Ik wilde eerst vragen wat moet ik nou weer doen maar toen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
ov bij mij voorin zitten met oto kan je klusje doen
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wilde eerst vragen wat moet ik nou weer doen maar toen...
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?
jij reist ook mee hoorde ik?quote:
no problemaquote:
pvv aan de machtquote:
Ik heb wel navigatie op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon de tomtom vasthouden wat dacht jij dan?
okok, doen we dat wel, geen idee of wij tomtom hebben, wel navigatie op cd maar die's kkraarquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb wel navigatie op mijn telefoon.
kwam dat tijdens debat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:17 schreef Oceanview het volgende:
Niet klaarkomen en plassen tijdens gemeenschap?
Een vriendin (3 maanden pas getrouwd) van mij vertelde mij dat ze moeilijk kan klaarkomen en dat ze zelfs plast tijdens gemeenschap. Klopt dit? Kan een vrouw tijdens de daad plassen? Waar kan het aan liggen dat een vrouw moeilijk klaarkomt? Of komen niet alle vrouwen klaar?
Ze moet vast wel er aan wennen. Om precies achter te komen wat klaarkomen is. Hebben vele deze probleem ook ervaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |