Omdat flashquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die test kan ik niet eens maken omdat internet
kijk dit om je te kalmeren en lees de top commentquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik durf de tunnel niet in te lopen.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijk dit om je te kalmeren en lees de top comment
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.quote:
Verdommequote:Smoorverliefd!
Misschien wil je het ontkennen, maar je praat je hier niet meer onderuit! Jij bent overduidelijk SMOORVERLIEFD!
Waarschijnlijk kan iedereen om jou heen je zien stralen! Dit valt niet meer te verbergen !
Weet je nog hoe verliefd Abel was op zijn zomerliefde? Nou, zo verliefd ben jij dus ook!
Ga er lekker van genieten, want verliefd zijn kan echt het leukste zijn dat er is !
Oh jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee omdat liefde op internet snap dat dan.
quote:
flipsquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
Lellebel staat boven aan bij mijn vriendensuggesties
Over wie gaat het?quote:
Jij jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over wie gaat het?EN NEE NIET IK!
Ik ook hoor, moet je slecht of stoer zijn om wiet te roken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee ik ben maar een braaf jongetje
En nu eerlijk?quote:
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat voelt lekker altijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat antwoord is gebaseerd op hoe ik met jou om ga.![]()
dat was slender jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.
Ik zou zoiets in het echt wel mee willen maken, lekker avontuurlijk en spannendquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zag ineens een mummie en alles werd grijs en ik rende weg.
Eigenlijk wil ik gillen als een meisje maar ik ben geen meisje.quote:
quote:Resultaat: Een beetje verliefd!
Jij bent verliefd, maar niet stapelverliefd. Eigenlijk ben je gewoon een beetje verliefd. Of gek op iemand, zoals ze dat ook wel eens noemen.
Je vindt die supercoole knapperd heel erg leuk, maar je laat je niet gek maken. Af en toe zien mensen een glimlach op je gezicht. Waarom? Omdat je verliefd bent. Een beetje verliefd.
ik kan ook gillen als een meisjequote:Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gillen als een meisje maar ik ben geen meisje.
Ik kan het maar doe het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik kan ook gillen als een meisje
ik niet dan gaat mijn stem kapotquote:
Dat ook en ik had even bezoek.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, want dat klinkt raar voor buren en ouders toch?
Je levenswoorden zullen me bijblijven. Nog hozzltips?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, moet je slecht of stoer zijn om wiet te roken?
nee, je doet het voor de lol om te genieten
Jezelf blijven en je ding doen, laat niemand je leven controlerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je levenswoorden zullen me bijblijven. Nog hozzltips?
rip stem rip zielquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik niet dan gaat mijn stem kapotdat wordt dan maar niet gillen bij de meet
Ja dat doen mijn ouders nu dusquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jezelf blijven en je ding doen, laat niemand je leven controleren
Klopt, je bent nog minderjarig en jong ouders hebben meestal gelijk..quote:
heb geen ziel sryquote:
Hij heeft jou hosselen en blowen geleerd?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, je bent nog minderjarig en jong ouders hebben meestal gelijk..
Zonder mijn vader had ik niet veel bereikt
Nee, ik ben geen hosselaarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hij heeft jou hosselen en blowen geleerd?
Welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |