Dat schiet lekker op zo jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik heb alweer meer dan 60 boards...feestje bij 70.
De wereld is klein.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op zo ja
Ik zag trouwens dat je de website van mijn collega hebt gepind, grappig!
ik ook! C........quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt geen idee wie mij volgen vanaf hier
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaalquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:52 schreef trovey het volgende:
Ik heb vanavond weer schandalig zitten pinnen.Niet herpinnen
maar pinnen
Dat knopje "Pin it" in de balk is zo makkelijk
Hoe dan? Deel het met ons!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaal
Door de afbeelding in een nieuw tabblad/venster te openen. Dus dat je alleen die afbeelding op een pagina hebt. Dan kun je hem wel gewoon pinnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Deel het met ons!
Sinds gisteren aan het pinnen geslagen, omdat ik er veel positiefs over had gehoord. Kijk ik na een avondje pinnen hoeveel pins die enthousiaste bekenden hebben: allemaal een stuk of 6, 7. Ik zit al tegen de honderd....
Ik ben al maanden niet meer op Facebook geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd! En ik heb nu ook ontdekt hoe je toch via Facebook kunt pinnen, das ook ideaal
Voor de anderen onder ons de echt betekenis van haar bericht: Ik ben al maanden niet op Facebook geweest omdat ik te druk was met pinnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer op Facebook geweest.Ik ben niet socialmedia-achtig.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor de anderen onder ons de echt betekenis van haar bericht: Ik ben al maanden niet op Facebook geweest omdat ik te druk was met pinnen
Oh, jou wil ik wel volgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sinds gisteren aan het pinnen geslagen, omdat ik er veel positiefs over had gehoord. Kijk ik na een avondje pinnen hoeveel pins die enthousiaste bekenden hebben: allemaal een stuk of 6, 7. Ik zit al tegen de honderd....
Nu nog kijken hoe ik die Pinnen-knop in kan bouwen in Safari op de iPad.
Ik wil wel eens zien wat jij pint.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nu nog kijken hoe ik die Pinnen-knop in kan bouwen in Safari op de iPad.
Leukquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:56 schreef DjinN het volgende:
Je hebt me op een leuk idee gebracht TSMeteen even een account aangemaakt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |