Is het wat? Ik kom het steeds vaker tegen, bijvoorbeeld in Flowmagazine. Ik ben wel van de moodboards, maar maak ze nu nog heel "ouderwets" door plaatjes te knippen en te plakken. Maar dit neemt natuurlijk een stuk minder ruimte in en is wat makkelijker te wijzigen. En te delen.quote:Pinterest is een sociaalnetwerksite die fungeert als prikbord. De gebruiker kan over het hele web afbeeldingen pinnen en vervolgens op een van de aangemaakte "moodboards" plaatsen. De website is met name in trek bij vrouwen (ongeveer 80% van de gebruikers)
Ik mis een plaatje/foto bij je account.quote:Op zondag 16 september 2012 04:44 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat heb ik na een paar dagen al gemerkt dat je er uren zoet mee kunt zijn
Heb al bijna 600 pins verzameld
http://pinterest.com/sylvana1987/
Het is echt verslavend![]()
Oeh, mag ik je toevoegen?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:36 schreef trovey het volgende:
Scheelt met het verzamelen van dingen die je normaal op je harde schijf zet.Ja, ik heb aardig wat boards.
![]()
Dat heb ik ook nog niet bij mijn accountquote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mis een plaatje/foto bij je account.
DM.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, mag ik je toevoegen?
[..]
Dat heb ik ook nog niet bij mijn account
Ja weet nog niet wat ik als plaatje neem. Heb gisteren wel tekst neergezet. Leuk dat je me volgt iig!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik mis een plaatje/foto bij je account.
quote:
Even zien hoeveel boards jij uiteindelijk maaktquote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja weet nog niet wat ik als plaatje neem. Heb gisteren wel tekst neergezet. Leuk dat je me volgt iig!
Ik vermoed een heleboel, want het is echt verslavend! Heb nu al meer dan 1000 pinsquote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Even zien hoeveel boards jij uiteindelijk maakt, heb net gezien dat ik weer eens een board moet splitsen want die wordt te groot en te algemeen.
Ik 5831quote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vermoed een heleboel, want het is echt verslavend! Heb nu al meer dan 1000 pins
Je begint het te herkennenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Sylvana het volgende:
Haha lol die pins over Pinterest zijn echt zo waar!
Thnxquote:Op woensdag 26 september 2012 19:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Je begint het te herkennen...je bent verloren
....welkom bij de club.
Graag gedaan.quote:
Ik heb nu net een paar dagen weer wat meer gepinned, en dan denk ik 'oh ja, tig knutselideetjes waar ik dan weer niet aan denk als we ons weer eens collectief vervelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind het onwijs leuk om inspiratie op te doen, maar er werkelijk wat mee doen... nee dat niet. Maar leuk om te snuffelen! EN ik pin me ook helemaal maf hoor, maar doe er verder gewoon niks mee.
Nou, dat dusquote:Op donderdag 27 september 2012 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nu net een paar dagen weer wat meer gepinned, en dan denk ik 'oh ja, tig knutselideetjes waar ik dan weer niet aan denk als we ons weer eens collectief vervelen.
Ik vind het wel supermakkelijk om mijn 'to read, to watch' film en boekenlijst bij te houden.
Zie hierquote:Pinterest Dwaas Board
De Bijenkorf is benieuwd wat jouw favoriete dwaze dagen artikelen zijn. Deel deze nu met ons via Pinterest en maak dagelijks, van 1 t/m 6 oktober, kans op een Bijenkorf Cadeaucard van 100,-
Hoe werkt het?
1. Volg de Bijenkorf op Pinterest: Pinterest.com/Bijenkorf
2. Ga aan de slag met je eigen dwaze board en gebruik minimaal 5 producten uit het Drie Dwaze Dagen assortiment.
3. Geef je board de volgende naam: Mijn Drie Dwaze Dagen
4. Is je board klaar, klik dan op Edit Board
5. Voeg de Bijenkorf toe aan Who can Pin
6. Klik op Add en klaar ben je
Jouw Drie Dwaze Dagen board wordt binnen een dag getoond op de Pinterest pagina van de Bijenkorf.
Wil je inspiratie op doen? Kijk dan eerst even op onze Pinterest pagina waar een zestal stylisten hun eigen dwaze board al hebben gemaakt.
De winnaars worden dagelijks bekend gemaakt via deBijenkorf.nl/Pinterest
Ik stuur je wel even een DM want trovey was al bezet bij pinterest dus je moet naar wat anders zoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha, ben wel benieuwd naar je borden trovey (kan ik zoeken op trovey of niet)
Ik heb wel meegedaan aan de bijenkorf actie, maar geen idee of ik het goed gedaan heb. Er waren nog niet heel veel kandidaten (ow toch wel, zon 120 deelnemers al) maar 100 euro is altijd mooi meegenomen.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik nog meer onderverdelingen moet gaan maken in mijn borden....(heb ik eigenlijk geen zin in, maar is wel overzichtelijker)
Hahahah lastig is dat he, als ze jouw naam al gejat hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM want trovey was al bezet bij pinterest dus je moet naar wat anders zoeken.
Ben altijd wel benieuwd wie in vredesnaam dezelfde naam heeft bedacht.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahahah lastig is dat he, als ze jouw naam al gejat hebben
Ik heb trouwens pas 19 borden
Mag ik er ook een? Mijn username is het zelfde op pinterest.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM want trovey was al bezet bij pinterest dus je moet naar wat anders zoeken.
DM gemacht, nu jou zoeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Mag ik er ook een? Mijn username is het zelfde op pinterest.
Ik kan je niet vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Mag ik er ook een? Mijn username is het zelfde op pinterest.
Niet alles is met patroon....al kom ik daar soms ook te laat achter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik had trouwens die gehaakte tassen van jou gerepint trovey....ik dacht dat het patronen/beschrijvingen waren......viel dat ff tegen
ravelry eens naspeuren of daar iets soort gelijks staat.
Niet alles is met patroon....al kom ik daar soms ook te laat achter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik had trouwens die gehaakte tassen van jou gerepint trovey....ik dacht dat het patronen/beschrijvingen waren......viel dat ff tegen
ravelry eens naspeuren of daar iets soort gelijks staat.
Ik hoop wel dat alle pins bij mijn crochet with pattern een beschrijving hebben maar nakijken ga ik dat niet meer dan ben ik uren bezig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik kom er ook altijd achter als het te laat is
Idem, ik verzamel er inspiratie voor de inrichting van ons huis, de tuin, cadeau ideetjes, recepten, etc.quote:Op maandag 17 september 2012 11:25 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind het leuk, meer niet. Ik gebruik het als inspiratie/referentie-ding.
Dat schiet lekker op zo jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb alweer meer dan 60 boards...feestje bij 70.
De wereld is klein.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op zo ja
Ik zag trouwens dat je de website van mijn collega hebt gepind, grappig!
ik ook! C........quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt geen idee wie mij volgen vanaf hier
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:52 schreef trovey het volgende:
Ik heb vanavond weer schandalig zitten pinnen.Niet herpinnen
maar pinnen
Dat knopje "Pin it" in de balk is zo makkelijk
Hoe dan? Deel het met ons!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaal
Door de afbeelding in een nieuw tabblad/venster te openen. Dus dat je alleen die afbeelding op een pagina hebt. Dan kun je hem wel gewoon pinnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Deel het met ons!
Sinds gisteren aan het pinnen geslagen, omdat ik er veel positiefs over had gehoord. Kijk ik na een avondje pinnen hoeveel pins die enthousiaste bekenden hebben: allemaal een stuk of 6, 7. Ik zit al tegen de honderd....
Ik ben al maanden niet meer op Facebook geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaal
Voor de anderen onder ons de echt betekenis van haar bericht: Ik ben al maanden niet op Facebook geweest omdat ik te druk was met pinnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer op Facebook geweest.Ik ben niet socialmedia-achtig.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor de anderen onder ons de echt betekenis van haar bericht: Ik ben al maanden niet op Facebook geweest omdat ik te druk was met pinnen
Oh, jou wil ik wel volgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sinds gisteren aan het pinnen geslagen, omdat ik er veel positiefs over had gehoord. Kijk ik na een avondje pinnen hoeveel pins die enthousiaste bekenden hebben: allemaal een stuk of 6, 7. Ik zit al tegen de honderd....
Nu nog kijken hoe ik die Pinnen-knop in kan bouwen in Safari op de iPad.
Ik wil wel eens zien wat jij pint.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nu nog kijken hoe ik die Pinnen-knop in kan bouwen in Safari op de iPad.
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef DjinN het volgende:
Je hebt me op een leuk idee gebracht TSMeteen even een account aangemaakt daar
Ik begrijp alleen nog niet zo heel goed hoe alles werkt dus ben het nog even aan het uitvogelenquote:
Misschien klik je bij mensen die je bezoekt op volgen? Dan volg je mensen automatisch nl. En je linkje mag je hier neerzetten. Als je naar je eigen boards gaat en dat linkje hier neer zet kunnen wij je volgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:24 schreef _Arual_ het volgende:
eh, ik wil best gevolgd worden, maar ik ben nog zo newbie.... Hoe moet dat? En ie komt het dat ik spontaan. al een x aantal onvekenden volg? Ik blijf bezig met verwijderen!
Nee, dat had ik ook, ik volgde een shitload aan mensen zodra ik me aangemeld had, maar had nergens om gevraagd. Ben geloof ik wel 10 minuten bezig geweest met iedereen ontvolgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien klik je bij mensen die je bezoekt op volgen? Dan volg je mensen automatisch nl. En je linkje mag je hier neerzetten. Als je naar je eigen boards gaat en dat linkje hier neer zet kunnen wij je volgen
Mja ik had hetzelfde. In het begin kan je zeg maar 5 interests uitkiezen, en uit hand daarvan volgt ie meteen automatisch een paar mensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook, ik volgde een shitload aan mensen zodra ik me aangemeld had, maar had nergens om gevraagd. Ben geloof ik wel 10 minuten bezig geweest met iedereen ontvolgen
Ja klopt, als je je aanmeldt dan moet je je interesses aangeven en aan de hand daarvan laten ze je automatisch een x aantal mensen volgen. Die heb ik idd ook eerst weer allemaal lopen verwijderenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook, ik volgde een shitload aan mensen zodra ik me aangemeld had, maar had nergens om gevraagd. Ben geloof ik wel 10 minuten bezig geweest met iedereen ontvolgen
Niets van gemerkt...ik heb het blijkbaar anders dan jullie gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja klopt, als je je aanmeldt dan moet je je interesses aangeven en aan de hand daarvan laten ze je automatisch een x aantal mensen volgen. Die heb ik idd ook eerst weer allemaal lopen verwijderen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Puala......dat Garden bord van jouw![]()
![]()
![]()
Soms zou ik willen dat ik een heel bord over kon nemen van iemand anders.....
Ook op een balkon kun je veel doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:59 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb er idd mijn best op gedaan![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik zo gigantisch van tuinieren hou en er van droom om ooit een mooie grote tuin te hebben.. binnenkort ga verhuizen naar een appartementje met klein balkon. Dat is echt![]()
![]()
![]()
Ik ga er ook heel erg mijn best voor doen. Er staan wel rijtjeshuizen in mijn prijsklasse, maar daar kom ik eigenlijk nooit zo heel hoog voor. Deze week wel plaats 14quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook op een balkon kun je veel doen....ik zal wel moeten want een eengezinswoning in mijn eentje krijg ik hier niet of nauwelijks (of het moeten twee slaapkamers zijn maar die zijn er nauwelijks
)
Nee hoor, gewoon creatief zijn (en uiteraard wel even bekijken wat je balkon kan dragen qua gewichtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga er ook heel erg mijn best voor doen. Er staan wel rijtjeshuizen in mijn prijsklasse, maar daar kom ik eigenlijk nooit zo heel hoog voor. Deze week wel plaats 14maar is uitzondering. Maar een balkon lijkt voor nu echt drama wat betreft tuin
Ik ga hem onthoudenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon creatief zijn (en uiteraard wel even bekijken wat je balkon kan dragen qua gewicht) maar je kunt heel veel doen mits je in lagen werkt....dus gewoon hogere en lagere lagen zodat je een soort wand krijgt....ik heb dat gedaan met metalen houders die ooit helemaal in waren om glazen kelken met daarin kaarsen te branden in je huis neer te zetten) maar hetzelfde zou je kunnen doen met tuinplanken en bakstenen (of die betonen sierstenen), gewoon etagères maken dus (trouwens ook gewoon te koop maar die zijn vaak wat wrak qua materiaal). verder heb je ook muren en uiteraard een plafond waar dingen kunnen hangen.
Je zou zelfs een klein vijvertje kunnen maken met een uiteraard nieuwe specieton.
Oeh <333quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Je mag mijn tuin wel komen doen.....Voor en achter is helemaal leeg....Achter alleen stenen en voor kiezels...verder nog niets (tis wel niet heel groot ofzo)
Maar ik weet helemaal niets van tuinieren....
Haha lol, das idd een groot voordeel jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:30 schreef _Arual_ het volgende:
Heel mijn pauze zitten 'verpinnen'! Als kind maakte ik ook altijd plakboeken, hierbij krijg ik hetzelfde gevoel. Plus dat je veel maar plaatjes hebt, en je moeder niet begint te grienen omdat je haar favoriete blad aan flarden hebt geknipt...
Me too :pquote:
Hahaah ja idd. Scheelt misschien ook wel dat niet overal een patroon van is en/of niet nagemaakt mag wordenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef trovey het volgende:
Als ik alles wil haken wat ik op Pinterest heb zitten pinnen moet ik 1000 jaar worden en 10 huizen hebben.
hahahah teveel eigenlijk ook op internetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:29 schreef HelloBonjour het volgende:
[..]
Me too :p
zoveel leuke haak dingen op pinterest. Verslavend!
Nou inderdaad, maar toch blijft het leuk. voor haken interesse alles .quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef trovey het volgende:
Als ik alles wil haken wat ik op Pinterest heb zitten pinnen moet ik 1000 jaar worden en 10 huizen hebben.
Ik zoek eigenlijk zoveel mogel pins op met patroon, krijg regelmatig mails binnen van die gratis patronen sites.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahaah ja idd. Scheelt misschien ook wel dat niet overal een patroon van is en/of niet nagemaakt mag worden
Ik zit nu over de 1200 pins...maar ook de meeste over haken enzo
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:57 schreef CREADO het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar toch blijft het leuk. voor haken interesse alles .
vind het ook top met videos vna internet die je kan bewaren in een board. echt top.
En overigens is je naam bijna hetzelfde of niet? Kzag dat je mij had toegevoegd
Mails met gratis patronen sites? Hoe doe je dat? En hoe krijg ik die?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zoveel mogel pins op met patroon, krijg regelmatig mails binnen van die gratis patronen sites.
Naar die sites gaan en je inschrijven met je e-mail-adres. Even zoeken maar het staat er of je de nieuwsbrief wilt ontvangen....ik zoek wel even wat sites op vandaag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Mails met gratis patronen sites? Hoe doe je dat? En hoe krijg ik die?
Met repinnen heb ik wel eens leuke dingen maar dat zit er geen patroon bij (plaatjes via rumblr ofzo)
Dat probeer ik ook jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk zoveel mogel pins op met patroon, krijg regelmatig mails binnen van die gratis patronen sites.
[..]
Ik wil ook een crockpot en weet niet eens wat het isquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:28 schreef DjinN het volgende:
Pinterest is echt verslavendHoeveel recepten ik al gevonden heb ondertussen
![]()
Ik heb zelfs ontdekt wat een crockpot is!![]()
Een Crockpot is een slowcooker. Eigenlijk het tegenovergestelde van een snelkookpanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik wil ook een crockpot en weet niet eens wat het is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik wil ook een crockpot en weet niet eens wat het is
Schijnt verkrijgbaar te zijn bij Pipoos en co...tenminste, dat heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:03 schreef HelloBonjour het volgende:
Hahaha ja ik ook.!
Nog zo'n mysterie: modpodge...
Mijn dochtertje wordt ook volgende maand 1, op de 23e.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik gebruik pinterest voor het maken van verlanglijstjes. Mijn dochtertje wordt over een maandje 1 en de vragen van opa's, oma's en overgrootmoeders over wat ze moeten komen beginnen nu binnen te stromen. En dan scheelt Pinterest die mensen een hoop googlen. Vaak meteen een link naar de webshop in de pin opgenomen, ideaal.
hier de 24equote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Mijn dochtertje wordt ook volgende maand 1, op de 23e.
Wat dat betreft is Pinterest ook heel erg makkelijk.
Bijna een datumtweeling.quote:
Verwijs ze maar door hoor. mijn pinterest en dan het board verlanglijstje Mariekequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Bijna een datumtweeling.![]()
Maar van mij mocht ze niet op de 24e komen, dan is haar opa jarig. De 22e mocht ook niet, dan is haar stiefzus jarig. Ze kwam precies op de dag dat ik wilde (nog wel 1,5w te vroeg).
Wat is je pinterest? Dan kan ik de mensen die mij om ideeën verzoeken naar jou doorverwijzen.![]()
Die van mij is www.pinterest.com/mizzenroe
Wij hebben aardig wat overeenkomsten in onze pins.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:16 schreef HelloBonjour het volgende:
Pfff echt verslavend hoor. Mocht iemand mij willen volgen mijn username is slabski.
Ik krijg nog wel eens verzoeken van mensen die je volgen maar wat gewoon winkels zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom op een site uit waar je een boek kan bestellen over hoe je goed kan adverteren op pinterest...
Of op een site met allerlei plaatjes, maar niet degene die ik gepind heb..
ow dat ia wel raar....kun je ook niet verder zoeken tussen die plaatjes? soms staan die linkjes niet helemaal goed en verwijzen ze naar de algemene site ipv direct naar het plaatje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom op een site uit waar je een boek kan bestellen over hoe je goed kan adverteren op pinterest...
Of op een site met allerlei plaatjes, maar niet degene die ik gepind heb..
Wat ik regelmatig doe is de url uit mijn adresbalk plakken in de pin. Dan weet ik zeker dat ik later op de juiste pagina terechtkom.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik krijg als bron deze link te zien: http://pinterest.com/9381134/pintacular/, en die verwijst dan naar http://pinpro3.chills.it/
Ja, dat had ik inmiddels door nav Trovey's pinsquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh dat is handig, helemaal voor bruiloft en cadeau-ideeen!
Je hebt trouwens ook groepsborden! Er is ook een FOK! Christmas bord. Gemaakt na aanleiding van het FHF Brainstorm kersttopic. En ter promotie van [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers post ik m ook even hier!
http://pinterest.com/yskafredriksson/fok-christmas/
je kan zo acces krijgen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik inmiddels door nav Trovey's pins
Heb uitnodiging geaccepteerdquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je kan zo acces krijgen hoor
nadeel daarvan lijkt mij dat je beperkt bent tot de afbeeldingen die je in hard copy beschikbaar hebt. met pinterest kun je elk plaatje gebruiken dat je op internet kunt vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:13 schreef xxxdaffiexxx het volgende:
Ik vind Pinterest eerlijk gezegd niks. Ik maak mijn moodboards liever met knippen en plakken dan op de website.
Geen idee, kan het bord niet vinden terwijl het wel in de lijst opduikt als ik iets pinquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoe kun je eenheel bord kwijt zijn? misschien kun je hem niet meer vinden tussen de rest van je 60 bords :p
waarom is er eigenlijk geen mogenlijkheid om een compleet bord van iemand over te nemen?! (beter goed gejat....) nee zonder dollen...zou best handig zijn soms, makkelijker als alles repinnen
Hoezo niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:26 schreef trovey het volgende:
Ik heb me net maar eens weer op Haken boards "geabonneerd"...tot ik niet meer mocht van Pinterest.![]()
Teveel keren geklikt.quote:
Junkquote:
En ik heb nog niet eens Crochet weer nagekeken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Junk![]()
Nu zit ik al op 2564 pins en heb ik net 3 nieuwe borden gemaakt. Nog 4 borden en dan heb ik 50 borden
Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef StrawberryFields het volgende:
Ook ik ben helemaal weg van Pinterest. Ik had eerst Tumblr maar daar wordt alles zo op de grote hoop gegooid. Pinterest is veel handiger vind ik dan, door de boards die je aan kan maken, en het feit dat je die apart kan volgen. Ik heb trouwens ong. 750 pins en ik 'pin' toch al bijna een jaar denk ik. Sommigen gaan echt supersnel hier!
Mijn Pinterest
Ja mijn food-board bevat ook alles, maar ik pin niet zoveel op het gebied van food dus dan blijft het nog wel redelijk overzichtelijk. Qua interieur heb ik wel verschillende boards zoals woonkamer, slaapkamer, keuken etc. omdat het anders echt een rommeltje wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.
Haha herkenbaar iddquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef StrawberryFields het volgende:
[..]
Ja mijn food-board bevat ook alles, maar ik pin niet zoveel op het gebied van food dus dan blijft het nog wel redelijk overzichtelijk. Qua interieur heb ik wel verschillende boards zoals woonkamer, slaapkamer, keuken etc. omdat het anders echt een rommeltje wordt.
Lekker werkje is dat trouwens, dat organiseren.. Kijk je even op Pinterest, organiseer je snel wat dingetjes, en voor je het weet is er een middag voorbijTijdrovende hobby..
Dat is zeker ideaal ja! Mijn schoonzusje en haar vriend komen 1 keer in de week bij ons eten en dan kunnen ze dus ook op Pinterest bekijken wat ik voor ze kan makenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef SV-tje het volgende:
Ben ook helemaal fan van Pinterest. Vanavond hadden we bezoek van onze buren, voor wie ik dit voorjaar een bruidstaart mag maken. Kwam de vraag heb je dan voorbeeldjes van taarten die je zou kunnen maken, jahoor, pinterest open en ze hebben er nu een uitgezocht waar ik mee verder kan.
Ideaal!
Mijn pinterest
Ik had over de 400 pins op mijn food board. Ik ben eerst alle zoete dingen en het drinken eruit gaan filteren. Mijn algemene food board zit nu op 187 pins.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.
OMG!!! Dat had ik dus nog niet gezien!!! Zou het echt zo erg zijn???quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een tijdje weinig met Pinterest gedaan omdat ik druk was met andere dingen. Kijk ik er net even op. Trovey, dat bord van jou over Walmart, ik lig helemaal dubbel hier
Nouja ik ben wel eens in de VS geweest en ja, daar lopen mensen er wel zo bij iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
OMG!!! Dat had ik dus nog niet gezien!!! Zou het echt zo erg zijn???
Ik lees net trouwens verschillende dingen op internet over een Pinterest CV, waardoor je dus kun solliciteren via Pinterest en daarop laat zien wat je wil en wie je bent......
Iemand hier ooit iets meer van gehoord, of ervaring mee? Het lijkt me wel interessant maar geen idee hoe je dat aan zou moeten pakken.
Net aangemaakt afgelopen nacht...er komt nog meer op te staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een tijdje weinig met Pinterest gedaan omdat ik druk was met andere dingen. Kijk ik er net even op. Trovey, dat bord van jou over Walmart, ik lig helemaal dubbel hier
Ja dat was ik dus ook aan het denken....dat je dan weer een nieuw en netjes bord moet hebben/maken omdat het tussen de rest niet past.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja ik ben wel eens in de VS geweest en ja, daar lopen mensen er wel zo bij iddAl staan er op die site natuurlijk vooral de extreme types, zoals altijd.
En een Pinterest CV, lijkt me op zich wel leuk. Maar dan zou ik wel een nieuwe Pinterest aan moeten maken en opnieuw moeten starten met alleen dingen die echt bij me passen en die ik echt leuk vind. Want nu zouden werkgevers er weinig wijs uit worden
Haha idd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus ook aan het denken....dat je dan weer een nieuw en netjes bord moet hebben/maken omdat het tussen de rest niet past.
(neem aan het dat het voor werkgevers niet interessant is hoe ik mijn huis wil inrichten, wat ik nog wil haken en wat ik voor mijn toekomstige kinderen wil kopen.)
Ik dacht zelf al, wat heb ik voor een frontaal compleet naakt iets gepind blijkt het dit te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler voordat men hier problemen maakt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik dacht zelf al, wat heb ik voor een frontaal compleet naakt iets gepind blijkt het dit te zijnNouja wat overdreven zeg. Dan mag ik wel oppassen met mijn bikiniboardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een spoiler voordat men hier problemen maakt.![]()
Whehehe. jij krijgt binnenkort een mailtje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Nouja wat overdreven zeg. Dan mag ik wel oppassen met mijn bikiniboard
Snel alle bikini's vervangen door burkini's.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Whehehe. jij krijgt binnenkort een mailtje.![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:55 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Snel alle bikini's vervangen door burkini's.
Snel mijn hele strandbord vervangen door een vrouwen-horen-achter-het-aanrecht-en-mogen-niet-in-het-openbaarbord?quote:
Met hoge kraagjes en rokken tot minstens de enkels.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:58 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Snel mijn hele strandbord vervangen door een vrouwen-horen-achter-het-aanrecht-en-mogen-niet-in-het-openbaarbord?
Er zal wel een TR zijn gemaakt door één van mijn volgers.....er zit van alles tussen heb ik al gemerkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef Miriampje het volgende:
Vreemd... er zijn veel blotere foto's te vinden.
Het eerste wat in mij opkomt is het volgende bord:
http://www.pinterest.com/(...)sure-ments-passion-s
Ja, dat heb ik al tig keer geprobeerd, maar als ik ze verschuif en dan loslaat, dan zijn ze de volgende keer gewoon weer op hun oude plekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Gwywen het volgende:
Gewoon je borden aanklikken en verschuiven, duurde bij mij ook even voor ik 't doorhad.
En als je op jouw Pinterest pagina op "borden" klikt? Naast "pins" en "likes'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al tig keer geprobeerd, maar als ik ze verschuif en dan loslaat, dan zijn ze de volgende keer gewoon weer op hun oude plek
Nope, werkt ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:11 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En als je op jouw Pinterest pagina op "borden" klikt? Naast "pins" en "likes'.
Bij mij stonden ze toen ineens wel in de nieuwe volgorde.
Ik heb vanavond jullie boards (voor zover vermeld) eens bekeken en hier en daar wat gerepind.
Misschien, ik heb firefox, daar gaat 't wel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope, werkt ook nietIk heb Chrome trouwens, misschien dat het daar aan ligt
Ik heb een minuut of 10 zitten F5'en maar er gebeurde niks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:01 schreef Puala het volgende:
Dat is vlgens mij een bugje, want vaak als je het een paar keer achter elkaar doet krijg je ze wel weer
Wow, wat mooi allemaal!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:52 schreef sirPiteye het volgende:
Ik gebruik hem vooral om snel plaatjes te kunnen uploaden zodat ik ze kan plaatsen op forums en als portfolio
Pinetrest
Cute animals is inderdaad heel duister.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben diehard Pinterester, ik pin alles wat los en vast zit, maar de rode draad is wel de duisterheidKlikken op eigen risico dus
Ik heb geen lieflijk Pinterestje
http://pinterest.com/nestje/boards/
( Kleurdoos klaagt altijd dat ik teveel zwart in haar Pinterest feed breng )
Mijn Tumblr ligt aardig op 1 lijn met mijn Pinterest. Op Tumblr kun je meer anim gifs en filmpjes kwijt.
lolquote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Cute animals is inderdaad heel duister.
Nouja, het zijn wel overwegend vrouwen idd die erop zitten, maar als jij het leuk vindt, vooral niks van aantrekkenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Unmountable het volgende:
Ik hoorde van veel mensen dat ik 'girly' was omdat ik hierop zit, ook al doe ik er niet zo veel mee.
Iemand met hun eens?
Ja, ik snap hem wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
lolDie is heel lieflijk inderdaad
. But you get my point
Ik heb toch ook wel mannen als volgers.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, het zijn wel overwegend vrouwen idd die erop zitten, maar als jij het leuk vindt, vooral niks van aantrekken
Ik kom ook genoeg mannen tegen op Pinterestquote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, het zijn wel overwegend vrouwen idd die erop zitten, maar als jij het leuk vindt, vooral niks van aantrekken
Nee, gezeik van die lui.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Unmountable het volgende:
Ik hoorde van veel mensen dat ik 'girly' was omdat ik hierop zit, ook al doe ik er niet zo veel mee.
Iemand met hun eens?
Ik mik er tig Nederlandse pins op van blogs.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zien jullie de laatste tijd ook veel Nederlandstalige pins? Of Pinterest wordt overspoeld door Hollandse dames, óf de boel is tegenwoordig gelokaliseerd. Hoe dan ook, ik vind het geen vooruitgang. De 'diepzinnige' Nederlandse citaten zijn van het type dat ik op Facebook zo haat. Om over de grappige pins nog maar te zwijgen.
Alleen bij het rondsurfen! Allerlei tuttige teksten en een hoog Loesje-gehalte. Ik volg maar weinig Nederlanders.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
In je eigen feed of ook bij het rondsurfen? Ik kan niet zeggen dat ik er last van heb. En zeker in mijn eigen feed is het gemakkelijk opgelost door mensen of borden te ontvolgen.
Ik heb trouwens iets nieuws ontdekt. Armbandjes maken met een Rainbow Loom. Ik zag het vandaag voor het eerst op Pinterest. Vind het wel leuk.
Die zijn er al hoor, maak me er niet zo druk omquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alleen bij het rondsurfen! Allerlei tuttige teksten en een hoog Loesje-gehalte. Ik volg maar weinig Nederlanders.
Ik snap het ook niet zo goed. Het wordt er ook niet leuker op als iedereen in zijn eigen exotische taaltje gaat pinnen. Post lekker in een taal die iedereen begrijpt, den ik dan. Wat nou als straks opeens heel veel mensen in het Noors of het Portugees gaan posten, bijvoorbeeld?
Van alles en nog wat, breed interesseveld, bovendien gebruik ik het ook als een soort geheugensteun voor een aantal dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
Wat voor categorieën pinnen jullie zoal?
Ik pin vooral tuingerelateerde dingen, en dingen over huis en inrichting.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Van alles en nog wat, breed interesseveld, bovendien gebruik ik het ook als een soort geheugensteun voor een aantal dingen.
Jij bent minder gaan pinnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef Treehut362 het volgende:
Voor mij is het nieuwe van Pinterest er wel zo'n beetje af langzamerhand.
http://www.pinterest.com/ejmatze/quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Jij bent minder gaan pinnen?
Voor mij geldt het omgekeerde, geloof ik.![]()
Ik vind het een heerlijke bezigheid, ik zit er elke dag wel even op.
Haute couture, piercings, tattoos, lekkere mannen, halloween en vintage halloween, dia de los muertos, fotografie, fitness & hardlopen, dingen op sterk water (quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef andreas612 het volgende:
Zoeken op toffe steekwoorden en toffe users toevoegen, dan komt je feed vanzelf vol en kun je gaan repinnen. Ik pin ook van heel veel andere sites (tumblr, deviantart, etc) met de browser pluginquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:19 schreef kvd het volgende:
Deze nieuwe addict komt zich ook maar even melden...Ik kijk veel maar ben geloof ik selectief in het pinnen. Deze week elke dag wel meerdere uren gekeken, maar zit in totaal nog maar op 81 pins...dat moet toch wel wat meer worden
Ga er maar eens uitgebreid voor zitten. Ben bijna 3 maanden bezig geweest om 5000 likes in mapjes te pinnen.:Pquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Crientj het volgende:
Yes! Mijn profiel is http://www.pinterest.com/Carina1610
Veel over breien, fotografie, mooie illustraties en tatoeages, maar moet sowieso de helft nog uitzoeken en naar een ander bord verplaatsen.
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ga er maar eens uitgebreid voor zitten. Ben bijna 3 maanden bezig geweest om 5000 likes in mapjes te pinnen.:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.Heb ook 4217 volgers.
Damn, wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei toch dat ik geen leven hadquote:
Tja, als je een paar hobby's hebt loopt het al snel op met die pins.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik pin de laatste tijd zelf niet zo veel, maar dat kwam omdat ik sowieso vanwege omstandigheden wat minder op internet zat. Maar ik vind het nog steeds leuk en ga het nu ook wel weer oppakkenMaar zo verslaafd als trovey ben ik niet, ik heb pas iets meer dan 3500 pins. Linkje staat in mijn sig.
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarquote:Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, als je een paar hobby's hebt loopt het al snel op met die pins.
Op mijn food board pin ik gewoon alles wat ik er lekker uit vind zienquote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarIk pin niet alle 2304609364 bakrecepten.
Ja, doe ik ook wat mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Maar doe je ook echt wat met die pins dan? Want ik hou bijvoorbeeld van bakken, maar ik pin alleen dingen die ik zelf ooit zou willen bakken zeg maarIk pin niet alle 2304609364 bakrecepten.
Ik zie dat je de DM al hebt ontvangen.quote:
Ja! Ik vroeg me ook al af hoe dit zat. Die Nederlandse citaten zijn inderdaad om te huilen. Ook lijkt het alsof er minder gepind wordt of dat ik minder te zien krijg. Als ik bijv. 1x per dag door een categorie scroll, zie ik binnen een half uur wat ik gisteren ook al zag, terwijl er vroeger geen eind aan kwam en er steeds nieuwe dingen op stonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:30 schreef _Arual_ het volgende:
Zien jullie de laatste tijd ook veel Nederlandstalige pins? Of Pinterest wordt overspoeld door Hollandse dames, óf de boel is tegenwoordig gelokaliseerd. Hoe dan ook, ik vind het geen vooruitgang. De 'diepzinnige' Nederlandse citaten zijn van het type dat ik op Facebook zo haat. Om over de grappige pins nog maar te zwijgen.
Ja okay, dat scheelt wel veel.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen leven hadof ik heb veel interesses, dat kan ook.
![]()
Ben ook al een paar jaar bezig.
DM.quote:
Ik had er ook last van, maar heb nu mijn instellingen veranderd. Ik heb mijn taal ingesteld op Engels en locatie op VS, en heb nu geen last meer van al die Hollandse diepzinnigheden!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:47 schreef Mieshka het volgende:
[..]
Ja! Ik vroeg me ook al af hoe dit zat. Die Nederlandse citaten zijn inderdaad om te huilen. Ook lijkt het alsof er minder gepind wordt of dat ik minder te zien krijg. Als ik bijv. 1x per dag door een categorie scroll, zie ik binnen een half uur wat ik gisteren ook al zag, terwijl er vroeger geen eind aan kwam en er steeds nieuwe dingen op stonden.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Beginner, heb al bijna 18.000 pins.Heb ook 4217 volgers.
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.
Ja hoor. Nu we bijv binnen afzienbare tijd met onze nieuwe keuken willen gaan beginnen, kijk ik inderdaad mijn gehele mapje "Kitchens" door op bruikbare ideeën.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:57 schreef Mieshka het volgende:
Mobiele Pinterest app en bijna overal wifi helpt ook wel. Ik zit vaak op Pinterest tijdens ontbijt, pauzes op het werk, in de bus, tijdens het koken, voor ik ga slapen...
Wowquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerd![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.![]()
Ik vind de app idd ook erg makkelijkquote:Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.
Ben ik een broekie bij.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben de magische grens van 10.000 volgers een paar weken geleden gepasseerd![]()
Inderdaad, ik heb ook geen leven.![]()
[..]
Ja hoor. Nu we bijv binnen afzienbare tijd met onze nieuwe keuken willen gaan beginnen, kijk ik inderdaad mijn gehele mapje "Kitchens" door op bruikbare ideeën.
[..]
Ik heb die app ook, gebruik 'm 's morgens in bed als ik er nog niet uit hoef, 's avonds voor het slapengaan, als ik ergens even moet wachten enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Ik volg altijd alleen de borden die me interesseren. Behalve bij mijn zusje, van haar volg ik wel alles.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Sylvana het volgende:
Of volgen jullie alleen bepaalde borden van personen ipv meteen alles?
Misschien is dit een leuk bord om te volgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
hoe ik het kan gebruiken als marketingtool is me nog niet helemaal duidelijk
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:03 schreef Gala6183 het volgende:
Ik doe ook mee! Pinnen gaat bij mij altijd in vlagen. Nu ik op zoek ben naar een nieuwe keuken ben ik er weer iets meer mee bezig.
[..]
Misschien is dit een leuk bord om te volgen
Ik gebruik het zelfs om dingen te bewaren als ik een crash heb in Opera.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik had mijn linkje hier volgens mij al eens neergezet, maar vooruitSommige volg ik ook al, andere nog niet (en ga ik eens even bekijken).
Ik vind het nogsteeds een erg handig medium. hoe ik het kan gebruiken als marketingtool is me nog niet helemaal duidelijk Het is vooral handig om dingen in op te slaan en te bewaren voor ooit
Sylvanaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef Puala het volgende:
Lijstje met pinteresters:
Tyler-Girl
kvd
NoralyZ
Crientj
Amarantha
Puala
Treehut362
SEMTEX
sirPiteye
--
Zo even de laatste pagina afgegaan met linkjes
Dat gaat overzetten worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef Crientj het volgende:
Kan je een bestaand public board ook omzetten naar een prive board?
Nevermind, niet mogelijk.
Die zitten dan gewoon bij andere boarden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef kvd het volgende:
Wacht daar nog even mee, ik moet nog inspiratie halen uit al die borden van jullie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat gaat overzetten worden.Moet er ook nog een paar opruimen naar andere boarden op die manier.
![]()
Haha, ik moet wel snel zijn - Straks zit mijn moeder op Pinterest en het zijn ideeën voor haar verjaardagsfeest. (Proud to be fout themaquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:49 schreef kvd het volgende:
Wacht daar nog even mee, ik moet nog inspiratie halen uit al die borden van jullie
Creabea's hier die er een leuke OP van kunnen maken? Ik wil wel even een simpele header makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef Puala het volgende:
Lijstje met pinteresters:
Tyler-Girl
kvd
NoralyZ
Crientj
Amarantha
Puala
Treehut362
SEMTEX
sirPiteye
--
Zo even de laatste pagina afgegaan met linkjes
Ach, je begint met een board en komt er dan later achter dat indelen in categorieën wellicht handiger was geweest.quote:
Aha, het begint.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Net lekker bezig, knalt de site eruit. Merk dat ik wel weer wat boards uit moet gaan pluizenIk vind mijn food board onoverzichtelijk (laatst al alle zoetigheden eruit gehaald en apart gezet)
Je alles door elkaar, geen overzicht. Brood, vlees, vegetarisch. Even kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik straks eindig met heel veel boards hahaquote:
Eindig je toch wel mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je alles door elkaar, geen overzicht. Brood, vlees, vegetarisch. Even kijken hoe ik dat ga doen zonder dat ik straks eindig met heel veel boards haha
Elke keer als je dan iets pint moet je toch uren scrollen om het juiste board te vinden? Dat is het enige wat me tegenhoudt om voor alles wat ik bedenk een board te makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Eindig je toch wel mee.Ik heb er 140.
Nee hoor, weet precies waar iets hoort en je krijgt ze toch alfabetisch op een rijtje te zien, beetje goed die rij indelen en het is geen probleem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Elke keer als je dan iets pint moet je toch uren scrollen om het juiste board te vinden? Dat is het enige wat me tegenhoudt om voor alles wat ik bedenk een board te maken
Inmiddels 2 andere boarden ook opgeruimdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Crientj het volgende:
[..]
Goed van je. Ik heb inmiddels 33 stuks
. PINNENNNN.
Ja, ik ben ook om volslagen duistere redenen door iemand geblokkeerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef trovey het volgende:
Kan ik niet slapen, zit wat te pinnen op Pinterest. Aha nieuw Bee Gees board...even volgen, ben ik geblokkeerd door die persoon
....een wildvreemde.
Al eens meegemaakt?
Lekker terugblokkeren dan maar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |