vbl als je uitgescholden wil wordenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
OUDquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
thanks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vbl als je uitgescholden wil worden
pol voor actueel getroll
bnw want geinig
tru want makkelijk
Trustenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga douchen en naar bed, welterusten Snow & Dientje en de rest.
Ja is echt lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, chick had die net meegenomen voor tijdens de wedstrijd. Ik vond hem wel nice.
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?quote:
Nee,want dan spreekt ze al met mij afquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik naar Nederland, zin om dit weekend wat te gaan doen?
Is het dan de eerste keer sinds je je eikelpiercing hebt?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat dacht jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,want dan spreekt ze al met mij af
Ik doe lekker mee, hosselskills oefenen enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Overal waar ik Flip zie posten wordt ze (als semi geintje) gehosseld. Ik weet niet of ik nou medelijden moet hebben of niet.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen durven het niet serieus te doen dat is het probleem.
Ik heb Flips al gezien en mee gesprokenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Flips al gezien en mee gesproken
ik ook, en nu?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Flips al gezien en mee gesproken
Hmm ik kan wel tijd voor je vrij maken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dit weekend?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee,want dan spreekt ze al met mij af
Ik hoor met name arme Flips. Dus maar medelijden dan .quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef Typisch het volgende:
Oh dus je meent het niet serieus om iets te doen? Vergeet het dan maar.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dat dacht jij ja
[..]
Ik doe lekker mee, hosselskills oefenen enzo
maar ik kom dit weekend serieus naar NL, dus dat was wel serieus eigenlijk.
Nog grotere probleem is of ik het serieus neem of niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tof !quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel tijd voor je vrij maken.
meestal is het niet serieus, daar staat dat ik het nu wel serieus meenquote:Oh dus je meent het niet serieus om iets te doen? Vergeet het dan maar.
Ken je haar eigenlijk wel? Heb je haar ooit gezien?quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tof !
[..]
meestal is het niet serieus, daar staat dat ik het nu wel serieus meen
Ik heb sowieso totaal geen tijd.quote:
Niet in RL omdat schweden. Maar wel via andere manieren.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ken je haar eigenlijk wel? Heb je haar ooit gezien?
Met een kater in de achtbanen. Goed idee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso totaal geen tijd.
Zaterdag een workshop. ;s avonds kermis, zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling en ik moet ergens daartussen nog slapen enzo
Haha ik zou alleen vrijdagavond kunnen. Zaterdagnacht een huisfeestje bij een maat van mij.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb sowieso totaal geen tijd.
Zaterdag een workshop. ;s avonds kermis, zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling en ik moet ergens daartussen nog slapen enzo
Ik houd het nog in het midden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoor met name arme Flips. Dus maar medelijden dan .
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met een kater in de achtbanen. Goed idee.
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ik zou alleen vrijdagavond kunnen. Zaterdagnacht een huisfeestje bij een maat van mij.
Ja jeetje!quote:
Kotsen is oké.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.
[..]
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.
[..]
Ja jeetje!
Ik zou best een andere keer af willen spreken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de Efteling was, had ik ook gekotst. Dus ik houd mijn reputatie dan wel hoog.
[..]
Ohja vrijdagavond hoort ook bij weekend. Ik denk alleen dat dat niet verstandig (voor mij iig) is met het oog op de rest van het weekend.
[..]
Ja jeetje!
Hahaquote:
Nouuu.quote:
Prima, we zouden best een kunnen kijken hoe of wat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou best een andere keer af willen spreken.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
zondags hoogstwaarschijnlijk de efteling
Die smaak spoel je natuurlijk weg met nog een biertje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha![]()
Geef dat maar de schuld.
[..]
Nouuu.![]()
Vieze smaak in je bakkes.
[..]
Prima, we zouden best een kunnen kijken hoe of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |