abonnement Unibet Coolblue
pi_121476948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:24 schreef StrawberryFields het volgende:
Ook ik ben helemaal weg van Pinterest. Ik had eerst Tumblr maar daar wordt alles zo op de grote hoop gegooid. Pinterest is veel handiger vind ik dan, door de boards die je aan kan maken, en het feit dat je die apart kan volgen. Ik heb trouwens ong. 750 pins en ik 'pin' toch al bijna een jaar denk ik. Sommigen gaan echt supersnel hier!

Mijn Pinterest

Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.
pi_121477082
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.
Ja mijn food-board bevat ook alles, maar ik pin niet zoveel op het gebied van food dus dan blijft het nog wel redelijk overzichtelijk. Qua interieur heb ik wel verschillende boards zoals woonkamer, slaapkamer, keuken etc. omdat het anders echt een rommeltje wordt.

Lekker werkje is dat trouwens, dat organiseren.. Kijk je even op Pinterest, organiseer je snel wat dingetjes, en voor je het weet is er een middag voorbij :') Tijdrovende hobby..
pi_121477480
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:32 schreef StrawberryFields het volgende:

[..]

Ja mijn food-board bevat ook alles, maar ik pin niet zoveel op het gebied van food dus dan blijft het nog wel redelijk overzichtelijk. Qua interieur heb ik wel verschillende boards zoals woonkamer, slaapkamer, keuken etc. omdat het anders echt een rommeltje wordt.

Lekker werkje is dat trouwens, dat organiseren.. Kijk je even op Pinterest, organiseer je snel wat dingetjes, en voor je het weet is er een middag voorbij :') Tijdrovende hobby..
Haha herkenbaar idd :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 22:45:34 #179
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_121486421
Ben ook helemaal fan van Pinterest. Vanavond hadden we bezoek van onze buren, voor wie ik dit voorjaar een bruidstaart mag maken. Kwam de vraag heb je dan voorbeeldjes van taarten die je zou kunnen maken, jahoor, pinterest open en ze hebben er nu een uitgezocht waar ik mee verder kan.
Ideaal!

Mijn pinterest
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_121486513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef SV-tje het volgende:
Ben ook helemaal fan van Pinterest. Vanavond hadden we bezoek van onze buren, voor wie ik dit voorjaar een bruidstaart mag maken. Kwam de vraag heb je dan voorbeeldjes van taarten die je zou kunnen maken, jahoor, pinterest open en ze hebben er nu een uitgezocht waar ik mee verder kan.
Ideaal!

Mijn pinterest
Dat is zeker ideaal ja! Mijn schoonzusje en haar vriend komen 1 keer in de week bij ons eten en dan kunnen ze dus ook op Pinterest bekijken wat ik voor ze kan maken :P
pi_121692912
Pinterest is wel leuk, mooi ontwerp en alles ^^
Wel jammer dat je soms een plaatje zelf moet uploaden bij bepaalde links.

En er zijn wel veel Pinterest clonen (ook op komst), omdat er een script op internet te downloaden is :P
+Viva La Art+
www.jeroensteen.nl
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:50:01 #182
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121918755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja, ik denk als ik een keer tijd heb dat ik wel weer een beetje ga reorganiseren hoor, want sommige borden zijn wel erg onoverzichtelijk nu. Heb bijvoorbeeld het bord "Food" maar daar staat dus echt alles in, van cupcakes tot diners van taarten tot voorgerechten etc. Moet dat toch eens gaan sorteren allemaal.
Ik had over de 400 pins op mijn food board. Ik ben eerst alle zoete dingen en het drinken eruit gaan filteren. Mijn algemene food board zit nu op 187 pins.

Maar wat een *** werk! Man man man, dus als je hiermee start en al snel doorhebt dat je een fanatieker pinner bent, begin gelijk met veel boards aan maken. Ik heb er afgelopen week 10 extra boards aangemaakt! Ben nu mijn SEW board en mij DIY board uit elkaar aan trekken maar echt pffff
en ik zit pas op 3000 pins!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 27 januari 2013 @ 12:44:27 #183
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_122107604
Gelukkig ben ik niet de enige pinverslaafde. Ik merk wel dat ik kieskeuriger ben in wat ik pin, heb op dit moment nog maar 162 pins. Ik kijk wel uren op de website (vooral de mobiele app is favoriet) maar ik moet echt het wauw-effect krijgen wil ik iets pinnen. Als ik nog niet zeker weet wat ik ermee moet dan Like ik het alleen om er later nog naar te kijken.
Ik ben vooral van de Organisation bords, heb net mijn eigen huisje en zoek manieren om alles op een logische en handige manier bij elkaar te zetten. De inspiratie is er... nu nog de verandering in de praktijk :)

Mijn pinterest
pi_125068108
Ik heb een tijdje weinig met Pinterest gedaan omdat ik druk was met andere dingen. Kijk ik er net even op. Trovey, dat bord van jou over Walmart, ik lig helemaal dubbel hier _O-
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:58:43 #185
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125068436
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een tijdje weinig met Pinterest gedaan omdat ik druk was met andere dingen. Kijk ik er net even op. Trovey, dat bord van jou over Walmart, ik lig helemaal dubbel hier _O-
OMG!!! Dat had ik dus nog niet gezien!!! Zou het echt zo erg zijn???

Ik lees net trouwens verschillende dingen op internet over een Pinterest CV, waardoor je dus kun solliciteren via Pinterest en daarop laat zien wat je wil en wie je bent......
Iemand hier ooit iets meer van gehoord, of ervaring mee? Het lijkt me wel interessant maar geen idee hoe je dat aan zou moeten pakken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125068614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

OMG!!! Dat had ik dus nog niet gezien!!! Zou het echt zo erg zijn???

Ik lees net trouwens verschillende dingen op internet over een Pinterest CV, waardoor je dus kun solliciteren via Pinterest en daarop laat zien wat je wil en wie je bent......
Iemand hier ooit iets meer van gehoord, of ervaring mee? Het lijkt me wel interessant maar geen idee hoe je dat aan zou moeten pakken.
Nouja ik ben wel eens in de VS geweest en ja, daar lopen mensen er wel zo bij idd _O- Al staan er op die site natuurlijk vooral de extreme types, zoals altijd.

En een Pinterest CV, lijkt me op zich wel leuk. Maar dan zou ik wel een nieuwe Pinterest aan moeten maken en opnieuw moeten starten met alleen dingen die echt bij me passen en die ik echt leuk vind. Want nu zouden werkgevers er weinig wijs uit worden :')
pi_125068742
Owja, feestje, net mijn 50e bord gemaakt *O*
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:08:09 #188
244933 trovey
Nachtoele
pi_125068761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een tijdje weinig met Pinterest gedaan omdat ik druk was met andere dingen. Kijk ik er net even op. Trovey, dat bord van jou over Walmart, ik lig helemaal dubbel hier _O-
Net aangemaakt afgelopen nacht...er komt nog meer op te staan. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:09:33 #189
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125068806
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja ik ben wel eens in de VS geweest en ja, daar lopen mensen er wel zo bij idd _O- Al staan er op die site natuurlijk vooral de extreme types, zoals altijd.

En een Pinterest CV, lijkt me op zich wel leuk. Maar dan zou ik wel een nieuwe Pinterest aan moeten maken en opnieuw moeten starten met alleen dingen die echt bij me passen en die ik echt leuk vind. Want nu zouden werkgevers er weinig wijs uit worden :')
Ja dat was ik dus ook aan het denken....dat je dan weer een nieuw en netjes bord moet hebben/maken omdat het tussen de rest niet past.
(neem aan het dat het voor werkgevers niet interessant is hoe ik mijn huis wil inrichten, wat ik nog wil haken en wat ik voor mijn toekomstige kinderen wil kopen. :@ )
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125068960
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ja dat was ik dus ook aan het denken....dat je dan weer een nieuw en netjes bord moet hebben/maken omdat het tussen de rest niet past.
(neem aan het dat het voor werkgevers niet interessant is hoe ik mijn huis wil inrichten, wat ik nog wil haken en wat ik voor mijn toekomstige kinderen wil kopen. :@ )
Haha idd!

Of je moet al dat soort borden op verborgen zetten. Maarja, ik heb bijvoorbeeld een bord met quotes, waar er echt honderden instaan. Dan zou ik echt alleen de echt inspirerende quotes in een bord zetten en niet dat bij elkaar geraapte zooitje van nu :P Maar ze kunnen nu aan mijn Pinterest wel zien dat ik bijvoorbeeld creatief ben, hou van koken en spiritueel ben. Dan is Pinterest wel een leuke manier om dat te tonen aan een werkgever.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:27:10 #191
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125069417
Ja dat wel...het geeft een iets beter beeld/ander beeld dan alleen wat woorden op papier, maar dan moet nog goed gaan filteren wat je wel en niet wil laten zien....
Ik denk er nog even over na.

of iemand hier moet een vacature marketing/communcitie voor me hebben ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:51:14 #192
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_125188619
Hee, wat leuk, een Pinterest topic. Ik zit sinds een tip van een vriendin van mij ook op Pinterest, en ik pin vooral plaatjes van tuinen en interieurs, omdat we net verhuisd zijn en ik nog wel wat inspiratie kan gebruiken.
Wie nieuwsgierig is mag een PM sturen. :)

Kennen jullie dit blog trouwens, Pintester?
Hilarisch, een meid die alle recepten en DIY dingen uitprobeert (en bij wie alles steevast mislukt)
pi_125188860
Ik vind er weinig aan. De meeste van die moodboards laten weinig meer zien dan het gemiddelde reclameblok.

Tis maar hoe creatief je jezelf.acht.
pi_125192095
Ook net aangemaakt, vette website, maar 'k moest bij het begin 5 onderwerpen kiezen oid die ik wilde volgen maar vervolgens kan ik die nergens meer vinden? (niet dat ik het erg vind, d'r stond toch niks tussen..)
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:21:03 #195
244933 trovey
Nachtoele
pi_125900371
Krijg ik net een email dat er een pin is verwijderd van mijn account. Zou naakt op staan.....klein stukje van de onderkant van een bips is te zien...op een gemiddeld strand zie je meer. _O- Stelletje preutse Amerikanen. :r Heb wel even een mailtje teruggestuurt dat ik vind dat ze overdrijven, benieuwd of ik wat terughoor....zullen ze wel denken Sodom en Gomorra daar in Nederland. >:) :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125900968
Omg das idd wel overdreven ja _O-
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:37:27 #197
244933 trovey
Nachtoele
pi_125901266
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef Sylvana het volgende:
Omg das idd wel overdreven ja _O-
Ik dacht zelf al, wat heb ik voor een frontaal compleet naakt iets gepind blijkt het dit te zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een spoiler voordat men hier problemen maakt. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125907095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik dacht zelf al, wat heb ik voor een frontaal compleet naakt iets gepind blijkt het dit te zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een spoiler voordat men hier problemen maakt. :+
Nouja wat overdreven zeg. Dan mag ik wel oppassen met mijn bikiniboard :')
  dinsdag 30 april 2013 @ 15:36:02 #199
244933 trovey
Nachtoele
pi_125907352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Nouja wat overdreven zeg. Dan mag ik wel oppassen met mijn bikiniboard :')
Whehehe. jij krijgt binnenkort een mailtje. :6 :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125907796
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 15:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Whehehe. jij krijgt binnenkort een mailtje. :6 :+
Snel alle bikini's vervangen door burkini's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')