Dit jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon halen was het een ander verhaal
Doei!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef FL_Freak het volgende:
ik moet vaker wat langer wegblijven. Het ontvangst omg
Oke, als jij het zegt.. maar je word nog ouderquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]! Nouja als het er is pak ik gewoon zoveel ik lekker vind maar meestal stop ik na een tijdje en drink gewoon cola.
Hopelijk wel jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oke, als jij het zegt.. maar je word nog ouder
Ik pvda.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Bendoe het volgende:
Props voor de D66 stemmers hier, heb vandaag D66 gestemd bij de scholieren verkiezingen
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Mijn oma gaat dit jaar op de pvv stemmen, omdat ze het gewoon grappig vindt!
props voor je oma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
Mijn oma gaat dit jaar op de pvv stemmen, omdat ze het gewoon grappig vindt!
Hij is meestal wel ontspannen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij zit iedereen een beetje uit te lachen, en terecht
Wat een redenquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'
quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat daar op stemmen 'vanwege de Marokkanen'
Daar moet je ook niet bij debatten voor zijn. Gewoon lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:12 schreef FL_Freak het volgende:
Van wat ik heb gezien heb ik vrij weinig CONCRETE plannen gehoord hoe Nederland nu echt uit de crisis moet komen.
mijn oma heeft whatsapp en speelt harry potter en noemt mensen die niet kunnen winnen en dan weg gaan rage quiters, beat that.quote:
Ik had het niet tegen jou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn oma heeft whatsapp en speelt harry potter en noemt mensen die niet kunnen winnen en dan weg gaan rage quiters, beat that.
SEXquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
Viva forumquote:Op dinsdag 11 september 2012 23:14 schreef gogosweden het volgende:
ik heb zin om ergens keihard te gaan trollen
suggestions?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |