAL AAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG.
"Friet" zeggen wordt bestraft met de dood.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat steunt die dan?
Meer hulp voor autisten?
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat steunt die dan?
Meer hulp voor autisten?
De Partij voor de Bieren vind ik wat beter.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:56 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn partij gaat 'De Alcoholisme partij' heten.
Harddrugs strenge aangepakt worden? Dan wilt P_z vast geen lijsttrekker worden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
1:quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onder andere. Geen wietpas, drank blijft bij 16, 1 harddrugs worden strenger aangepakt, gratis ov voor minderjarige deelnemers van het mbo (!), geen geld meer aan armoedige landjes en de 2 lijsttrekker wordt dan Plastic_zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |