vbl als je uitgescholden wil wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
OUDquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
thanks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl als je uitgescholden wil worden
pol voor actueel getroll
bnw want geinig
tru want makkelijk
Trustenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga douchen en naar bed, welterusten Snow & Dientje en de rest.
Ja is echt lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, chick had die net meegenomen voor tijdens de wedstrijd. Ik vond hem wel nice.
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?quote:
Nee,want dan spreekt ze al met mij afquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?
Is het dan de eerste keer sinds je je eikelpiercing hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?
Dat dacht jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,want dan spreekt ze al met mij af
Ik doe lekker mee, hosselskills oefenen enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.
Ik heb Flips al gezien en mee gesprokenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Flips al gezien en mee gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |